PDA

View Full Version : hot tuning rolkooi marktplaats

neef_m
17-05-2009, 13:33
zat net even op marktplaats te kijken voor een rolkooi voor mijn golf mk2 en kwam deze van hot tuning tegen

hot tuning rolkooi (http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-volkswagen/252047695-nieuwe-rolkooi-voor-de-vw-golf-2.html?return=eJwtisEKgzAQRP9F0KMmkbYQCWIvPfQrgsYaEt0lG2lp6b93S3sZ3rwZq6V%2BeS060vKodEHOpnHplpxRN00AdFu92hQyRmsz1VtsfpcaF%2Bwf0chqIpOhbAdZtueYGZ4eGWme6G%2FxawXDysOw7atLfuQa7lxvEOdSHZRIEAOAZw%2FEOagKcTeiQqA8wuSMOsn2ci269wfpDznI&df=1&fta=eNotjkuOwyAQRO%2BCNF7jX3AaeT2LkXIFqwNtDwoOyOAEJcrdB9uzel1qqeohCHgH6ICtix0eaAOTOeacbF8WOvTRQSlthJfxMow65OQjcDl7uK8zLUbJ2xMmZ8evii%2FO3pwz0gUDVeH92vPCuxCV09RXoqy%2Ff7b%2BBpjHiZg0uS1ADczoY1gAI1WjUHUaeTuWpA42405O%2BiA2iYgr6k4bxaniO%2BvunOjadKgy24a3WicS%2BooKt%2FoyL0XnUYfB0n2Kv5sBz48zsBnTsEllD71bVcDwyeTl%2F3wwicDh%2Ffn8AcovYaM%3D&fta_ind=3&fs=1)

iemand ervaring met deze kooien? kan er ook niet echt uit opmaken of het een geschoefde kooi is met een geschoefd kruis?

gr marco

Berserker
18-05-2009, 11:50
Hmm zegt de merknaam eigenlijk niet al genoeg??

Als iemand je vraagt: en welk merk rolkooi heb je? en je zegt een Hot-Tuning kooi, zou je dit kunnen met een strak gezicht?

bobby-digital
18-05-2009, 12:13
Aluminium hoog gepolijst
-Goede pasvorm
-Prachtig design
-Met kruis
- Veilig

Aluminium en veilig....hihihi
alu is voor posers, wil je stevig en veilig gewoon een stalen kooi erin

VolkswagenRacing
18-05-2009, 13:40
Wiechers levert anders ook aluminium, alleen zijn deze wel van dikker materiaal als de stalen. Maar denk toch niet dat wiechers een onveilige kooi/rolbeugel zal maken.

Heeft trouwens niks met de hottuning (kooi) rolbeugel te maken. (lijkt er trouwens wel op)

Mk1driver
18-05-2009, 14:10
Effe een belletje eraan wagen om te vragen hoe dik dat alu is..

starsky
18-05-2009, 14:19
Ligt er aan waarvoor je de rolkooi wil gebruiken.. Als het voor de sier is maakt het niet uit hoe dik het is..

Stijn
18-05-2009, 14:25
Ziet er uit als een rolbeugel...

PimVW
18-05-2009, 14:52
Heb geen ervaringen met zo n beugel van Hot Tuning...

Heb wel andere ervaringen met andere spullen van m en ik koop er nooit meer wat!
Garantie geeft hy wel, maar kryg je niet, dus hou daar rekening mee...

Gr Pim

Tomvw
18-05-2009, 16:35
Ik zie net een match;
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55250

lager
18-05-2009, 19:49
Heb geen ervaringen met zo n beugel van Hot Tuning...

Heb wel andere ervaringen met andere spullen van m en ik koop er nooit meer wat!
Garantie geeft hy wel, maar kryg je niet, dus hou daar rekening mee...

Gr Pim

dat klopt ik koop daar nog geen ventieldopje meer. mooie verhalen 3 jaar garantie etc etc met die iritantie schroefset advertentie,s van hun in elke rubriek. maar als je komt voor een garantie geval las gescheurd en demper lek ho maar :shake:

De Pul
18-05-2009, 20:14
Ik zie net een match;
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=55250
aangezien het waarschijnlijk toch voor de sier is, zou ik liever een glimmende kooi van 'hottuning' hebben dan een sparco 'die wel een likje verf kan gebruiken'.........

neef_m
19-05-2009, 07:12
ok thanx allemaal ik weet genoeg!

was al van plan voor een wiechers te gaan en zag toen ineens deze, leek ook al te mooi om waar te zijn.

