totheoldscool
06-06-2009, 12:19
ik heb een vraag Ik heb een golf 1, nu wil ik er een 5 bak onder zetten
hij draait nu 4500 toeren bij 120.
welk type 5 bak kan ik nu monteren zodat hij minder toeren gaat draaien en is dan ook plug and play.
Ik weet dat ik de schakelstangen over moet zetten.
Heb gehoord dat een 085 bak past, maar deze zijn zeldzaam en geen superkwaliteit. weet iemand mischien hoeveel toeren deze bak draaid bij 120???
Heb ook gehoort van een polo 6n bak 1500 met carberateurs?? ik wist niets eens dat ze een 6n carberateurs geleverd hebben en ook niet van een 1500 erin. maar moest dan wel me ophangsteun aanpassen
de bak die er nu onder zit is een GT 4bak met de volgende overbrengings verhoudingen
en welk toeren gebied heeft hij dan bij 120. Liefst rond de 3000 toeren.
1-3.445
2-2.050
3-1.348
4-0.964
Ben er serieus en al een tijd mee bezig en ik kom er echt niet meer verder mee. zou ik er mischien iemand over kunnen bellen die er meer informatie over heeft???
nu is me koppeling ook kapot, dus zou dan alles in 1x kunnen vervangen.
wie helpt me uit de brand???
alvast thnx voor uw reactie.
mvg Niels Verdoold
hij draait nu 4500 toeren bij 120.
welk type 5 bak kan ik nu monteren zodat hij minder toeren gaat draaien en is dan ook plug and play.
Ik weet dat ik de schakelstangen over moet zetten.
Heb gehoord dat een 085 bak past, maar deze zijn zeldzaam en geen superkwaliteit. weet iemand mischien hoeveel toeren deze bak draaid bij 120???
Heb ook gehoort van een polo 6n bak 1500 met carberateurs?? ik wist niets eens dat ze een 6n carberateurs geleverd hebben en ook niet van een 1500 erin. maar moest dan wel me ophangsteun aanpassen
de bak die er nu onder zit is een GT 4bak met de volgende overbrengings verhoudingen
en welk toeren gebied heeft hij dan bij 120. Liefst rond de 3000 toeren.
1-3.445
2-2.050
3-1.348
4-0.964
Ben er serieus en al een tijd mee bezig en ik kom er echt niet meer verder mee. zou ik er mischien iemand over kunnen bellen die er meer informatie over heeft???
nu is me koppeling ook kapot, dus zou dan alles in 1x kunnen vervangen.
wie helpt me uit de brand???
alvast thnx voor uw reactie.
mvg Niels Verdoold