PDA

View Full Version : Complimentjes jongens ;)


Roelsmoel
18-10-2004, 14:50
Ik zit eigenlijk pas voor het eerst echt online hier een beetje de topics door te nemen en de opbouw etc te bekijken.

COMPLIMENTJES!!! Ziet er erg leuk, gezellig en overzichtelijk uit. Plus erg veel technische informatie en kenners hier! Helemaal top geregeld hoor!

Wellicht een idee om in maart (wat als datum gepland staat) om samen met Opelforum, opelclub & en onszelf (VWForum) de meeting te plannen en organiseren. Op die manier kunnen we aan alle punten denken en er gezamelijk een fantastische meeting van maken?!

Anyhoe, topsite & onder het motto wat hier sterk (wat zeg ik, erg sterk) aanwezig is: Keep tha knowledge alive!

Ciao dudes & dudettes,

Raoul.

Pedaalemmer
18-10-2004, 16:13
misschien een poll erbij kunnen ook de leden hiero misschien stemmen of ze dat wat lijkt :D

Matheo
18-10-2004, 16:27
vind het wel een leuk idee! zal wel een lekker gevarieerde meeting worden.

Pedaalemmer
18-10-2004, 16:29
Matheo waarom is je golf trouwens te koop?

Marcski
18-10-2004, 17:15
Wij hebben ooit eens besloten dat we voorlopig zelf geen meetings gaan organiseren helaas, omdat we ons eerst op andere zaken willen concentreren.
Overigens sponseren we wel een aantal meetings, waaronder VWMania en RetroMania.
Dit hebben we (als het goed is ;)) ook aan Rainier laten weten.

Waarschijnlijk zijn we er wel, maar gewoon als bezoeker ;) ;)

Roelsmoel
18-10-2004, 17:24
Wij hebben ooit eens besloten dat we voorlopig zelf geen meetings gaan organiseren helaas, omdat we ons eerst op andere zaken willen concentreren.
Overigens sponseren we wel een aantal meetings, waaronder VWMania en RetroMania.
Dit hebben we (als het goed is ;)) ook aan Rainier laten weten.

Waarschijnlijk zijn we er wel, maar gewoon als bezoeker ;) ;)

ander voorstel:

Kom als club gezellig, meng je eronder net als vwgolfcreations bijv bij elkaar... Was echt een succes afgelopen 10-10...

Lijkt me leuk dit tussen ons te doen...

Tommy
18-10-2004, 17:30
Ik heb nog nooit een Volksforum-sticker trouwens... schiet me zo te binnen (denk trouwens dat een 30% van 10-10 ook Volksforum-members waren.)

Tommy
18-10-2004, 17:32
Ik zit eigenlijk pas voor het eerst echt online hier een beetje de topics door te nemen en de opbouw etc te bekijken.

COMPLIMENTJES!!! Ziet er erg leuk, gezellig en overzichtelijk uit. Plus erg veel technische informatie en kenners hier! Helemaal top geregeld hoor!


Toch eens kijken waar jullie de mensen met technische vragen altijd heen sturen? :D :tongue: :wink: just kiddin'

Roelsmoel
18-10-2004, 17:33
Ik heb nog nooit een Volksforum-sticker trouwens... schiet me zo te binnen (denk trouwens dat een 30% van 10-10 ook Volksforum-members waren.)

Waren er veel, en allemaal als maatjes en kenners/liefhebbers onder elkaar!
En zo hoort het toch? Daarom dat mijn nieuwschierigheid werd geprikkeld en ik toch maar eens even kwam spieken... En het is top hier, erg netjes en strak...
En daarnaast vind ik dat we de kennis en ervaringen beter kunnen bundelen als splitten (wat helaas her en der toch wel eens naar boven is gekomen)..

anyhoe, ik vind het persoonlijk naast me statement van de site top als Volksforum samen met VWForum iets groots kan regelen tezamen met Opel...
en desnoods komen jullie gewoon net als VWGolfcreations eerder zodat je met 40+ netjes naast en bij elkaar staat wat ook strak en leuk is voor jullie...

Anyhoe, klasse hier jongens, kan niet anders zeggen.

Tommy
18-10-2004, 17:37
140 netjes naast elkaar zei je? :D

Roelsmoel
18-10-2004, 17:38
whoehahaha, 140 zal toch nooit in 1x komen... Is erg veel, maar waar een wil is, is een oplossingsgerichte weg ;)

Tommy
18-10-2004, 17:40
hmmz... wel een uitdaging trouwens.. maar oke, ik zal toch met men VWF-vrienden meerijden... weinig volks-volk in de buurt...

