View Full Version : Iemand ervaring met...
Het bedrijf Van Doorn Automotive in Berlicum? Ben in de markt voor iets erg moois, maar wil me niet graag branden.
Die zitten toch op het industrietereintje als je vanaf de zuidwillemsvaart Berlicum binnen rijdt, en dan 1e straat links? In de straat bij die autospuiterij!
Of die nieuwe grote bij de rotonde richting Middelrooy? Waar al die dure auto's staan!
Die 1e is oké, de 2e ken ik niet!
Grtzzz
Die zitten toch op het industrietereintje als je vanaf de zuidwillemsvaart Berlicum binnen rijdt, en dan 1e straat links? In de straat bij die autospuiterij!
Of die nieuwe grote bij de rotonde richting Middelrooy? Waar al die dure auto's staan!
Die 1e is oké, de 2e ken ik niet!
Grtzzz
Ze zitten in de Molenstraat, misschien dat dat wat meer zegt?
Christiaan
15-10-2004, 08:58
Hmm...zal ik ff langsrijden, moet zo voor me werk die kant op :D
http://www.vandoornautomotive.nl/images/kaartje.jpg
Christiaan
15-10-2004, 09:05
ligt trouwens in middelrode, op de site staat berlicum, maar het kaartje geeft middelrode aan :p
ligt trouwens in middelrode, op de site staat berlicum, maar het kaartje geeft middelrode aan :p
Lijkt me een strak plan Chris, :)
Morgen ff kijken voor een Passat die ze hebben staan.
Deze Middelrooyse garage ken ik persoonlijk niet! :cool:
Suc6 bij de beslissing als deze dan ook gaat vallen!
Grtzzz
Christiaan
15-10-2004, 16:07
eeeuhh, ben dus ff door de molenstraat gereden...maar geen autodealert.......
zullen ze de auto's wel aan de achterweg hebben staan, we zullen het morgen wel zien.
Christiaan
15-10-2004, 22:09
in de molenstraat staan idd alleen maar woonhuizen...had verder ook geen info bij me, anders was ik wel ff langs de achterweg gereden.....
Suc6 morgen!
Ben ff geweest, 2 minuten later was ik alweer onderweg. Roest onder de achterklep, linkerkant tussen klep en bumper...
Ben ff geweest, 2 minuten later was ik alweer onderweg. Roest onder de achterklep, linkerkant tussen klep en bumper...
Was het een garage of een particulier? :confused: Daar ben ik nu wel heel erg benieuwd naar!
Grtzzz
Was het een garage of een particulier? :confused: Daar ben ik nu wel heel erg benieuwd naar!
garage aan de achterweg.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.