View Full Version : VW Logo weghalen
Wahnsinn
22-10-2004, 12:00
Ik wil aan de achterzijde de teksten weghalen die net boven de bumper staan (dus die kunstof plaatjes). Ik heb niet meer het logo in de midden dat heeft een vorige eigenaar al gedaan denk ik.. Maar ik bedoel dus helemaal links en misschien ook helemaal rechts dat logo van "Golf GTI".
Hoe kan ik dat het beste doen en waar vind ik het opvul materiaal om die gaatjes te dichten?
Golf_Wolf
je kan daar topjes in steken maar dat is niet zo mooi maar je kan dat ook (laten) lassen en plamuren maar dan moet je wel herspuiten! Wat je wil!
Koen is sleeping
22-10-2004, 21:30
Bij de oudere types zit toch sowieso geen logo in het midden?
Jurgen Santana
22-10-2004, 21:35
Bij de oudere types zit toch sowieso geen logo in het midden?
Inderdaad, dat is pas naderhand gekomen!
johangolf1
22-10-2004, 21:36
ja dat klopt er zijn verschillende types achterpanelen met en zonder logo in het midden...
en ja die gaatjes van je naamplaatjes die moet je effe dichtlassen en netjes strak maken en dan effe opnieuw spuiten..
Wahnsinn
23-10-2004, 15:56
Klopt, dat heb ik ook niet dat logo in het midden maar daar had ik het ook niet over :wink:
Golf_Wolf
Jurgen Santana
23-10-2004, 15:59
Ik heb niet meer het logo in de midden dat heeft een vorige eigenaar al gedaan denk ik..
Hoe wij dan op dat logo in het midden komen is me een raadsel :confused:
Wahnsinn
23-10-2004, 16:11
Jah... ok.. Ik dacht dat dat waarschijnlijk al was weggehaald maar dat heeft er dus nooit gezeten. Ik beken schuld :p ;)
Golf_Wolf
johangolf1
24-10-2004, 00:58
hahhaha... geeft niks wij lullen gewoon domweg mee :p...
ben je er al over uit wat je nou gaat doen met je logo's???
vwleusden
24-10-2004, 01:41
Oud model:
Links: Plastic plaat met de tekst Volkswagen en links daarvan een klein VW logo.
Rechts: Golf GTI enz enz (leg er maar net aan welke uitvoering je heb)
Nieuw model:
Midden: een VW Logo.
Rechts: Golf GTI enz enz (leg er maar net aan welke uitvoering je heb)
helemaal strak maken. geen gti ofzo. word voor de meeste dweeps een raadsel van wat er nu voor hun rijd op de snelweg. een gti of een normale golf 1.3? tenslotte kun je ze alleen onderschijden van de achterste remschijfen. als je dan geen ombouwset erop heb gezet dan tenminste. is lache. hoeveel mensen er wel niet raar staan te kijken op het moment dat je hem effe lostrekt of dergelijke. ben dol op dat blik :D
Wahnsinn
24-10-2004, 07:56
Ik denk dat ik rechts een nieuw plaatje ga zetten (dat heb ik al hier liggen) met golf GTI (is het ook namelijk :rolleyes: ) omdat het plaatje dat er nu op zit zwart is en dat blinkt niet mooi... die andere is mooi blinkend :P En links kijk ik eens. Misschien weg en misschien vind ik nog ergens ook een blinkend plaatje dat bespaart me dan wel de moeite van de gaten opvullen en bijspuiten.
Golf_Wolf
T`is op zich niet zo`n hele dure ingreep volgens mij...
1, gaatjes blank maken
2, dichtlassen (zo gebeurd)
3, Glas flexen
4, Schuren
5, Primer
6, Schuren
7, Lak
En dan ist al klaar en het is een makkelijk deel om te spuiten, je kan hem bv afplakken in die naden aan de linker en rechterkant en achter de bumper...
zie maar ff
Allart-Ghetta
24-10-2004, 14:18
helemaal strak maken. geen gti ofzo. word voor de meeste dweeps een raadsel van wat er nu voor hun rijd op de snelweg. een gti of een normale golf 1.3? tenslotte kun je ze alleen onderschijden van de achterste remschijfen. als je dan geen ombouwset erop heb gezet dan tenminste. is lache. hoeveel mensen er wel niet raar staan te kijken op het moment dat je hem effe lostrekt of dergelijke. ben dol op dat blik :D
HAHA, in welke tijd leven we? De tijd van de dikke TDI HDi JTD en TDCi's en ga zo maar door, stuk voor stuk veel meer pk's en koppel dan jij in je oude GTI'tje. Dan denk jij dat iemand staat te kijken van het 'geweld' van een traag benzinemotortje. :eek:
nou, dan weet je wat je moet doen!!
GTI eruit, TDI erin ! LOL
vwleusden
24-10-2004, 14:56
en dan meer wegenbelasting betalen en rdw zien te overtuigen :p
a joh, in welke tijd leven we???
gewoon niets zeggen en voor de ApK ff je Gti `t je weer inbouwen ;)
HAHA, in welke tijd leven we? De tijd van de dikke TDI HDi JTD en TDCi's en ga zo maar door, stuk voor stuk veel meer pk's en koppel dan jij in je oude GTI'tje. Dan denk jij dat iemand staat te kijken van het 'geweld' van een traag benzinemotortje. :eek:
stuk voor stuk ook veel zwaarder allemaal ja. wat produceerd zo'n diesel? rook en geluid. meer niet. ik haat diesel
Laten we het een beetje netjes houden!! We gaan hier geen zinloze discussies voeren.
Back on Topic, anders wordt het topic gesloten en daar zit Golf_Wolf ook niet echt op te wachten.
Laten we het een beetje netjes houden!! We gaan hier geen zinloze discussies voeren.
Back on Topic, anders wordt het topic gesloten en daar zit Golf_Wolf ook niet echt op te wachten.
geen discussie :)
Wahnsinn
25-10-2004, 13:57
Jammer genoeg heb ik helelmaal geen ervaring met lassen en flexen. Dus dat dichtmaken is niet echt een directe optie.. Ik heb nu wel het GTI logo vervangen. Ziet al een stuk beter uit.
Is het mogelijk om autolak ergens te kopen in een kleine spuitbus??
Golf_Wolf
ja hoor, bij de meeste bovag garages hebben ze een rek met kleuren staan, kost geloof ik 15 euro, en als de kleur er niet is bestellen ze hem zo voor je.
Wahnsinn
25-10-2004, 15:47
En hoe kom ik te weten wat precies de auto kleur is? In de papieren staat groen.. Lijkt me nogal een algemene omschrijving.
Golf_Wolf
In je boekjes en achterin de achterbak hoort een fabriekssticker te zitten, waar het op staat, het is een 4-letter/cijferige code.
of als je een foto hebt van de auto weet hier vast ook wel iemand de code
Wahnsinn
28-10-2004, 13:56
Ik heb es gekeken. ALs ik het me goed herinner stond er LA6V, zo een iets lichter groen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.