View Full Version : nwe pekelbak!!
Ikke heb nu ook een Sletta...namelijk een C 1.6Diesel uit 83...
aardig bakje wel.. gebruikssporen maar het belangrijkste nog keuring en hij weegt slecht 846 kilo :D:D:D
zonder foto's geloven we je echt niet hoor... ;)
Klinkt goed Splitter!!
Wat heeft iedereen toch met die Jetta's tegenwoordig?
Wat heeft iedereen toch met die Jetta's tegenwoordig?
Miss L. vondt het eerst ook een auto voor fossielen,maar heeft haar mening herzien :biggrin:
voor de ongelovigen onder u (speciaal voor DJ Tomek) een foto...
Moet wel qua optiek nog even wat aan gebeuren zoals: andere bumpers, spiegels, dakrek, velgen en ietsje dieper op de vloer...
Heb ook nog een 1900D liggen met turbo setup...misschien leuk met intercooler en GTI 5 bak??? ach zolang hij het nog doet is het eerst ook prima hehehe
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8369&mode=normal
Heb ook nog een 1900D liggen met turbo setup...
misschien leuk met intercooler en GTI 5 bak???
ach zolang hij het nog doet is het eerst ook prima hehehe
Splitje,blijf er nou met je tengels vanaf,ander hou je nooit tijd
over om aan je barndoor te gaan beginnen !!
btw,wanneer wil je die keefah komen halen ??
Kunnen we gelijk ff bij Rook's barndoor project gaan kijken :D
Gelijk heb je alain, maar het jeukt zo snel....
Bewaar die motor wel voor als deze kapot gaat, alleen heb ik gehoord dat 16D motoren nooit sterven hehehe... :D Kan altijd nog wel idd
Ga je me lekker maken met die barndoor zodat ik er sneller me wil beginnen of is het dat ik dan sneller die k*t kever kom halen ;) :D
Christiaan
15-10-2004, 22:20
1.6D motoren zijn idd errug sterk.............. (nou ja, qua uithoudingsvermogen dan :D )
nou... in een personenwagen wel ja...... tering dingen zijn altijd dood als het op transporters gaat..
<dream mode on>
Maar zou gewoon wel humor zijn met zo'n 1900TD(I) kun je wle 100 pk uit toveren..hehehe
<dream mode off>
ok dan! Hee spleetje realiseer je wel dat je nu een rijdende auto hebt!!!
En aub, realiseer je even wat zo'n kutblok weegt, al lang blij dat het apparaat in de sienkro ligt
Bewaar die motor wel voor als deze kapot gaat, alleen heb ik gehoord dat 16D motoren nooit sterven hehehe...
bahalve als ze in een Caddy zitten die net af is, dan sterven ze halverwege duitsland en moet de hele auto daar blijven omdat terugslepen door de ANWB 800 pleuro kost.... :(
oh en die bumpers... beetje schoensmeer doet wonderen... werkt echt prima, en blijft heel lang zitten.
Gelijk heb je alain, maar het jeukt zo snel....
Ga je me lekker maken met die barndoor zodat ik er sneller me wil beginnen of is het dat ik dan
sneller die k*t kever kom halen ;) :D
Ik weet er alles van Spitje,maar mijn polo winterautootje (gekregen wegens geen apk meer)
is nog steeds onverprutst !!
(dwz,hij staat niet laag,geen dikke wielen en ook geen Porsche onderdelen erop ;) )
Beide !!
Maarre inderdaad .... als jij Rook's project "live" hebt gezien (en niet te vergeten je nieuwe
binnendorpels meehebt),zul je thuis ook gelijk aan je 52'tiger verder willen gaan !!
wouter76
16-10-2004, 08:20
Ey Split, was de DAF/Volvo niet meer goed genoeg?
;)
Bussie komt zo
16-10-2004, 11:47
is nog steeds onverprutst !!
(dwz,hij staat niet laag,geen dikke wielen en ook geen Porsche onderdelen erop ;) )
Dat is dan ook voor het eerst!!
nouja, kon het toch niet laten... dus hier de eerste aanpassing binnenkort!
