View Full Version : Gestolen!! Golf 2 Gti 1984!!!! -> terecht
Jetta MaNiA
24-06-2009, 06:20
Mensen,
kom net buiten, zou naar mijn werk. Lege plek voor de deur!
Golf WEG!
KV-75-NY
Wie iets gezien heeft! Wie hem ziet rijden!?
http://www.volksforum.com/albums/files/2/8/2/6/GolfGTI1984.jpg
Roy-16VT
24-06-2009, 06:23
DAmn is een plaatje die auto en helemaal gti 84 zoals die hoort te zijn zo zie je ze nog maar weinig moet dus wel opvallen
zal in ieder geval m`n ogen open houden.
klote kerel,je hoort het steeds vaker.mooi balen
hoop dat iemand wat gezien heeft
dat is klote man. sterkte
martiepartie
24-06-2009, 07:22
Ik hou mijn ogen open.
Succes en ik hoop dat je de GTI heelhuids terug vindt.
oeeeeiii gadver! hou mn ogen hier...
Dit meen je niet Johan????????? Is dit echt serieus???
Goddomme nog aan toen man. Schrik er gewoon van.
Gewoon voor je huis vandaan gejat??????????Heb je ook niks gehoord ofzo.
Jetta MaNiA
24-06-2009, 07:44
het is echt waar... politie is net geweest, de man is een absolute liefhebber en gaat zelfs een poging doen om de auto met foto en al op waldnet te zetten...
nou weer één.. G&*#$%
sterkte kerel, hopelijk vinden ze hem terug..
(en laat dat tuig eens gewoon gaan werken..)
Niet normaal gewoon voor je huis weg, wat een klote streek. Ik hou m'n ogen open.
Hoop voor je dat hij wordt gevonden. Ze moeten hebben geweten dat hij daar stond.
Gvd zeg, heb gisteren nog de foto's zitten bewonderen! Hopelijk komt ie terug, in fatsoenlijke staat, en worden de daders gepakt, even over ze heen rijden, de klootzakken.
Potverdikkie zeg, dit is echt kut :(
Jan-Jelle
24-06-2009, 08:22
wat een klote streek zeg!
hopen dat je hem nog terugvindt!
Meen je niet kerel :shake:
Heb je zon prachtige originele NLer word ie gejat :mad:
Ik hou me ogen op hier in Zuid Oost Drenthe !
breadfan83
24-06-2009, 08:51
Hoop voor je dat ie enigszins heelhuids terug komt. :(
Klote volk.
Pedaalemmer
24-06-2009, 08:54
Damn wat kut! Ik duim voor je dat hij 100% in orde bij je terugkomt!
Jetta MaNiA
24-06-2009, 08:58
Hij is gesignaleerd!!! Bij de profile tyrecentre heerenveen! Politie belt me net.
Contact naar de knoppen, modder op de stoelen (vermoedelijk uitwissen van sporen), rechterachterband is zacht... ATSsen zitten er nog onder, verder geen zichtbare schade. Ik schat max dat er een km of 50 dat ermee is gereden. Na het werk ga ik direct heen! PTC houd de auto in de gaten!
Politie gaat technisch onderzoek doen!
mk2 td driver
24-06-2009, 09:00
Wat een klotenstreken, heb er nog wel even bij staan kijken op de Vag Fryslan meeting.
Erg jammer van deze mooie auto
ik houd een oogje in het zeil, in de regio twente/salland!!
ah mooi nieuws in ieder geval. klinkt als geen onherstelbare schade!
In ieder geval fijn dat hij weer terecht is en dat er op het eerste gezicht nog geen zichtbare schade is. Succes ermee als je hem terug hebt :thumbup:
robertjan007
24-06-2009, 09:09
Super man! Een hele geruststelling maar weer, toch blijft het wel kut
jezus, ophangen zulke mensen.
goed dat je hem weer hebt en hoop dat de schade mee zal vallen!
breadfan83
24-06-2009, 09:12
Mooi dat ie in ieder geval terecht is. Wat een lamzakken, hadden ze nog beter een fiets kunnen jatten voor dat kleine stukje. :screwy:
tiefflieger
24-06-2009, 10:01
Nog een geluk bij een ongeluk, de meesten komen niet meer terug !
Hoop voor je dat het allemaal meevalt...
Nog een geluk bij een ongeluk, de meesten komen niet meer terug !
Hoop voor je dat het allemaal meevalt...
bij die oudjes komen de meesten juist wel terug. in ons gezin zijn er nu 4 gestolen en ook alle 4 teruggevonden.. wel allemaal met schade :(
mazzel man,
had ik ook een jaar of twee geleden met mijn MK2
eerst werd er een paar keer ingebroken (slot is niet zo moeilijk)
daarna een joyride:
- contact gesloopt
- stuurslot gesloopt
- behuizing rond contact gesloopt
- stoel doorgebroken (!)
