View Full Version : Heb nog 2 carkits
Voor 50 euro per stuk
CARK-91 NOKIA FULL DUPLEX CARKIT CARK-91
Originele Nokia carkit voor o.a. Nokia 5110, 6110. 6150, 6210, & 7110 Complete set, houder met laadfunctie, inbouw unit met kabels, radio mute functie, externe microfoon en speaker. Tevens aansluiting voor optionele externe antenne en zwanenhals microfoon.
http://www.telesto.nl/cark91_6210.jpg
Beetlefreak
27-10-2004, 17:29
2 dingen voor toezegging :)
* Kan deze ook over de speakers van de radio
* Zit er een externe antenne bij
Past ook op de 6310(i) zag ik op de site van Nokia. En is het zelf een beetje in te bouwen?
Ja hoor, is prima zelf in te bouwen, en nee ik heb er geen antenne bij zitten, maar heb er misschien nog wel 1tje ergens liggen.
Owja, ik weet niet of hij over de speakers van de radio kan, heb ik nog nooit geprobeert eigenlijk.
Jeroentjuh
27-10-2004, 18:27
Owja, ik weet niet of hij over de speakers van de radio kan, heb ik nog nooit geprobeert eigenlijk.
Sommige nieuwe radio's hebben hier een ingang voor...
Anders moet je een mute box gaan gebruiken...
Owok, dacht dat de mute box er alleen voor zorgt dat de radio zachter gaat (mute) als je gebeld wordt.
Jeroentjuh
27-10-2004, 18:44
Owok, dacht dat de mute box er alleen voor zorgt dat de radio zachter gaat (mute) als je gebeld wordt.
Ja die heb je ook, misschien gebruik ik ook wel verkeerde naam, zal morgen eens kijken, heb er nog een aantal in de schuur liggen...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.