View Full Version : schakel geluid?
Cleveringa
15-07-2009, 10:43
Mijn golf 1 cabrio uit 1990 maakt tijdens het schakelen een geluid wat niet hoort volgens mij. Het is niet de bak zelf, lijkt wel de schakelstang... iemand idee om dit op te lossen.
Frederikstr
15-07-2009, 10:48
Mijn golf 1 cabrio uit 1990 maakt tijdens het schakelen een geluid wat niet hoort volgens mij. Het is niet de bak zelf, lijkt wel de schakelstang... iemand idee om dit op te lossen.
is het een metaal geluid?
want ik heb op dit moment hetzelfde voor (word straks hersteld)
Zijn de rubbers die weg zijn van de stang die de versnellingsbak aandrijft vanuit de versnellingspook :D
Dus je doet je motorkap open en dan kijk je in het midden van de wagen rechts van je blok helemaal beneden loopt een stang.
Cleveringa
15-07-2009, 10:50
ja klopt een metaal blikkerig geluid. ok ga gelijk ff kijken, makkelijk te vervangen btw?
Frederikstr
15-07-2009, 10:56
kan ik je straks weten te zeggen :-D schoonvader en ik gaan er werk van maken. Heb al gezien dat de ganse wagen vooraan omhoog moet dus het is denkik wel een hele klus. Ik durf het niet met zekerheid zeggen
de kosten vallen ook goed mee +-50 euro voor de stukken. Zijn 2 rubbertjes en wrs een nieuwe tussenstang. Het verticale gedeelte.
Moest deze stang nog helemaal goed zijn dan ben je in orde voor 5 euro.
Fré
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.