manusg40
19-05-2009, 18:31
hoi
heb een tijdje geleden een golf type 2 gekocht met een 2 liter type 3 motor erin
ze hebben de brandstofverdeling van een type 2 gebruikt (volgends mij zelfs van een 1.8)
ik heb het idee dat ik veel meer uit dit motortje kan krijgen als dit.
hij is op zich vlot maar niet optimaal
nu vallen mij een paar dingen op:
de opvoerpomp of benzinepomp blijft lopen (niet ff 2 a 3 sec bij contact)
de brandstofverdeling is niet van een type 3 (me vriendin heeft originele type 3 2 liter gti) en daar is het zeker anders
het lijkt of me motor boven de 4500 toeren inhoud
nu is me vraag kan ik iets met die brandstofverdeling doen dat het misschien beter word?
of een compleet andere injectie erop of carbs
of zou het beter zijn een origineel brandstofverdeling van een type 3 eropte zetten?
dat de brandstofpomp blijft lopen zou dit aan het relais liggen?
bij voorbaat dank
arjan
heb een tijdje geleden een golf type 2 gekocht met een 2 liter type 3 motor erin
ze hebben de brandstofverdeling van een type 2 gebruikt (volgends mij zelfs van een 1.8)
ik heb het idee dat ik veel meer uit dit motortje kan krijgen als dit.
hij is op zich vlot maar niet optimaal
nu vallen mij een paar dingen op:
de opvoerpomp of benzinepomp blijft lopen (niet ff 2 a 3 sec bij contact)
de brandstofverdeling is niet van een type 3 (me vriendin heeft originele type 3 2 liter gti) en daar is het zeker anders
het lijkt of me motor boven de 4500 toeren inhoud
nu is me vraag kan ik iets met die brandstofverdeling doen dat het misschien beter word?
of een compleet andere injectie erop of carbs
of zou het beter zijn een origineel brandstofverdeling van een type 3 eropte zetten?
dat de brandstofpomp blijft lopen zou dit aan het relais liggen?
bij voorbaat dank
arjan