View Full Version : MIVW Camera carpool colonne
Voor de meeting 12 juli vroeg ik me af of er nog groepen afreizen naar Valkenburg die zich willen lenen voor wat video-footage.
Het idee is als volgt: ik ga de meeting ook op video vastleggen. Daarvoor wil ik ook wat beelden van de trip er naartoe hebben van een colonne VAGjes. Mijn idee was dat ik zo'n colonne 'meet' bij een of ander tankstation o.i.d. Dat iemand het stuur van mij overneemt en ik een beetje uit het raam en de kofferbak ga hangen om beelden te schieten.
Ik kom zelf uit Leiden en mijn idee was om bijvoorbeeld ergens in Bodegraven af te spreken om dan via de N11 naar Valkenburg te rijden.
Dus wie-o-wie komen 12 juli in colonne naar valkenburg (liefst een beetje vroeg ook nog), en hebben iemand bij zich die kan rijden zodat ik kan filmen?
Om 9.00 staat er een groepje cabrio rijders in Bodegraven te wachten op een andere groep komend vanaf de A12. Deze groep rijd om 9.15 ongeveer weg om naar de MIVW te gaan.
We staan op de Europaweg. Afslag Bodegraven komend vanaf de A12.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=bodegraven&sll=52.502848,5.515137&sspn=4.84284,9.832764&ie=UTF8&ll=52.069624,4.743272&spn=0.00955,0.019205&t=h&z=16&iwloc=A
VAnuit een cabrio kan je mooie filmpjes maken. JE kan zelfs een camera op een rolbeugel bevestigen.
goed bezig mr schaaper!
dat worden mooie beelden als jij aan de gang gaat!!
Wij gaan rond 10 uur verzamelen bij het transferium. Ik denk zo'n 15 a 20 auto's.
Wij gaan rond 10 uur verzamelen bij het transferium. Ik denk zo'n 15 a 20 auto's.
Welk transferium bedoel je? In Leiden?
@ Jeff
Enig idee of daar nog meer auto's verzamelen?
Met twee rijen dik onder het viaduct bij Alphen a/d Rijn doorrijden levert volgens mij een mooi shot op...
Ja, in leiden. Desnoods kunnen we eerst weer effe de a44 op tot voorhout om te filmen..
Op de tjalmaweg wordt het lastig met 1 baan..
Tiefleger
05-07-2009, 18:24
2 jaar geleden kwamen wij met een groepje bij die grote parking op de A4, en toen stonden er nog een paar groepen en er kwamen er nog een aantal bij, en toen is bijna die hele groep tegelijk vertrokken richting de meeting, misschien gebeurt dit dit jaar wel weer. Ik weet niet of je er wat aan hebt.
René (Tiefleger)
Het gaat erom dat ik in ieder geval even de tijd heb om wat shots te maken. Bodegraven -> Leiden lijkt mij een mooie afstand. Iets soortgelijks maar dan op de A4 of meer richting zuiden kan natuurlijk ook.
En hoe meer zielen hoe meer vreugd (en vettere shots natuurlijk)
Omhoog! Laat me de plannen weten dan kan ik daar op inspelen! :D
Het filmen gebeurt met deze camera dus wordt best goede kwaliteit :thumbup:, misschien scheelt dat?
http://www.yellowspin.at/hvx200_new.jpg
TT-TDI MANIAC
09-07-2009, 12:08
Dat de kwaliteit goed is met een HD camera dat is bekend, maar kan je ook echt filmen ????
Dat is natuurlijk de vraag! :D
Volgens mij moet dat wel lukken, ik verdien mijn geld ermee.
TT-TDI MANIAC
09-07-2009, 12:43
Er zijn veel mensen die even een dikke camera kopen met HD en die denken dat ze direct kunnen filmen :P
NickiGreenEyes
09-07-2009, 14:20
En als je een dikke camera koopt en niet oefend dat weet je zeker dat je nooit leert hoe je moet filmen.....
Neem een voorbeeld aan de man met de onwijze videocamera skills die ook aanwezig is, die heeft ook moeten oefenen en nog steeds denk ik!!
dus mipmip, ik hoop dat het lukt en ben benieuwd!
gr.
Er zijn veel mensen die even een dikke camera kopen met HD en die denken dat ze direct kunnen filmen :P
Volgens mij moet dat wel lukken, ik verdien mijn geld ermee.
Als hij ze geld er mee verdient zal die het wel kunnen, denk je niet? ;)
TT-TDI MANIAC
09-07-2009, 18:21
Geen idee, maar dat maakt mij niet uit, omdat je er geld mee verdient wil niet automatisch zeggen dat je goed bent he :)
classic-edition
09-07-2009, 20:49
Geen idee, maar dat maakt mij niet uit, omdat je er geld mee verdient wil niet automatisch zeggen dat je goed bent he :)
Heb je niks beter te doen of zo.................... :confused:
Pfffffffff
Haha, ik heb er geen problemen mee hoor.
Zorg dat je cabbie maar mooi blinkt voor zondag zodat ik er een mooi shot van kan maken :D
classic-edition
09-07-2009, 20:57
Haha, ik heb er geen problemen mee hoor.
Zorg dat je cabbie maar mooi blinkt voor zondag zodat ik er een mooi shot van kan maken :D
Komt in orde.
Als je wil kan je rond 8.00 op de a58 bij tilburg gaan staan dan rij ik er wel even voorbij tot aan valkenburg :D
Tot zondag :thumbup:
TT-TDI MANIAC
09-07-2009, 21:16
Whahaha ik heb er ook geen problemen mee anderen wel zo te lezen, succes man
shiiiiit , wat een gezeik over Kunnen filmen :S:S
Ik vind het een supervet plan en ik weet zeker dat dit mooie shots worden!!
suc6 mipmip
Thanks!
Maarja, dan heb je vette shots gemaakt, daarna moet het nog ge-edit worden. Daar hoor je ze dan weer niet over. ;)
ik denk dat filmen idd makkelijker is dan het bewerken en monteren. Gewoon camera stilhouden...en beetje creatief zijn met plaatsing van de camera.
2sneaky bora
11-07-2009, 19:47
wij zijn om kwart voor negen bij de grote gele m in bodegraven
dikke nieuwe scirocco rieger
bora variant 1.8t
2 x dikke kever
golf 4 v5
golf 1 met dikke g60 erin
golf 5 gti 30 jaren editie met oetinger pakket
dus we zien jullie alle daar wel grtjs andy
2sneaky bora
11-07-2009, 19:53
ik heb je net een pb gestuurd
maar wij spreken om kwart voor negen af dus als iedereen er is komen we wel naar die parking aan de europa weg bij de bp pomp
grtjs andy :thumbup:
Om 9.00 staat er een groepje cabrio rijders in Bodegraven te wachten op een andere groep komend vanaf de A12. Deze groep rijd om 9.15 ongeveer weg om naar de MIVW te gaan.
We staan op de Europaweg. Afslag Bodegraven komend vanaf de A12.
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=bodegraven&sll=52.502848,5.515137&sspn=4.84284,9.832764&ie=UTF8&ll=52.069624,4.743272&spn=0.00955,0.019205&t=h&z=16&iwloc=A
VAnuit een cabrio kan je mooie filmpjes maken. JE kan zelfs een camera op een rolbeugel bevestigen.
Als het morgen enigszins droog is zorg ik dat ik er ook ben. Als het plenst is het onmogelijk beelden te maken. Dus *fingers crossed*
2SneakyBora check je PM!
waar kunnen we je film bekijken(sta er als het goed is ook op)?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.