(waarschijnlijk bij het slopen van het stuurslot gebeurd)
verder een zooi natuurlijk
maar ik was wel blij dat ik hem een paar straten verderop terugvond.
sindsdien:
- deurklinken verwijderd en dicht gemaakt met aluminium platen
- startonderbreker erin.
geen problemen meer sindsdien :)
breadfan83
24-06-2009, 10:35
bij die oudjes komen de meesten juist wel terug. in ons gezin zijn er nu 4 gestolen en ook alle 4 teruggevonden.. wel allemaal met schade :(
Klopt.
Paar jaar terug ging de oude Opel Kadett City (knal-oranje) van m'n pa in de verkoop. Kerel komt voor de auto kijken, issie pleite.
Dag of twee later teruggevonden, nog geen twee kilometer hiervandaan, en nog geen liter benzine kwijt... :screwy:
De bedrading was wel dermate gesloopt dat je d'r niks meer mee kon beginnen. :(
huh . . . Geluk dat ie dr weer is niet normaal
Asociaal volk!
Stelen ze een auto van een liefhebber..... :screwy: :mad:
balen van de schade, maar mooi dat hij weer terecht is! :)
hoop dat je ats-jes ook nog beetje heel zijn (als de achterband zacht is) :(
goed nieuws in ieder geval!!
:)
mk2 td driver
24-06-2009, 12:10
goed nieuws om te horen :)
succes met de afhandeling :thumbup:
Las vanmorgen je sms johan. Super dat hij er weer is.
Net even langs PTC gereden. Zag de auto niet staan. Hij zal misschien wel binnen staan. Of je broertje heeft hem al gehaald???
Ben vanmorgens zelfs nog via dat industrieterein naar Gorredijk gereden. Heb hem dus over het hoofd gezien.:(
Vaag zeg, maar gelukkig dat hij weer teruggevonden is!
Jetta MaNiA
24-06-2009, 12:41
Las vanmorgen je sms johan. Super dat hij er weer is.
Net even langs PTC gereden. Zag de auto niet staan. Hij zal misschien wel binnen staan. Of je broertje heeft hem al gehaald???
Ben vanmorgens zelfs nog via dat industrieterein naar Gorredijk gereden. Heb hem dus over het hoofd gezien.:(
Hij is in beslag genomen door de politie vanwege een technisch onderzoek. Vermoedelijk is de auto gebruikt bij een kraak afgelopen nacht. De golf was dus zegmaar de vluchtauto, verklaard ook waarom er niet veel schade lijkt te zijn.
Heb hem nog niet gezien, hopelijk kan ik er vanavond bij...
Dus toch afgesleept?? Terwijl je dat wou toch??
Hopelijk doen ze een beetje voorzichtig ermee. De politie kennende :rolleyes:
Jetta MaNiA
24-06-2009, 13:12
Afslepen wilde ik niet, om ellende te voorkomen. Maar ik had geen keuze, politie moest en zou de wagen meenemen.
Die willen de dader van die "kraak" natuurlijk vinden.
Sjemig, dikke mazzel dat hij er weer is! Het kan ook allemaal in de Gerdijk :D
Alarm werkte niet? Zat er anders ooit wel op.
Jan-Jelle
24-06-2009, 17:06
beter dat hij weer terug is!
:lock: opsluiten dat soort volk
Shit! Het zal je gebeuren zeg. Stelletje Aso's.
jettaracing
24-06-2009, 18:10
Damn ! wat een verhaal Johan ,ik kreeg het er gewoon koud van toen ik vanmorgen je sms kreeg !
Gelukkig dat ie weer terecht is ,hopelijk houden ze m niet erg lang in bewaring ,technisch onderzoek wil nog wel eens lang duren daar ...
Maar hij staat daar wel veilig iig !
Hopelijk valt de schade mee ,ik hoor de details wel van je , succes iig ermee !
The Skinnmeister
24-06-2009, 18:14
Wel fijn dat ie terecht is, nu hopen dat de lange arm er ook zuinig mee is geweest met opslepen ed. Dan de schade inspecteren :mad:
ben blij dat ie weer terecht is, je hoort ook wel eens andere verhalen,
schade is mischien nog wel te verhalen als ze de daders pakken,
schrok me vanochtend dood toen je me dat vertelde,
word toch tijd voor een garage bij huis johan.. alles moet binnen staan tegenwoordig..
sterkte ermee.
Jetta MaNiA
24-06-2009, 22:32
Garage bij huis is geen optie helaas. Maar ik overweeg wel om de golf bij de jetta in de stalling te zetten.
Iig gaat het alarm er weer op (had ik eraf omdat deze soms spontaan afging, uit respect voor de buurt had ik die eraf - dus die gaat er weer op!)
Met wat mazzel word hij morgenmiddag vrijgegeven, dan moet ik zien te overleggen dat ze hem komen brengen. Halen is geen optie omdat ik nooit voor 18.00 in Heerenveen kan zijn... en zaterdag zijn ze dicht.
Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor de reactie's en medeleven allemaal. Ik ben de auto te kort kwijt geweest om te weten hoe het echt is om hem kwijt te zijn... maar heb er even aan geroken, geloof me... die lucht is niet fris.
ben benieuwd of ze aan thuis breng service doen
denk dat je dat zelf mag roggelen ... ;)
maar goed afgelopen allemaal ...
wel raar dat ze net jou auto voor de kraak lenen ....
erg jammer
Garage bij huis is geen optie helaas. Maar ik overweeg wel om de golf bij de jetta in de stalling te zetten.
Iig gaat het alarm er weer op (had ik eraf omdat deze soms spontaan afging, uit respect voor de buurt had ik die eraf - dus die gaat er weer op!)
Met wat mazzel word hij morgenmiddag vrijgegeven, dan moet ik zien te overleggen dat ze hem komen brengen. Halen is geen optie omdat ik nooit voor 18.00 in Heerenveen kan zijn... en zaterdag zijn ze dicht.
Ik houd jullie op de hoogte, bedankt voor de reactie's en medeleven allemaal. Ik ben de auto te kort kwijt geweest om te weten hoe het echt is om hem kwijt te zijn... maar heb er even aan geroken, geloof me... die lucht is niet fris.
Als er vervoer moet worden geregeld dan bel je me maar. Ben in 3min in heerenveen. Thuis komen bij jouw dat gebeurt zeker. Ik heb tijd zat he ;)
Desnoods haal ik hem voor je op. Of dat je hun laat weten dat hij wordt gehaald. etc etc.
Ik hoor het wel van je. (Als je het wil hoor )
Jetta MaNiA
25-06-2009, 07:42
Volgens het bedrijf waar hij staat, kan het wel en gaat het via de verzekering!
ben benieuwd of ze aan thuis breng service doen
denk dat je dat zelf mag roggelen ... ;)
maar goed afgelopen allemaal ...
wel raar dat ze net jou auto voor de kraak lenen ....
erg jammer
Pedaalemmer
25-06-2009, 07:44
Als er vervoer moet worden geregeld dan bel je me maar. Ben in 3min in heerenveen. Thuis komen bij jouw dat gebeurt zeker. Ik heb tijd zat he ;)
Desnoods haal ik hem voor je op. Of dat je hun laat weten dat hij wordt gehaald. etc etc.
Ik hoor het wel van je. (Als je het wil hoor )
:goodpost: Kijk dat is nog eens behulpzaam!
Volgens het bedrijf waar hij staat, kan het wel en gaat het via de verzekering!
Weer kans op schade met afslepen he :rolleyes:
Heb net een mailtje gedaan naar iemand voor een garage. 100mtr bij je vandaan. :)
Even afwachten nog ;)
:goodpost: Kijk dat is nog eens behulpzaam!
ach zo gaat dat in Friesland :thumbup:
martiepartie
25-06-2009, 09:25
ach zo gaat dat in Friesland :thumbup:
Oja?
Eerst steelt een medeFries de auto en beschadigt deze en dan later door een medeFries wordt deze keurig weer bij huis afgeleverd ;) :D
@ Domi; wel behulpzaam, daar niet van :thumbup: :thumbup:
@JettaMania, mooi dat ie weer terecht is en in niet al te ver verneukte staat. :thumbup:
Oja?
Eerst steelt een medeFries de auto en beschadigt deze en dan later door een medeFries wordt deze keurig weer bij huis afgeleverd ;) :D
@ Domi; wel behulpzaam, daar niet van :thumbup: :thumbup:
@JettaMania, mooi dat ie weer terecht is en in niet al te ver verneukte staat. :thumbup:
It wasn,t me :eek: :eek: :D
Geboren Gerdykster :D 31 jaar in Gorredijk gewoond. Nu sinds een half jaar verhuisd naar een ander dorp en gelijk wordt er een auto gejat in Gorredijk :rolleyes: :rolleyes:
Johan woonde een kleine 500mtr bij me vandaan. Wil alles wel doen om hem te helpen. Nou ja bijna alles :rolleyes: :D :D
Heb mijn stalling in Gorredijk al opgezegt, anders had hij daar wel kunnen staan.
