PDA

View Full Version : En toen kon je niet meer sleutelen.

OldSkool-II
21-06-2009, 12:12
Word ik vanochtend wakker om de kat eten te geven, zie ik de deur naar de garage open staan.
Terwijl ik toch zeker weet dat ik die de avond ervoor dicht heb gedaan. Snel me kleren aan gedaan, en naar de garage gelopen. En m'n vermoeden was terecht, complete garage overhoop getrokken. Al het elektrisch gereedschap weg, compressor weg, polijstmachine weg, meerdere soorten los gereedschap pleite en auto overhoop gehaald + versterker weg uit de kofferbak

Gelukkig auto verder niet beschadigt, en m'n radio hebben ze laten zitten, viel waarschijnlijk niet op omdat hij niet bovenin het dashboard zit.

Net online, want die flikkers komen voor zoiets niet!! :evil: , aangifte gedaan. Nu zoveel mogelijk bonnen gaan zoeken en morgen de verzekering maar gaan bellen.

Langzaam maar opzoek gaan naar wat nieuw gereedschap, hopelijk keert de verzekering een beetje snel uit.

Al met al, wat een K*T volk loopt er tog rond op deze aardkloot!!!

hajee
21-06-2009, 12:16
pfff, wat klote zeg!
dat lijkt me echt heel erg als je zoiets overkomt,
sterkte ermee,
groeten hj

golf1-gtd
21-06-2009, 12:20
Wat een klootzaken dat ze niet gewoon met hun poten van je spullen af kunnen blijven. sterkte

Groeten wim

marcmk1
21-06-2009, 12:23
zuur hoor!
erg vervelend voor je!hoop dat de verzekering een beetje mee werkt!

succes!

maartenunplukt
21-06-2009, 12:38
Toch niet te geloven! Het is iets wat altijd in je achterhoofd spookt en hoopt dat het nooit waarheid wordt. Hopelijk vind je wat terug via mp oid.

breadfan83
21-06-2009, 13:34
Hoop voor je dat de verzekering het meeste dekt... Klotevolk dat d'r rondloopt, dat ze voor hun rotzooi gaan werken!

mverh85
21-06-2009, 13:35
Dat is echt balen zeg, wat een mongolen lopen er toch rond in dit land.
Blijf toch eens met je tengels van andermans zooi af en ga werk zoeken ..
Sterkte verder OldSkool-II !

Oudelut
21-06-2009, 19:43
Hoerebef wat een kutstreek!

Kat de deur uit en een hond nemen!

Mitta
21-06-2009, 20:20
Dat is balen zeg! Hopen dat de verzekering mee werkt, goed gereedschap kost aardig wat centjes...

mk2 td driver
21-06-2009, 21:02
waarschijnlijk hebben ze dan ook wel geweten dat er wat te halen was,

maar dat zijn echt kutstreken, waar je echt radeloos van wordt

succes ermee!

vwMD
21-06-2009, 21:39
jah je van dat volk rond lopen het zijn de minder leuke dingen
ze kunnen niet van andermansen spullen afblijven

hoop dat je alles terug krijgt van de verzekering

misschien je woonplaats geven kunnen mensen op dit forum rekening houden met de spullen (marktplaats in de gaten houden bijv.)

veel succes verder

jetta mk1 '82
21-06-2009, 22:09
da's zwaar kut man :( hoop dat de verzekering een beetje mee werkt !

gr. martijn

OldSkool-II
22-06-2009, 09:28
Vandaag verzekering gebeld, gaan een expert langsturen.
Inmiddels al aardig wat bonnen weer terug gevonden, sta nog te kijken wat me pa allemaal voor dat gereedschap heeft betaald. Tog wel klote dit, wilde nog een paar dingen aan me auto doen, maar zonder fatsoenlijk gereedschap doe je weinig.

Vanavond maar alvast een simpele versterker ophalen, zonder bass klinkt het voor geen meter...

Houd jullie wel op de hoogte.

BBS-roy
22-06-2009, 09:35
zwaar klote voor je,suc6 met de verzekering.

Misha
22-06-2009, 12:12
Phoe, kut zeg... succes met de afhandeling/verzekering!

Siem
22-06-2009, 14:55
Wat klote man, moet er niet aan denken dat ze in mijm schuur komen. Wat daar aan kostbaar gereedschap staat.

Vaak zijn het ook nog bekenden, of mensen uit je eigen omgeving. Hoe weten die inbrekers anders (vaak) hoe makkelijk ze kunnen inbreken en wat en waar staat.

iig succes met de verdere afhandelingen!

bobby-digital
22-06-2009, 17:17
dat is kut zeg, heb het van het voorjaar gehad...
wat de ellende is dat je niet zo op het eerste gezicht weet wat er weg is....je komt er dan later achter als je het nodig hebt

suc6 iig...

KJ-Golf
22-06-2009, 21:36
Erg jammer dat dit soort trieste lui nog steeds geboren worden en niet eens een keer met z'n allen onder de grond liggen. Of dat ze gewoon eens normaal gaan werken voor hun geld.

Gelukkig dat er geen schade aan je auto is (ook geen inbraakschade?), maar wat het gereedschap betreft is het natuurlijk wel zwaar kloten.

Succes met de afhandeling verder!

OldSkool-II
23-06-2009, 10:49
Zojuist e-mail van de politie gehad. Standaard berichtje, ze hebben geen aanknopingspunten, dus ze kunnen niks doen. Zaak is gesloten.
En dan een .pdf die ik kan gebruiken voor de verzekering.

Verzekering gaat een expert sturen, dus dat is ff afwchten...

ArjenE
23-06-2009, 10:59
pff klote man, was de garage wel afgesloten? of alleen de deur dicht gedaan?

OldSkool-II
23-06-2009, 12:36
Garage was afgesloten, was de avond ervoor tot half 12 bezig geweest met het polijsten van m'n wielen, voor de Asten meet. Die nu dus ook niet door ging.
Daarna mountainbike binnen gezet, en alles op slot gedaan.