PDA

View Full Version : Volkswagen Golf 2.0 GTI 110 KW 48724 km!!!!!!

henkwassenaar
30-04-2009, 10:19
Het verbaast me dat deze nog niet voorbij is gekomen terwijl hij al 3weken te koop word aangeboden....

Ben 3 week geleden wezen kijken en proefrit gemaakt....

http://link.marktplaats.nl/243797407

-Buitenkant verkeert nieuwstaat behalve rechts achter bij bumper lichte krasjes.

-1e eigenaar komt uit Ede en heeft hem bij de VW dealer vanaf begin laten onderhouden.(boekjes aanwezig).

-Interieur super netjes,geen uitgezakte wangen en slijtage en Recaro's.

-Bij de gordel hoogte verstelling bij beide zijden laat het vinyl laagje los (niet erg storend en zo te vervangen).

-Rijdt verder perfect.

-Motorruimte na 16jaar niet meer nieuwstaat en vertekend op wat onderdelen wel wat roest.

-Electrische schuif/kanteldak maakt een knakkend geluid.

Enige wat ik hoorde was een slippend geluid bij distriebutieriem en spanrol.....

Telefoontje terug gekregen en bleek na telefoontje dealer (omdat niet in boekjes stond vermeld) dat nog nooit in 16jaar de distriebutieriem enz vervangen waren ook al heeft hij weinig km gemaakt...

Dus bij deze voor mensen die interesse hebben voor een leuke nette ABF... :thumbup:

Erik
30-04-2009, 14:32
Het is dat ik er al eentje heb, maar woow wat een mooie wagen!!

classic-edition
30-04-2009, 17:50
Ik dacht dat je er zelf eentje zocht Henk ????

henkwassenaar
30-04-2009, 18:57
Ik dacht dat je er zelf eentje zocht Henk ????

klopt,daarom ben ik ook dik 2uur heen gereden en wezen kijken en proefrit gemaakt.

Hij stond savonds net op marktplaats en heb gelijk gebeld en afspraak gemaakt voor volgende dag.....!

Ik heb €4000 geboden,maar hij bleef bij zijn volle bedrag!!! Hij wou er nog over nadenken en misschien een nieuwe distributieriem plus apk voor €4450.

Enige nadeel vond ik dat de motor te smerig was en niet luxste uitvoering was met airco en electrisch pakket....

Mijn bod staat nog steeds bij hem,maar verder nog nix weer van gehoord!!!!

classic-edition
30-04-2009, 19:33
ok helder

lager
30-04-2009, 20:49
Enige nadeel vond ik dat de motor te smerig was :confused:

beter als dat hij in de glim glim staat lijkt me.
kun je teminste zien hoe hij echt is,,

henkwassenaar
01-05-2009, 17:38
Enige nadeel vond ik dat de motor te smerig was :confused:

beter als dat hij in de glim glim staat lijkt me.
kun je teminste zien hoe hij echt is,,

Zo vreemd is dat niet......

Als jij de motorruimte ziet oordeel je vast ook anders....!!!!

En ik versta onder netjes en goed onderhouden iets heel anders dan roest en dergelijke!!!!!

lager
01-05-2009, 20:46
dat kan?

Tiefleger
01-05-2009, 21:47
Als ik deze auto te koop had staan voor deze prijs en jij bied 4000 dan mag je hem van mij meenemen.

René (Tiefleger)