Marcski
18-10-2004, 17:55
ander voorstel:

Kom als club gezellig, meng je eronder net als vwgolfcreations bijv bij elkaar... Was echt een succes afgelopen 10-10...

Lijkt me leuk dit tussen ons te doen...

Dat is idd wel een goed idee...



Tommy, PM Chrispy ff over die stickers, hij kan ze ook voor je opsturen als je geld overmaakt...

Tommy
18-10-2004, 17:59
das een idee.

Matheo
18-10-2004, 20:51
Matheo waarom is je golf trouwens te koop?
nou.. ik wil ook gtipowerrr :p

niels_g60-power
18-10-2004, 22:29
Zoals wij met de Club deden is idd en goed idee voor het Forum(Volksforum). Wij stonden er 10-10 idd ook. Zou Volksforum ook kunnen doen, ga je toch nog als ''Club''.

Pedaalemmer
18-10-2004, 22:37
dan wil ik er ook bij zijn! maar dan gaan we als forum samen?

hajee
18-10-2004, 22:39
Dat is idd wel een goed idee...



Tommy, PM Chrispy ff over die stickers, hij kan ze ook voor je opsturen als je geld overmaakt...

heb ik gedaan nooit weer iets van vernomen... :frown:

Roelsmoel
18-10-2004, 22:40
Jep neem ik nog wel contact op met iemand die zich hier aanbied als organisator bij jullie onderling zodat die met jullie allen tijden etc kan afspreken zodat jullie met zn allen bij elkaar gezellig Volksforum kunnen vertegenwoordigen...

Strak plan of niet? VW voor alles ;)

Pedaalemmer
18-10-2004, 22:41
Jep neem ik nog wel contact op met iemand die zich hier aanbied als organisator bij jullie onderling zodat die met jullie allen tijden etc kan afspreken zodat jullie met zn allen bij elkaar gezellig Volksforum kunnen vertegenwoordigen...

Strak plan of niet? VW voor alles ;)

zeg dat laatste maar niet te hard tegen de opel rijders ;)

Roelsmoel
18-10-2004, 22:49
zeg dat laatste maar niet te hard tegen de opel rijders ;)
Kan best joh, ook zij snappen onze hobby. Voor hun staat Opel op 1 ;)

Daarnaast hebben we allemaal hetzelfde op 2 staan op dit vlak; mooie auto's en er zuinig op zijn... dusss 1 golflengte ;)

niels_g60-power
18-10-2004, 22:59
Kan best joh, ook zij snappen onze hobby. Voor hun staat Opel op 1 ;)

Daarnaast hebben we allemaal hetzelfde op 2 staan op dit vlak; mooie auto's en er zuinig op zijn... dusss 1 golflengte ;)

Golflengte....Duzzz toch meer vw hé.... ;)

Als Volksforum.com daar staat kom ik zeker wel ff buurten. Grote kans namelijk dat wij er van Vw Golf Creations ook weer aanwezig zijn :cool: :biggrin:

Tommy
19-10-2004, 19:07
heb ik gedaan nooit weer iets van vernomen... :frown:

zal hier wel door komen:

bestellen: per veelvoud van 5 [sukkelmode] 5-10-15-20 etc. [/sukkel mode] doe ik ze op de post. Stuur me een pm met naam, adres, gewenst aantal en bankrekeningnummer. Dan komt alles in orde.

ik regel het wel eens op een meeting, en anders stickerloos, ben niet zown stickerfan over het algemeen, maar vind de Volksforum sticker wel leuk, klein niet opvallend, maar toch leuk aanwezig.

hajee
19-10-2004, 19:11
zal hier wel door komen:



ik regel het wel eens op een meeting, en anders stickerloos, ben niet zown stickerfan over het algemeen, maar vind de Volksforum sticker wel leuk, klein niet opvallend, maar toch leuk aanwezig.

is ook goed,
heb wel pm met alles erop en eraan gestuurd naar crispy, maar heeft geen haast, alleen de muizen in de garage kijken er dan tegenaan in die lange stille en koude winter! bah! ;)

Pedaalemmer
20-10-2004, 10:05
Ik heb er nu 3 opzitten. links en rechts op de zijruiten en eentje boven in het midden van het achterraam