View Full Version : Eindelijk :)
M'n site online.. :cool:
http://www.itswithsh.nl/
Heb je netjes gedaan!
Je moet alleen niet te snel overal heen willen want je vergeet zo de helft te bekijken..
golf3freak
15-06-2009, 19:52
Zit wel cool matriaal bij.
Die van dub club vind ik stoer.
breadfan83
15-06-2009, 19:57
Mooie site. Lekker strak en niet te veel onnodige rommel.
Die rode lijn dwingt je wel de teksten te lezen voorje de plaatjes te zien krijgt, anders ben je je alleen maar aan 't ergeren dat 't zo traag gaat. :P Slim gedaan!
D'r zit trouwens wel een foutje in. ;)
I've cOme across, en niet I've cAme across.
(te vinden onder "Manifesto")
Staat SH trouwens nog ergens anders voor dan miSHa?
Mooie site. Lekker strak en niet te veel onnodige rommel.
Die rode lijn dwingt je wel de teksten te lezen voorje de plaatjes te zien krijgt, anders ben je je alleen maar aan 't ergeren dat 't zo traag gaat. :P Slim gedaan!
D'r zit trouwens wel een foutje in. ;)
I've cOme across, en niet I've cAme across.
(te vinden onder "Manifesto")
Staat SH trouwens nog ergens anders voor dan miSHa?
Thanks toaster, bedankt voor het typefoutje.. zal het even aanpassen.
SH staat voor miSHa inderdaad.. omdat iedereen mijn naam altijd anders schrijft.
Mischa, Micha, Hans... 't is in ieder geval nooit Misha, vandaar de naar It's with sh!
smeerpeer
15-06-2009, 20:13
Leuke site, met mooi materiaal!
Foto's van je zijn ook top.
Dat er links nog een best rijtje komt te staan als je op work klikt, daarbij heb je bij sommige ook nog verschillende pagina's. De 1e keer totaal over het hoofd gezien.
Verkeerd gelezen :D
Owja, ik heb trouwens de site gemaakt :)
Ja, 1 foutje op alle tekst vind ik nog meevallen .. ik heb op jou nieuwe site ook wel wat gespot.. en dat is gewoon Nederlands :D
Zal ik je wel even melden als ik je spreek.
Probs voor Mel inderdaad voor het bouwen van de site, ontwerp is uiteraard gewoon van mijzelf (logisch als grafisch ontwerper)
Even een dingetje waar ik heul blij mee ben, ik ben vandaag gefeatured op Bitique!
http://www.bitique.co.uk/
hey gozer! Nette site, alleen, hier onder firefox 3.011 (osx 10.4.11, xeon 2.66 quad) krijg ik een "" foutmelding, kan dan ook je 2e menu niet zien :) Onder safari 312 werkt hij wel trouwens! Kudos van een mede grafisch ontwerper ;D
Update dan ook eens even naar OSX 10.5.7 :D
Thanks!
moet je op me werk zeggen, die denken dat os10.5 te traag is. Maar we werken wel met quark7... :'( (serieus, dat loopt TRAAG op een xeon, echt niet normaal LOL )
Maar, sowiezo: flash = knap, ik snap er echt de ballen van. ooit hoop ik ook n profiler-website op te zetten voor mn werk, maar heb er nog niet echt tijd voor. Cheers!
ziet er netjes uit misha, less = more. Dat lijkt simpel, maar het tegendeel is waar. Chapeau!
Ik ben vorig jaar ook ooit eens BEGONNEN met www.ikbeninvorm.nl, maar heb er nu geen tijd meer voor om hem af te maken en bij te houden. Ik vind het wel prima, misschien komt de domeinnaam tzt nog eens van pas :thumbup:
Ik snap er ook niks van Flash.. gelukkig is Melvin nogal bekwaam ermee, 1+1=3!
Bedankt Sander, je site ziet er ook prima uit toch.. leuke domeinnaam inderdaad!
RJTuning
16-06-2009, 21:44
beetje wit ;)
smeerpeer
16-06-2009, 22:45
@Roog909: Quark? in 2009? Is dat nog niet dood?
@Roog909: Quark? in 2009? Is dat nog niet dood?
OT: geloof me, zo dood als n pier, alleen wij werken er wel nog mee. Iig schijnt quark 8 alweer een stukje verbeterd te zijn? Maar dat zie ik hier nog niet zo voorbij komen (immers, 2 jaar geleden werkte ze hier nog met quark 4.1 :| )
Joey_G40
17-06-2009, 08:26
ziet er netjes uit miSHa ! Gr joey
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.