hij is het meeste voor de looks, maar veiligheid speelt ook wel mee, en denk dat een slechte rolkooi weleens heel erg in je nadeel kan gaan spelen bij een zware aanrijding

had die sparco ook al gezien, maar wil liever een halve kooi, gewoon even doorsparen dus :)

PimVW
19-05-2009, 12:12
dat klopt ik koop daar nog geen ventieldopje meer. mooie verhalen 3 jaar garantie etc etc met die iritantie schroefset advertentie,s van hun in elke rubriek. maar als je komt voor een garantie geval las gescheurd en demper lek ho maar :shake:

Kyk, precies dezelfde ervaring!

Echt té bezopen dat zulke bedryfen nog kunnen bestaan :screwy:

Mn schroefset was nog geen half jaar oud en t schroefdraad is weg!
Had 2 jaar garantie op de set, maar achteraf was t alléén op lekke dempers.

Firma List en Bedrog :mad: !!!!

Golf_1_gts
19-05-2009, 12:35
aangezien het waarschijnlijk toch voor de sier is, zou ik liever een glimmende kooi van 'hottuning' hebben dan een sparco 'die wel een likje verf kan gebruiken'.........

Jij wel ja, maar jij komt dan ook uit Urk... ;)

lager
29-10-2009, 08:57
Kyk, precies dezelfde ervaring!

Echt té bezopen dat zulke bedryfen nog kunnen bestaan :screwy:

Mn schroefset was nog geen half jaar oud en t schroefdraad is weg!
Had 2 jaar garantie op de set, maar achteraf was t alléén op lekke dempers.

Firma List en Bedrog :mad: !!!!

idd iritant veel adverteren en spullen op vooraad hoi maar. en garantie noppe. volgens mij zijn ze begonnen met pannen verkoop. kunnen ze beter weer gaan doen

Tjaap
29-10-2009, 09:36
hij is het meeste voor de looks, maar veiligheid speelt ook wel mee, en denk dat een slechte rolkooi weleens heel erg in je nadeel kan gaan spelen bij een zware aanrijding

In principe is elke kooi in je nadeel bij aanrijdingen met straatgebruik.
Die dingen zijn niet bedoeld om zonder helm in rond te rijden.

Pedaalemmer
29-10-2009, 10:35
Hot tuning is budget...wil je alleen iets voor de show dan moet je het daar kopen.

karretje
29-10-2009, 22:43
tja wat wil je voor die centen ...

je kan toch niet verwachter dat je bijv 4 schroefpoten voor 180 euro een echte kwaliteit kan hebben..Hetzelfde moet die kooien,het is enkel sier,maar wel heel leuk voor dat geld!! :thumbup:

Gijs
29-10-2009, 23:04
tja wat wil je voor die centen ...

je kan toch niet verwachter dat je bijv 4 schroefpoten voor 180 euro een echte kwaliteit kan hebben..Hetzelfde moet die kooien,het is enkel sier,maar wel heel leuk voor dat geld!! :thumbup:
Klopt wat je zegt. Voor dat geld kan dat ook niet, maar geef dan geen 2 jaar "schijn" garantie. :)

LuukGTI
30-10-2009, 11:10
Klopt wat je zegt. Voor dat geld kan dat ook niet, maar geef dan geen 2 jaar "schijn" garantie. :)

Je staat verbaasd wat voor 'n winstmarge er op zit.. Staal kost nog geen 2 euro de kilo, en een paar pijpen buigen is ook het werk niet... Ik heb echt haat aan die prijzen... :screwy:

Split52
30-10-2009, 13:15
Je staat verbaasd wat voor 'n winstmarge er op zit.. Staal kost nog geen 2 euro de kilo, en een paar pijpen buigen is ook het werk niet... Ik heb echt haat aan die prijzen... :screwy:

heb je het nu over die rolkooien of over die schroefset... dat laatste kan ik je vertellen wordt je niet rijk van...mafketels concurreren elkaar compleet de marges eraf.

Zweiter
30-10-2009, 13:30

dus zelf maken als het zo eenvoudig en goedkoop is...

GerardMkIIVR6
30-10-2009, 13:31
Is het ook ;)

lager
30-10-2009, 19:24
heb je het nu over die rolkooien of over die schroefset... dat laatste kan ik je vertellen wordt je niet rijk van...mafketels concurreren elkaar compleet de marges eraf.

idd hottuning streetperform skg etc maken elkaar stuk gaat nergens over :shake: