View Full Version : Lengte slangen standaard oliekoeler Golf 1 GTI
Kan iemand de lengte van de oliekoeler slangen voor me opmeten van de standaard oliekoeler opmeten (bijv. motorcode DX). Ik wil zo'n dergelijke oliekoeler gaan monteren in mn 32b maar moet eerst even meten of ik m vooraan kan plaatsen....
Mijn dank is groot :thumbup:
Kan iemand ff meten voor me, zou er echt super mee geholpen zijn :)
bobby-digital
02-06-2009, 21:12
heb er nog 2 in de schuur, zal er proberen aan te denken morgen langs te rijden;)
Ik heb er een gemonteerd in mijn Mk2 (KR), maar bij die Passat van je ligt het blok in de lengte met de oliefiltersteun aan de bestuurderszijde dicht bij de bak of niet?
Dan zijn de standaard slangen te kort (verwacht ik). Als je nog zo'n koeler met slangen zoekt, de mijne is te koop!
Klopt helemaal Ruben! Ik had al zo'n koeler gevonden trouwens, maar denk idd dat hij te kort is. Zit nu nog te twijfelen om hem dan gewoon in de motorruimte te monteren, maar dat lijkt me niet ten goede komen aan de werking?
Klopt helemaal Ruben! Ik had al zo'n koeler te koop gevonden in de buurt trouwens, maar denk idd dat de slangen te kort zijn. Zit nu nog te twijfelen om hem dan gewoon in de motorruimte te monteren, maar dat lijkt me niet ten goede komen aan de werking?
Inderdaad, denk niet dat die koeler dan heel veel gaat doen.
Misschien kun je hem naast/onder je blok monteren, maar daarvoor ken ik de Passat helaas niet goed genoeg.
Persoonlijk zou ik hem toch wel achter de gril willen hebben (ook vanwege stenen -> lekslaan e.d.).
Idd Ruben, dat dacht ik ook, dus ik heb maar t zekere voor t onzekere genomen en heb vanmiddag een Mocal oliekoeler gehaald, 13rijig en 265 breed, icm een Mocal sandwichplate met thermostaat en staal omvlochten leidingen van 90 en 100 cm.
Morgen maar even monteren, moet geen gezeik hebben op vakantie. Mocht het niet nodig zijn geweest kan ik m wel weer gebruiken voor op de GTI :)
http://www.spoox.co.uk/catalog/images/DSCF0009.jpg
Mag wat mij betreft dicht, oliekoeler is inmiddels gemonteerd en werkt perfect.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.