PDA

View Full Version : Paalman Pijnacker


André Leeflang
19-10-2004, 21:58
Hoi,

Wie heeft er goede/slechte ervaringen met Paalman in Pijnacker als het gaat om onderhoud en APK??

vwtopchop
19-10-2004, 22:07
Slechte helaas;

Cabrio gekocht;"hele mooie auto is al 20 jaar in onderhoud hier (paalman dus)"Maar de auto stond een half jaar stil in de stalling van paalman,dus er moest wel een paar dingen gedaan worden voor de APK..kosten tussen de 500 en 1000 euro...
Ik 3 weken later mijn cabrio opgaan halen prijs 1750,- euro!!!!!!

Een vriend van mij het zelfde geintje;speedster weggebracht en Edwin Paalman zou even bellen als het boven de 500 euro zou worden...speedster ophalen 2800 euro!!! Flink wat ophef over geweest uiteraard!! na veel gezeik 2000 euro betaalt

Paalman nee dank je!

volksaddiction
20-10-2004, 02:07
Inderdaad niet aan beginnen, of vooraf hele goeie afspraken maken over de prijs
(probleem is, je weet niet of tie zich daar aan houd)
Wat moet er gebeuren André ?
APK op de rode kever ?

André Leeflang
20-10-2004, 08:48
Ja het is weer zover Wouter. Waarschijnlijk er moet iets aan de chassiskop gelast worden en er moet een nieuwe koplamp in. Dat laatste is het probleem niet.... En dan zijn er nog de dingen waarvan ik niet weet dat er moet gebeuren voor de apk. Maar ik denk dat ik hem gewoon naar berkel breng. Heb ik hem in februari ook een beurt laten geven. Het kost , maar het is wel goed. De wintercruiser van Léon en Clemens houdt zich perfect. Rijdt er nu een jaar in zonder problemen of kosten! Toppie boys.

Inderdaad niet aan beginnen, of vooraf hele goeie afspraken maken over de prijs
(probleem is, je weet niet of tie zich daar aan houd)
Wat moet er gebeuren André ?
APK op de rode kever ?

volksaddiction
20-10-2004, 15:50
Das altijd leuk om te horen andré, dat je er nog steeds blij mee bent !!
hoop dat je er nog veel plezier mee zult hebben !
Heb je er nog e.e.a. aan gedaan in de tussentijd ?
Je had t toen over andere wielen volgens mij ?

André Leeflang
20-10-2004, 18:26
Hey Léon,

We zijn er nog hartstikke blij mee. Er wordt elke dag meegereden en dat zonder problemen dus wat wil je nog meer. Ik heb nu een garage geregeld, dus hij staat netjes overdekt geparkeerd. Ben benieuwd wat we met de keuring allemaal nog meer gaan tegenkomen behalve de 2 dingen die Volksrepair al aangekondigd heeft.
Ik heb er inderdaad jublileumvelgen ondergezet met hele aparte rvs bigbug ringen er in. En een imperiaal erop........ Tja en natuurlijk het liefst verlagen maar daar moet de vrijwilliger zich nog voor aanmelden!

Area51
18-04-2010, 20:03
Edwin Paalman is afgelopen zaterdag na een noodlottig fietsongeluk eerder die week overleden :(


http://www.luchtgekoeld.nl/img/foto_edmin.jpg

*Rotterdam, 16 maart 1962
† Den haag 17 april 2010

Edwin met zijn Sambabus, bijna een lid van zijn gezin.
Heeft nu tot ons verdriet, zijn laatste rit erin.

FEMME
18-04-2010, 20:16
Rip

Split52
19-04-2010, 10:03
Tsss, dit gun je zo niemand. Rip