Vandaag een setje pirelli velgen gehaald in de maat 5,5Jx15 volgens die verkoper zeldzaam...nou maakt me dat niet zoveel uit, wilde persé 15inch hebben maar als iemand dat zo beweerd wil ik graag weten waar dat vandaan komt en of het echt zo is! later deze dagen even het maatje 185/70/15 erom laten lepelen en we hebben de snowmobilelook gecreerd voor de winter! :D
hier een fotooke:
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8551&mode=normal
Beetlefreak
26-10-2004, 06:42
Zoo dan!! Die zien er erg goed uit Spleet!
Maaruh, maak dan die achterlichten en de dash-verlichting eerst es :D :p
Black Devil
26-10-2004, 08:22
Nice wheels
Volgens mij zijn de 15"pirelli's alleen onder opel en honda geleverd. Je ziet ze niet vaak..
gepolijste pirelli`s onder een "pekelbak" ????? :D
Wel mooie velgen hoor!!
polopower
26-10-2004, 12:10
Die velgen komen onder een honda prelude vandaan, naar het schijnt. De pirelli's zijn alleen in 14 inch, 6J et 38. voor de golf geleverd. Mooie wielen en lekker smal, maar zou je dat wel doen? gepolijst in de winter rijden?
Ja dit is ook et 38...
Zonde om met die dingen door de pekel? valt wel wat mee toch.... laagje blanke lak erover (moest van jeewee :D) dingen zijn nog niet helemaal hoogglans gepolijst dus..en so what? het zijn OP*L velgen!.....straks met de tractorbanden gaat het er wel 'mooi' uitzien denk ik! :D:D
... later deze dagen even het maatje 185/70/15 erom laten lepelen ...
Dit gaat aanlopen,da wil je niet weten !! :D
(banden zijn 70mm hoger -totaal- dan de orginele maat ... zelfs hoger dan op een pano,en die zijn al zo hoog :eek: )
Beetlefreak
27-10-2004, 09:55
Dit gaat aanlopen,da wil je niet weten !! :D
(banden zijn 70mm hoger -totaal- dan de orginele maat ... zelfs hoger dan op een pano,en die zijn al zo hoog :eek: )
Moet toch wel kunnen lijkt me.
195/50/15 of 185/55/15 past ook. 185/70/15 Is toch maar íets hoger dan?? :tongue: :)
Ron polo1f
27-10-2004, 12:05
Moet toch wel kunnen lijkt me.
195/50/15 of 185/55/15 past ook. 185/70/15 Is toch maar íets hoger dan?? :tongue: :)
een 185/70 band is ongeveer 6 1/2 cm hoger dan een 195/50 band als je hem erlangs zet ;)
185/60x14 = 578mm
195/50x15 = 576mm
185/55x15 = 585mm ...
185/70x15 is echter 640mm hoog !! :eek:
Beetlefreak
27-10-2004, 12:38
185/60x14 = 578mm
195/50x15 = 576mm
185/55x15 = 585mm ...
185/70x15 is echter 640mm hoog !! :eek:
OK, Ik had dit rekensommetje nog niet bekeken :o
Lijkt me duidelijk :( :)
185/70 R15 om 5,5J??? MAN DAT ZIJN BALONNEN!!
aub niet om die extreem strakke Pirelli's... Maar die Jetta wordt sowieso mooi heb ik wel door :D
ja ben nog steeds aan het twijfelen of dat wel doorgang moet vinden.... misschien dan toch maar niet en dan voorjaar de VA banden eronder...
Mooi? tsja, hangt ervanaf of onze meningen overeenkomen he! We zien wel.....
30cm meer afrolomtrek. Je kunt er dus net zo goed 225/35R19 omheen gooien!
ik bedoelde de 215/35R19, die zijn namelijk iets platter dan 185/70R15
sorry is inderdaad wel op z'n plaats ja!
hoezo sorry, moet ik bij je komen ofzo?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.