View Full Version : V-Maxx schroefset
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen een V-Maxx schroefset onder mijn Polo 6n2. Bevalt goed etc. Alleen is hij linksachter nog iets hoger dan rechtsachter, dat terwijl de veerpoot linksachter lager staat gedraaid dan de veerpoot rechtsachter :screwy:
Is dit normaal?
Gr. Erwin
Hallo,
Ik heb sinds een paar dagen een V-Maxx schroefset onder mijn Polo 6n2. Bevalt goed etc. Alleen is hij linksachter nog iets hoger dan rechtsachter, dat terwijl de veerpoot linksachter lager staat gedraaid dan de veerpoot rechtsachter :screwy:
Is dit normaal?
Gr. Erwin
Hoor die verhalen wel vaker, heb het zelf ook met me schroefset (wel ander merk)...
Linksvoor staat 1CM lager gedraaid dan Rechtsvoor en toch staat de auto precies recht...
Ja bij mij is het ook ongeveer een cm, maar dan achter. Dan zal het wel goed zijn zo, als meerdere mensen 't hebben :tongue:
Mister Cool
10-06-2009, 21:09
Is de ondergrond waar de auto op staat wel echt recht? Dit kan ook een verschil maken. Verder kan je achteras natuurlijk ietsje krom zijn ofzo. Geen kant van de auto is hetzelfde, en voor zover ik weet zijn dit soort verschillen niet vreemd. Bij mij staat ook niet elke veerpoot precies gelijk :D
Oh oke, gelukkig maar :D Ja, ik heb het op een recht stuk asfalt gemeten :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.