PDA

View Full Version : tellerklok fis navi

indewarre
20-06-2009, 11:02
ik heb een tellerklok van een a3 met fis en navi maar moet de code zien te kraken ik wil em in men golf 3 hebben iemand die dit kan heb evt chasnr. van de audi. en er moeten groene ledjes ingesoldeerd worden, iemand die dit kan?

indewarre
20-06-2009, 12:03
ik heb een tellerklok van een a3 met fis en navi maar moet de code zien te kraken ik wil em in men golf 3 hebben iemand die dit kan heb evt chasnr. van de audi.

zit geen code in volgens mij al blijft er wel een lampje branden van een autotje met een sleutel eronder en de toeremteller gaat naar 6000 toeren net ff getest in de polo weet iemand dit

GerardMkIIVR6
21-06-2009, 15:58
Die van het autootje kun je er gewoon uit solderen en klaar heb ik ook gedaan.
En de toeren teller kan wel in de teststand gaan als je hem net aansluit dan gaan alle wijzers draaien.
Maar je je moet goede teller met cil ook hebben die aantal cil jij ook hebt in je auto.
Anders klopt het ook niet.

indewarre
21-06-2009, 21:23
ik ben bezig met een kabelboom in elkaar te maken alleen heb ik een schema van een golf 4, is deze gelijk aan die van een a3? betreft de mfa/mfd, die toerenteller bleef hangen in de polo, en allebei van een diesel, kan iemand groene leds erin solderen?