View Full Version : swallowtail 16v op mp
Mk1driver
03-05-2009, 16:50
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/248322558-te-koop-golf-1-1-8-16v-kr-1975.html#photo
evilnyntje
03-05-2009, 16:58
Die is nog wel origineel te maken.
Heldere lampen eruit en een setje dikke wielen en dat is wel prima toch?
Alleen jammer van die biezen op het interieur, niet zo geslaagd vind ik ..
Edition-Blue
03-05-2009, 17:47
Idd wel een leuk wagentje op een paar kleine details na !
Maar dat is snel te vervangen !
hey! die heb ik wel een paar keer gespot 'on the road', mooie wagen met een mooi geluid.
Rijd alleen iets noordelijker rond.
mooi kleurtje vind ik. idd even ander interieur en koplampen en klaar.
Verbaas me er wel eens over dat er toch met regelmaat een swallowtail opduikt...blijft leuk! :D
mooie auto,
inderdaad interieur en de wielen zijn niet zo,
maar verder een cool ding..
volksfahrer
03-05-2009, 21:57
leuk ding, vind de wielen ook niet mooi erbij, en die bies op de bekleding past niet bij ledere bekleding vind ik.verder mooi karretje.is dat echt zeldzaam die klapraampjes voor?
Verbaas me er wel eens over dat er toch met regelmaat een swallowtail opduikt...blijft leuk! :D
Ik sta er ook nog steeds van te kyken! Blyft leuk zoiets!
Kyk wel uit hoor, want er word echt rommel aangeboden...
De pryzen van die Golfjes 1 zyn toch soms belachelyk :screwy:
T is leuk hoor, zo n hele ouwe maar of t t nou allemaal waard is...
Wat de gek er voor geeft hé ;)
Ik kocht 3 jaar geleden n 74er voor 200 euro!
Staat nu voor 4900 euro terug te koop :wow:
Deze 16v vind ik wel super!
Lykt my de prys ook wel waard...
Als jij 3 jaar geleden een complete 74er kocht voor 200 euro , dan mag je mij vertellen hoe.. ook toen waren die dingen niet aan te komen
Op de eerste foto staat ie zelf op andere wielen die plat op de grond liggen.
Er is zeker wel wat van deze mooie golf 1 te maken. Begin maar met een ander interieur.
Als jij 3 jaar geleden een complete 74er kocht voor 200 euro , dan mag je mij vertellen hoe.. ook toen waren die dingen niet aan te komen
Geloof t of niet...
N kennis van me wist n oude vrouw die n Golf 1 nieuw had gekocht, n 74er zei hy. Ik geloofde t eerst ook niet maar t was n kykje waard. Garage deur ging open en ja hoor n Swallowtail 66-EL-26. Staat nu dus weer te koop op dit forum... Ik moest 200 euro geven omdat ze m 10 jaar lang heeft geschorst. Ze wilden m eerst geven, maar ik heb dus de schorsingskosten moeten betalen. 200 euro :thumbup:
Heb m 1 jaar gehad en toen weer verkocht. Heb al eens n 1 gerestaureerd en vond dat wel genoeg...
Gr Pim
steven16v
05-05-2009, 10:45
Geloof t of niet...
N kennis van me wist n oude vrouw die n Golf 1 nieuw had gekocht, n 74er zei hy. Ik geloofde t eerst ook niet maar t was n kykje waard. Garage deur ging open en ja hoor n Swallowtail 66-EL-26. Staat nu dus weer te koop op dit forum... Ik moest 200 euro geven omdat ze m 10 jaar lang heeft geschorst. Ze wilden m eerst geven, maar ik heb dus de schorsingskosten moeten betalen. 200 euro :thumbup:
Heb m 1 jaar gehad en toen weer verkocht. Heb al eens n 1 gerestaureerd en vond dat wel genoeg...
Gr Pim
Dat is zeer netjes. En ik dacht dat ik mijn 74er al redelijk goedkoop had gekocht destijds.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.