Log in

View Full Version : electrisch schema golf 1 16v

steven16v
27-10-2004, 11:41
Hallo,

Ik ben bezig met een ombouw van een golf 1 1.1 uit 1983 naar een golf2 16v motor uit 1989.

Nou heb ik een probleem met de kabelboom. Ik weet niet hoe ik deze moet aansluiten.
Ik wil namelijk zo weinig mogelijk kabels hebben. En ik wil de originele zekeringkast houden van de golf 1. Dit i.v.m. dat ik niet de verlichtingskabelboom en de dashboardkabelboom ook nog eens moet omleggen.

Wie weet hier een antwoord op, of wie heeft daar schema's van hoe ik deze 2 kabelbomen moet samenvoegen.

Alvast bedankt voor de reaktie.

ps. mijn mail is stevenvaanhold@hotmail.com

v-dub
27-10-2004, 15:58
zelf bouw?
dat zijn wij toch van plan!!

steven16v
28-10-2004, 11:16
zelf bouw?
dat zijn wij toch van plan!!

Dat ben ik ook inderdaad van plan. Maar ik denk dat als ik zomaar ff een paar draadjes aan elkaar soldeer dat het daar niet beter van wordt. :confused:

oergolf
30-10-2004, 19:24
Heeej Steven het volksforum gevonden :)

Wat ik in gedachte had met mijn kabelboom is gewoon de zekeringskast gebruiken van de golf 2. Dus de kabelboom van de golf 2 behouden en waar nodig de stekkers van de golf 1 aan vast solderen zodat je bv je originele dash kunt behouden. Anders als je toch je golf 1 zekeringskast wil gebruiken zou je het eens kunnen vragen aan Ron21 op het vwforum.

Succes :wink:

steven16v
01-11-2004, 09:23
Jah, inderdaad het volksforum gevonden. haha. Ik denk dat ik een nieuw type zekeringkast ga gebruiken van een golf 1 gti. Dan kan ik de verlichtingsdraadboom voor en achter en de dashboard draadboom origineel houden. Alleen de stekkers ompluggen. En dan kan ik de golf 2 16v motorkabelboom gebruiken. Die stekker moet ik dan omstekkeren.

Groeten