Thomas
15-05-2009, 23:08
Beste forumgangers
Ik heb toch maar eens even geluk. Als vrijwilliger bij de brandweer werd ik in de week even opgebeld door de garagist. Hij wist mij te vertellen dat ze een heel deel wagens hadden binnengekregen voor te oefenen.
Dus een simulatie waarbij ze de wagens volledig in stukken knippen om een toneelspeler er veilig en wel uit te bevrijden.
Maar dat ter zijde, hij kwam met het heugelijke nieuws dat er ook een golf 3 TDi bijzat. Ik mag nadat ze zich hier volledig op hebben uitgeleefd alle onderdelen gaan afdraaien die ik maar wens.
Dat gaat dus zeker en vast de hele motor zooie worden.
Nu denk ik eraan om in de verre toekomst deze volledige setup in mijn golf 3 TD in te bouwen.
Maar laten we beginnen bij het begin. Wanneer ik dit blok bij mijn thuis ga hebben zou ik deze toch eens een volledige controle willen geven aangezien ik totaal geen geschiedenis heb. Het gaat namelijk om in beslag genomen wagens. Ik ben dus van plan het volledige blok te demonteren. Hierbij dacht ik eraan om alle dichtingen en sigmenten te vervangen en natuurlijk de staat van de cilinderkoppakking even te controleren. Nu is de vraag aan wat denken jullie zo nog...
Mss de vitesse bak even voorzien van nieuwe synchromesh ringen of...
Ik hoor het graag.
Ik heb toch maar eens even geluk. Als vrijwilliger bij de brandweer werd ik in de week even opgebeld door de garagist. Hij wist mij te vertellen dat ze een heel deel wagens hadden binnengekregen voor te oefenen.
Dus een simulatie waarbij ze de wagens volledig in stukken knippen om een toneelspeler er veilig en wel uit te bevrijden.
Maar dat ter zijde, hij kwam met het heugelijke nieuws dat er ook een golf 3 TDi bijzat. Ik mag nadat ze zich hier volledig op hebben uitgeleefd alle onderdelen gaan afdraaien die ik maar wens.
Dat gaat dus zeker en vast de hele motor zooie worden.
Nu denk ik eraan om in de verre toekomst deze volledige setup in mijn golf 3 TD in te bouwen.
Maar laten we beginnen bij het begin. Wanneer ik dit blok bij mijn thuis ga hebben zou ik deze toch eens een volledige controle willen geven aangezien ik totaal geen geschiedenis heb. Het gaat namelijk om in beslag genomen wagens. Ik ben dus van plan het volledige blok te demonteren. Hierbij dacht ik eraan om alle dichtingen en sigmenten te vervangen en natuurlijk de staat van de cilinderkoppakking even te controleren. Nu is de vraag aan wat denken jullie zo nog...
Mss de vitesse bak even voorzien van nieuwe synchromesh ringen of...
Ik hoor het graag.