View Full Version : genotsknots onder golf 1
bobby-digital
18-10-2004, 11:39
ik weet dat het een doodszonde is, maar ik heb er aan gedacht om een trekhaak onder m'n golf te zetten, afneembaar welteverstaan. zijn die er voor golf 1 dat iemand weet???? lijkt me namelijk met handig om een klein karretje naar bijv. oostenrijk te gaan (kun je wat meer onderdelen meenemen)
uiteraard wordt de kar dan verlaagd en komen er dezelfde velgen als onder mijn golf onder en wordt die in kleur megespoten....... denk dat het best cool is om een retrostyle kar te maken, is weer eens wat anders als een bagagerek :p
wat vinden jullie ervan???? zijn er zowieso afneembare trekhaken voor golf 1 te krijgen???
wil even benadrukken dat het maar een idee is :biggrin: :biggrin:
SplitBien
18-10-2004, 11:41
Is dat idee nog uit je hoofd te praten? :biggrin:
bobby-digital
18-10-2004, 11:45
ja hoor...... ik merk het wel weer. toch denk ik dat het best cool is.
je moet het zien als een nieuwe cult :D retrostyle aanhangwagens.... in mooi donker hout, in kleur meegespoten, dikke wielen eronder en verlaagd hmmmmmmmmmmmm sweeet
maar ja Sabien, je vind het dus nix:o
Pedaalemmer
18-10-2004, 11:46
ik vind het wel een strak plan! waarom niet? je moet natuurlijk nietmet een aanhanger gaan rijden die grwlijk volgeladen is :D
bobby-digital
18-10-2004, 11:48
zal er niet met 2 kuub zand mee rond rijden denk ik:)
handig om je velgen in te gooien naar oostenrijk bijvoorbeeld dan kun ik er op m'n stalen naar toe en kan ik de vering wat comfortabeler zetten, wel lekker als je 1000km moet rijden:P
1000km met een snelheid van 80?????
ook dat kan, ligt helemaal aan HOE je hem belaad. in principe heeft het 0 invloed op je verlaging.
als ik 1 persoon achterin heb loopt hij aan als de ziekte. maar met een overvolle aanhanger heb ik nergens last van.
bobby-digital
18-10-2004, 11:58
das dus weer een nadeel dat je niet lekker door kan planken..... maar ja rij op de snelweg eigenlijk nooit harder dan 100 a 110. mag je in duitsland gewoon 130 met de kar net als in frankrijk of is het 80????
Afneembare trekhaken zijn er vast wel te vinden, maar het is nog veel makkelijker: Een golf 1 trekhaak is niet meer dan een veel zwaardere bumper-binnenbalk waar de trekhaak aan zit. Als je een soort stekkersysteem maakt dan kun je simpel weg even de bumper met trekhaak monteren (4 boutjes!) als je een trekhaak nodig hebt.
ik vind het een cool idee... er zijn clipperachterbumpers met trekhaak... spuit die in kleur en monteer die bumper als je je aanhangwagen mee wilt nemen... wil je dat niet doe dan je huidigebumper weer terug... telkens 4 boutjes maar dus...
Christiaan
18-10-2004, 12:37
das dus weer een nadeel dat je niet lekker door kan planken..... maar ja rij op de snelweg eigenlijk nooit harder dan 100 a 110. mag je in duitsland gewoon 130 met de kar net als in frankrijk of is het 80????
In DLD is het 80 met aanhangert...
En maarten, ik vind het zelf geen gezicht zo'n genotsknots onder je auto. Zou het dan doen zoals stijn zegt, andere bumper.....dan je alleen ff bumpertje hoeft te wisselen....
@stijn: typten precies hetzelfde... ik was alleen net iets later :P
bobby-digital
18-10-2004, 12:45
hmmm das een goed idee, begin het steeds leuker te vinden..... zie het al helemaal voor me..... verlaagd, dikke wielen carbon schermen:D
Denk dat je de eerste zult zijn die z'n aanhanger gepimpt meeneemt naar Worter 2005..
Denk dat Wortersee 2006 afgeladen zal zijn met aanhangerts: de dakrekjes hebben we wel weer gezien..
U raad het al: ik voel een trend aankomen!
SplitBien
18-10-2004, 12:57
ALS je plan doorgaat, polijst de trekhaak dan, is het nog een beetje aan te zien......
bobby-digital
18-10-2004, 12:58
doe ik, specially for you:D
bobby-digital
18-10-2004, 13:14
mwha doorgezaagde golf is al te vaak gedaan, ga denk ik voor de aanhanger
mocht het een trend worden, dan wil ik bij deze het patent erop aanvragen:D:D
Pedaalemmer
18-10-2004, 13:47
ja die afgezaagde achterkanten is al te vaak gedaan een normale stylische aanhanger niet
Ik had een trekhaak van Westfalia en die was afneembaar. Deze trekhaak heb ik verkocht en deze trekhaak is passend gemaakt in een clipperbumper(Quartett).
Je blijft wel altijd zitten met een gat onderin de bumper. Laatst heeft een vriend een ander trekhaak passend gemaakt in een clipperbumper, deze was anders dan de westfalia en het is met heel veel bloed zweet en tranen aardig gelukt.
Ik heb foto's thuis op de pc staan.
Wat dacht je er van een aanhanger te maken van de kont van een Golf cabriolet met clipperset. :D
In het zwart natuurlijk.
Een aanhanger met BBQ en biertap is wel handig.
Christiaan
18-10-2004, 14:39
Ik moet zeggen, aanhangert van een halve cabrio heb ik nog niet gezien......
hehe.... lijkt me ook een beetje lastig ivm de kap enzo!
bobby-digital
18-10-2004, 15:30
idd been there done that, ga echt voor PIMP aanhanger:D
potentiele kandidaat 1
http://static.marktplaats.nl/fotos/autodiversen/aanhangers/51461.jpg
ook dat kan, ligt helemaal aan HOE je hem belaad. in principe heeft het 0 invloed op je verlaging.
als ik 1 persoon achterin heb loopt hij aan als de ziekte. maar met een overvolle aanhanger heb ik nergens last van.
... als je een Jeroen in de aanhanger plaatst ;)
jahahahaha, hij zat TE VOL... dus toen m'n bijrijder acterin de aanhanger gezet. meer gewicht naar achteren.. en zo over de snelweg,... goed dat de politie me niet vond :p
waarom geen achterkant van een Caddy? lijkt me leuk achter je auto!
bobby-digital
19-10-2004, 15:30
hmm das ook wel een goeie...
jep caddy is idd een super idee!!! dat zou ik maken als ik jou was... heb je gewoon een vette aanhangwagen :P
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.