Log in

View Full Version : Alle info over Classicvwresto.

Volkswouter
14-10-2004, 22:58
Deze e-mail heb ik net binnen gekregen.

Beste Wouter,

De totale verkoop is overgegaan naar Arkel. Dit heeft als voordeel dat de krachten van Hans en mij nu gebundeld zijn zodat we in de toekomst sneller kunnen leveren maar vooral samen meer kennis in huis hebben zodat we jullie nog beter van dienst kunnen zijn. En een bijkomend voordeel is samen hebben we meer onderdelen en ook steeds meer gebruikte onderdelen omdat er soms geen nieuw meer is te krijgen of soms heel moeilijk en dan is samen werking vaak een goede oplossing.

Met vriendelijke groet
Sjef van Ginneken
verkoop Classic VW Resto.
Arkel

krukab
15-10-2004, 06:21
maar waar gaat dit bedrijf dan heen?
Sjef gaat verhuizen naar Belgie heb ik begrepen en de garage houd op in Arkel,
dacht ik in het VCT2 blaadje te hebben gelezen
Dat zit ik gisteravond ook te lezen "het huis is verkocht,en we gaan ons geluk in Belgiƫ proberen"
Das een mooie start van de overname/samenwerking als dat waar is ... :(
Belgiƫ is een leuke lokatie voor de Benelux,maar veel busrijders zitten in het midden van het land.
Arkel (bij Gorinchem) lag voor mij (en zeker ook voor Splitje !!) weer wat dichterbij dan Rijsbergen.
Misschien moest ik dan zelf maar spul van Creative en Scofield gaan leveren ... ;)

Bussie komt zo
15-10-2004, 06:55
Dit kreeg ik gisteren als antwoord op de vraag hoe het met verzenden zat omdat ik altijd naar Hans ging om het te halen.

Beste Erwin,

De verzend kosten blijven gewoon het zelfde in de toekomst. Wat de ptt
rekend is de prijs die het verzenden kost.
Afhalen blijft ook altijd mogelijk alleen ik woon iets verder weg dan Hans
maar dit moet altijd op te lossen zijn omdat ik regelmatig bij Hans kom dus
kan ik desgewenst de onderdelen daar klaar leggen voor je.

Ik hoop dat je vraag zo beantwoord is.

Met vriendelijke groet
Sjef van Ginneken
verkoop Classic VW Resto
Arkel

ploon
15-10-2004, 15:41
sjef woont voorlopig nog wel effe in zijn toko in arkel (ook al is het huis verkocht).
opsturen lijkt me niet zo'n punt, de meeste zendingen zijn toch te groot voor een postzegel. en ophalen bij hans of op een meeting kan natuurlijk ook altijd nog.

sjef
21-12-2004, 15:29
Toch wel leuk om eens te zien wat mensen over je schrijven.

Inderdaad is verzenden geen probleem en voorwat verhuizen betreft dit is van de baan dus geen nood onderdelen te koop.

Sjef

Bussie komt zo
21-12-2004, 15:54
Toch wel leuk om eens te zien wat mensen over je schrijven.

Inderdaad is verzenden geen probleem en voorwat verhuizen betreft dit is van de baan dus geen nood onderdelen te koop.

Sjef

Zo zie je maar Sjef. Alles wordt hier besproken.

ploon
21-12-2004, 16:52
kijk nou 'wo ist der sjef' op het forum!!

sjef
23-12-2004, 15:26
He Pimmetje, zit er al een poosje bij hoor beetje luisteren wat er gezeg word en niets zeggen je kent dat wel van sommige vergaderingen :biggrin:
Hen hier nog een leuke foto van je samen met blonde Sandra. Wil je er 1 voor boven je bed? :confused:

10 T2 Sjef

mr. horsepower
27-03-2005, 10:39
rijsbergen rules

en arkel tjaa :rolleyes: