View Full Version : Sjaak autoservice gebruikt mijn mk3 voor adv.
Dankzij een tip van Franky B ben ik te weten gekomen dat Sjaaks autoservice een foto van mijn mk3 golf gebruikt.
Ik rij ondertussen al op originele BBS RS rond. Dat terzijde.
Wat zeggen jullie ? Mailtje sturen naar de beste meneer ?
http://link.marktplaats.nl/260065107
Ik zou me niet druk maken over die foto...zou me eerder druk maken over het feit dat je met die Lenso's gereden heb...:D
En zit geen copyright op die foto of je auto of wat dan ook..die mag hij gewoon als voorbeeld gebruiken..je kenteken is ook niet zichtbaar..
Jouw feestje. Als je dit niet gewenst vind moet je bellen/mailen.
gti-pirelli
25-06-2009, 22:29
het kan ook een eer zijn he :)
robertjan007
25-06-2009, 22:33
Ik zou erzelf niet van houden. Voor hetzelfde geld is het een aso en denken andere mensen dat je bij hem hoort of zoiets...
Ik ben er ook geen voorstander van. Ik denk dat ik maar een net mailtje stuur en hem vriendelijk verzoek de foto te verwijderen.
Of gewoon €10 claimen per verkocht setje velgen :giggle:
Ik ben er ook geen voorstander van. Ik denk dat ik maar een net mailtje stuur en hem vriendelijk verzoek de foto te verwijderen.
Of gewoon €10 claimen per verkocht setje velgen :giggle:
zou er zelf geen punt van maken?. auto staat overal op internet. en hij kan niet weten dat het die van jou is toch?
zou het zelf wel een eer vinden als mijn auto foto waardig werd gevonden :)
1982kameiX1
26-06-2009, 08:31
adv. bestaat al niet meer.
Toch maar een mailtje gestuurd?
Ik heb het ook een keer gehad met mijn Bora. In mijn geval was het een partikulier. Heb de beste man toen een mailtje gestuurd en gevraagd de foto te verwijderen. Aangezien ik geen reactie kreeg heb ik marktplaats gemaild en een goede dag later was de hele advertentie weg....
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onderdelen-banden-en-velgen/260066113-bbs-16-4x100-duitse-stijl-gepolijst-sjaaksautoservice.html?return=eJw1jF0KgzAQBu8imEdN%2FKE2Eoq9SdAUg9Es7gZKS%2B%2Felda3Gb6dtVrpt9eyR626i87Q2X2c%2B5kIdFkuEdxWrHZfCIK1hMUWyt9JATPcnsEoMaGhmNeDyus7JAbJENiGpmNK%2Fthkrepr2x4Lsb88MOJjwjOkf7jyMGxpdbsfWSMeeSUAkpECDFNEGuPkTFdVjUjenL%2Bz%2FvMFzxo9pw%3D%3D&df=1&fta=eNo1kFuOwyAMRffCR755OIEYZQvdQkV4dCKlDSpJJ5qqex%2BDZr6OrQvX9nWo8V3QIDue6%2FXl1sJsQcE1snOdRBfKtG8o7CoQjD0WkpRQY9%2FbdcefJduSAr23eUdu7xkfxz0%2BF2%2FzQf1WFpRdzsfEuzxRtZXdbyFORkrojmX6N6szAVl2t8gs%2FaFWIVtCW0bWZZKREWA4kxFhltBodCUH733jDKLRhHAmnXR0vHEcZeOQIjF64GOj4qpyTko0BuOIXmjRyGUifUheAM0ZgMu5UiU%2FEHstuSNfMD1w8gWtfdWJvSN%2FAAk97QFqjpz8QcgeqFfaQ0wtZDpx37IL5brGx23%2FqqdzEkZkd3deaxoUQGhxSGTum9nLX%2Fli1iHH9%2BfzC5h8iCw%3D&fta_ind=5&fs=1
Hier gebruikt hij mijn foto, foto 1... vorig jaar gemaakt op MIVW:P Heeft ook nooit gereageerd toen ik vroeg of hij de foto wou weg halen...
who cares waar mensen mijn foto's voor gebruiken.
als je niet wilt dat andere mensen met je foto's gaan "flikflooien" om het maar zo ff te noemen dan moet je gewoon geen foto's op het internet plaatsen.
simpel,heb je dat gezeik ook niet.. ;)
tiefflieger
26-06-2009, 19:00
Haha ook al weg, je zou bijna denken dat Sjaak hier meeleest ;) .
Haha, inderdaad. Volgensmij heeft Sjaak handlangers :tongue:
who cares waar mensen mijn foto's voor gebruiken.
als je niet wilt dat andere mensen met je foto's gaan "flikflooien" om het maar zo ff te noemen dan moet je gewoon geen foto's op het internet plaatsen.
simpel,heb je dat gezeik ook niet.. ;)
haha kort maar duidelijke opmerking :D
Jurgen Santana
26-06-2009, 19:20
Ik zou erzelf niet van houden. Voor hetzelfde geld is het een aso en denken andere mensen dat je bij hem hoort of zoiets...
Inderdaad, in de advertentie heeft hij het ook over duitse stijl. Mensen die de oorlog hebben meegemaakt denken dan niet meteen aan getrokken bandjes!
gti-pirelli
26-06-2009, 20:12
nou ja weet je wat het is, als je op internet foto's zet kunnen ze gebruikt worden door andere mensen. zo simpel is het. Ik schrijf ook veel over mijn auto en als je op google vr6 abt in typt krijg je ook alles wat ik heb geschreven. Het is maar net wat je wil.
Als je het vervelend vindt gewoon netjes melden en dan zal het vast wel goed komen.
bluebastard
26-06-2009, 21:12
Ik zou me niet druk maken over die foto...zou me eerder druk maken over het feit dat je met die Lenso's gereden heb...:D
:thumbup: :D
Inderdaad, in de advertentie heeft hij het ook over duitse stijl. Mensen die de oorlog hebben meegemaakt denken dan niet meteen aan getrokken bandjes!
Nee eerder aan getrokken pistolen...
Nee eerder aan getrokken pistolen...
Of aan gestolen fietsen !! :D
.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.