View Full Version : Beige mk2 Golf, 37dkm, voor weinig
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=116032247&__lp=16&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=14%2C55&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&minFirstRegistrationDate=1980-01-01&maxFirstRegistrationDate=1985-12-31&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=4
wat ik mijn eigen dan afvraag is, hoe in godsnaams kan het motorblokje er dan zo uit zien? :confused: Of hij moet de hele tijd buiten hebben gestaan, maar zoals ik het kan bekijken qua buitenkant, lijkt het me niet!!
Niet dat ik hem ervoor liet staan??? :tongue:
Der Ghopmeister
09-06-2009, 20:17
wat ik mijn eigen dan afvraag is, hoe in godsnaams kan het motorblokje er dan zo uit zien? :confused: Of hij moet de hele tijd buiten hebben gestaan, maar zoals ik het kan bekijken qua buitenkant, lijkt het me niet!!
Niet dat ik hem ervoor liet staan??? :tongue:
aan de takjes te zien links op de foto van het blok heeft ie idd buiten gestaan
was me niet eens opgevallen!! :redface:
maar goed.. wel een mooie 2 voor een mooie nette prijs! :thumbup:
Jammer dat die mooie wagentjes altijd zo ver weg staan. Als hij wat dichterbij was, had ik het misschien wel overwogen om hem op te halen.
silbergti
10-06-2009, 16:19
Dorpels zijn zwart gemaakt, staat niet erg mooi vind ik. Waarom doe je zoiets? Golf 2 heeft op zich goede bescherming (hamerslag) daar.
Berrychello
11-06-2009, 21:33
Leuke prijs! Ik ben niet zo voor het verlagen, maar zo'n 5 deurs mag wel iets lager, en dan iets van BBS eronder. Helemaal goed :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.