Log in

View Full Version : Remmen werken niet!!!!!!!!

chris
17-10-2004, 10:31
HELP HELP!!!!!!!!!!!!!

Nu het eind van de restauratie in zicht is,heb ik een probleem.

Krijg geen druk op het remsysteem.

Alle leidingen zijn nieuw,voor en achter G60 klauwen,achterklauwen gereviseerd.

Bij ontluchten bleek er grit in de hoofdremcilinder te zitten..........dus nieuwe hoofdremcilinder erop, alle leidingen door gespoeld en door geblazen.

Met ontluchten komt er voldoende olie door de leidingen...........maar er word geen druk opgebouwd.

Wie heeft er een idee???????????

Misschien de nieuwe hoofdremcilinder niet goed?

HELP HELP....................................ik wil nu eindelijk eens gaan rijden....

hajee
17-10-2004, 11:48
HELP HELP!!!!!!!!!!!!!

Nu het eind van de restauratie in zicht is,heb ik een probleem.

Krijg geen druk op het remsysteem.

Alle leidingen zijn nieuw,voor en achter G60 klauwen,achterklauwen gereviseerd.

Bij ontluchten bleek er grit in de hoofdremcilinder te zitten..........dus nieuwe hoofdremcilinder erop, alle leidingen door gespoeld en door geblazen.

Met ontluchten komt er voldoende olie door de leidingen...........maar er word geen druk opgebouwd.

Wie heeft er een idee???????????

Misschien de nieuwe hoofdremcilinder niet goed?

HELP HELP....................................ik wil nu eindelijk eens gaan rijden....

Klinkt als hoofdremclinder, want mocht je bij een van de wielen of bijv.in een van de leidingen lekkage hebben, zou je altijd nog op één van de 2 kringen
rechtsvoor/linksachter of linksvoor/rechtsachter druk moeten kunnen opbouwen.
nu je nergens druk kunt opbouwen ligt het waarschijnlijk aan je hoofdremclinder

Chrispy
23-10-2004, 13:34
als je nu eerst drie leidingen afdopt en rechtsachter begint met remvloeistof persen, dan weet je zeker dat je niet teveel lucht in het systeem hebt waardoor je geen druk kunt opbouwen, en kan je ze stuk voor stuk eerst vullen en ontluchten. en daarna de tweede er bij.