View Full Version : adapters voor engelman spiegels
Joey_G40
13-05-2009, 08:31
ik ben op zoek naar adapters van engelmann spiegels voor een polo 2f het gaat om de spiegels van de manta weet iemand waar je die kunt bestellen gr joey
Joey_G40
13-05-2009, 20:58
??
Joey_G40
15-05-2009, 11:23
iemand?
Koen is sleeping
15-05-2009, 11:37
Bedoel je de vlakke kapjes die ipv je spiegel komen?
Die kun je gwoon bij de dealer bestellen. (Bestuurderszijde wel de Engelse versie bestellen)
BobbyEdition1
16-05-2009, 08:00
Opel dealer al geprobeerd?
Joey_G40
16-05-2009, 14:31
nee maar denk niet dat ze dat hebben voor vw , ik heb gehoort dat ze er wel zijn maar kan ze nergens vinden heb heel internet al afgezocht :S
BobbyEdition1
17-05-2009, 08:36
Anders doe eens een berichtje in het gastenboek van VW Outlaws....
Rijdt er ook één met die witte Golf 1 met die spiegels ;)
Misschien weet hij meer!
Maar is het niet zo dat je de hele spiegel hebt
en die gewoon pas maakt op je auto?
laat eens zien wat je precies bedoelt, want bij golf 1 en 2 past gewoon de hele spiegel zonder aanpassingen erop.
Wat ik uit jouw beschrijving haal wil jij graag de engelmanns op de ori pootjes zetten????
Joey_G40
17-05-2009, 13:27
laat eens zien wat je precies bedoelt, want bij golf 1 en 2 past gewoon de hele spiegel zonder aanpassingen erop.
Wat ik uit jouw beschrijving haal wil jij graag de engelmanns op de ori pootjes zetten????
Nee dat wil ik juist niet. ik zoek de plaatjes die op de pootjes van engelmann spiegels passen hier een foto.
http://www.volksforum.com/albums/files/4/8/4/0/spiegel.jpg
ze passen er toch nooit op zo dus ben ik op zoek naar de plaatjes die mooi aansluiten op deze pootjes .
die plaatjes horen normaal bij de spiegels te zitten en zijn plastic. de gaatjes op een golf 1 (dus denk ook polo) zitten een paar mm dichter bij elkaar, dus gaatje boren in die zwarte houdertjes en gewoon op de auto schroeven. Daar vallen de spiegels overheen met een enkel schroefje.
Maar als ik het goed begrijp heb je de spiegels dus al en zoek je alleen de ori bevestigingsplaatjes?
Joey_G40
18-05-2009, 07:23
die plaatjes horen normaal bij de spiegels te zitten en zijn plastic. de gaatjes op een golf 1 (dus denk ook polo) zitten een paar mm dichter bij elkaar, dus gaatje boren in die zwarte houdertjes en gewoon op de auto schroeven. Daar vallen de spiegels overheen met een enkel schroefje.
Maar als ik het goed begrijp heb je de spiegels dus al en zoek je alleen de ori bevestigingsplaatjes?
Ja als dat past dan moet ik die hebben ja
dan zou ik toch... de Opeldealer eens proberen.
Dat wordt lachen, die zijn echt dramatisch georganiseerd qua onderdelen voor oudere auto's is mijn ervaring. Worden de micro fiches er weer bij gepakt :D
Beter even op Opelforums vragen...
Joey_G40
19-05-2009, 08:21
vanmiddag maar eens naar de dealer gaan .
martiepartie
19-05-2009, 08:24
dan zou ik toch... de Opeldealer eens proberen.
je moet de VW dealer hebben, en originele Polo afdekplaatjes halen voor een type zonder buitenspiegel. Dat betekent een afdekplaatje van een rechtse europese polo en linker afdekplaatje van een UK-polo.
Zo heb ik ze ook op 1 van mijn oude polo's gehad. Een Opel plaatjes sluit niet aan op de deuren en bevestigingspunten van de polo.
EDIT; ik heb andere plaatjes in het hoofd dan Tjaap.. Even duidelijk voor iedereen;
zoek je de 'inserts' die op de foto te zien zijn? (plaatjes die IN de spiegelvoet schuiven?)
OF
zoek je de driehoekige plaatjes waarmee je de spiegels aan de deur schroeft? Dus de afdekplaatjes voor in de hoek van de deur?
Joey_G40
19-05-2009, 11:13
ik zoek de driehoeks plaatjes die op de deur en de spiegel aansluiten . Maar als ik de dichte kapjes bestel dan moet ik ze zelf pas maken als ik het zo lees?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.