Maar HEEL misschien heb ik wel iets anders voor Johan. Dan kan hij kruipend naar zijn Golfje :thumbup: En dan is ie er nog binnen 5min :D
Ach soms ben ik wel een L#L of wat dan ook. Maar dit gun je niemand he. Dus help hem graag indien nodig.
chris_vw89
25-06-2009, 09:37
Sjezus man, blij dat die weer terug is. Dacht echt van, NEE hier gaan wij weer lekker in NL. Ophangen dat tuig. Maar goed, hopen dat je niet te veel schade hebt, en anders heb je genoeg forum leden die je willen helpen ( heb zelf nog wel compleet slotenset rondom met 2 originele VAG sleutels en sleutelnr ).
Verder nu maar een dik alarm opzetten, zou gewoon een modern goed alarm opzetten, die door verzekering wordt goedgekeurd.
Succes man
Oja?
zal wel een greanslander zijn geweest
robertjan007
25-06-2009, 10:35
Weer kans op schade met afslepen he :rolleyes:
Niet alle bergers maken schade hoor... En ja ik voel me aangesproken! :mad: ;)
Jetta MaNiA
25-06-2009, 11:28
Sjezus man, blij dat die weer terug is. Dacht echt van, NEE hier gaan wij weer lekker in NL. Ophangen dat tuig. Maar goed, hopen dat je niet te veel schade hebt, en anders heb je genoeg forum leden die je willen helpen ( heb zelf nog wel compleet slotenset rondom met 2 originele VAG sleutels en sleutelnr ).
Verder nu maar een dik alarm opzetten, zou gewoon een modern goed alarm opzetten, die door verzekering wordt goedgekeurd.
Succes man
Incl. contact? PB me maar wat dat kosten mag!
Jettameister
25-06-2009, 15:47
wat een verhaal Johan
hoop dat de schade beperkt blijft en die ..... gevat worden :mad:
Niet alle bergers maken schade hoor... En ja ik voel me aangesproken! :mad: ;)
Kans op schade he ;) . Niet alle bergers zijn gelijk. Gelukkig :D
@Johan,
Alweer nieuws????
Heb hem vanmiddag op een bergingsauto voorbij zien komen in Heerenveen!
Jetta MaNiA
25-06-2009, 16:59
Heb hem vanmiddag op een bergingsauto voorbij zien komen in Heerenveen!
Daar zat ik in :thumbup:
Okkehel nog gespot, duim ging nog omhoog, maja bergingsauto is heel wat anders dan golf of jetta dus die zag niks :D
Auto staat alweer thuis! Contact is aan gort (uiteraard...), 1 kras op een ats (stoepje), gaatje in dash, aandrijfashoes kapot linksvoor en hele auto vol met zand en steentjes.
Auto is al gestofzuigd, stoelen staan te drogen in de zon...
wat een gedoe, ben er kapot van :redface:
Mooi dat hij er weer is, schade is te herstellen...
Maar het idee dat ze niet alleen in je auto maar ook inbraak in je privéleven hebben gepleegd geeft een enorm kut gevoel! :mad:
Je krijgt het gevoel dat niks meer veilig is :(
Domi waarom ben je naar sintjût verhuisd?
Auto staat alweer thuis! Contact is aan gort (uiteraard...), 1 kras op een ats (stoepje), gaatje in dash, aandrijfashoes kapot linksvoor
Goh, de aandrijfashoes is stuk :eek: Hoe krijgen ze dat voor elkaar :D :D :D
Misschien was hij al stuk en wist je dat niet.
Gaatje in het dash???? Waarvan dan?????
Super dat hij er weer is.
Domi waarom ben je naar sintjût verhuisd?
Omdat ik toen zo snel mogelijk uit die schijtbuurt in Gorredijk wilde gaan. Altijd ellende daar. Parkeer problemen ook.
Nu geen last meer van :D Alles staat mooi op eigen erf :thumbup:
Omdat ik toen zo snel mogelijk uit die schijtbuurt in Gorredijk wilde gaan. Altijd ellende daar. Parkeer problemen ook.
Nu geen last meer van :D Alles staat mooi op eigen erf :thumbup:
Ahh. vandaar.
Buurman.. :D
Goed om te horen dat hij weer lekker thuis staat.Ze moeten die gasten afknallen als ze ze pakken.Ik kan hier zo kwaad om worden.Maar hij is weer thuis dat is het belangrijkst.
Succes met het herstellen van de auto.
Hebben ze de daders ook Johan?
lees net het hele verhaal, das wel even schrikken
hopen dat ze de daders pakken, succes dr mee
Jetta MaNiA
30-06-2009, 20:47
Daders zijn volgens mij nog niet gepakt, zal denk ik ook niet makkelijk zijn. Men was zwart gekleed met bivakmutsen en witte handschoentjes...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.