View Full Version : Het grote gespot topic
uhhhh,aan m'n platte smurfenblauwe mk2 met ladder op het dak:confused::D ik ging achter je rijden langs die cafetaria.....
en die drempels daar zijn echt TE erg,vooral voor de school langs....
hills from hell ;) :D
SubdubberGT
30-09-2009, 07:17
haha was je met dat ding :thumbup: is me echt niet opgevallen man haha! :D
zit je daar ook op school??
jups,ik volg 20+ versneld APK.....
trouwens,haha was je met dat ding :thumbup:het is gewoon m'n daily hoor,ik cross zo het hele land door :D :D
SubdubberGT
30-09-2009, 11:31
jups,ik volg 20+ versneld APK.....
trouwens,het is gewoon m'n daily hoor,ik cross zo het hele land door :D :D
ja ik ken hem wel :D dat het me niet is opgevallen joh :wow:
ja dat snap ik ook niet,duwde je zo ongeveer de kruising over,want die k+t-stoplichten daar hebben ook niet van opschieten gehoord:D
SubdubberGT
30-09-2009, 16:55
ja dat snap ik ook niet,duwde je zo ongeveer de kruising over,want die k+t-stoplichten daar hebben ook niet van opschieten gehoord:D
:D :D :D
Heb daar 2 keer die avond gereden.
1e keer sloeg ik bij de stoplichten rechts die parallelweg in.
2e keer ging ik bij de stoplichten linksaf en vervolgens meteen weer rechts richting westervoort
:D :D
reed trouwens ook een renault 5 GTT voor me.. zal ook wel van school afgekomen zijn ;)
ik was om 8 uur klaar dus....:Dvolgens mij ging je rechtsaf,weet namelijk niet wat je bedoeld met westervoort;)
breadfan83
30-09-2009, 17:28
ik was om 8 uur klaar dus....:Dvolgens mij ging je rechtsaf,weet namelijk niet wat je bedoeld met westervoort;)
Een dorpje net naast Arnhem. ;)
Heb d'r tot vorig jaar gewoond... man wat een gat! :D
okee,net als velp dus...
daar ben ik ook eens aan het dwalen geweest toen ik voor het eerst heen reed,gebruik namelijk geen tomtom,gewoon oldschool kijken waar het in de buurt ligt en heen klepperen:D:D
http://images.forum-auto.com/mesimages/158060/Volkswagen_T1_RN-38-59_1.jpg
Vanmorgen rond de ring van Eindhoven.
Een grijze golf 1 ( volgens mij primer) met kleine zwart/witte achterlichten.
En een groene kever.
Was rond een uur of 9, half 10.
Iemand van hier?
Gistermiddag om half 2 een donker kleurige, lage golf 2 in Britswert bij de kleasterdyk, iemand van hier?
breadfan83
05-10-2009, 14:47
okee,net als velp dus...
daar ben ik ook eens aan het dwalen geweest toen ik voor het eerst heen reed,gebruik namelijk geen tomtom,gewoon oldschool kijken waar het in de buurt ligt en heen klepperen:D:D
Westervoort moet je maar eens heen gaan, kun je lekker de dijk afknallen. ;)
jetta mk1 '82
05-10-2009, 16:16
gistermiddag op de weg tussen krimpen aan de ijssel en bergambacht een grijze getoptjopte golf 1 met kleine ronde chrome spiegeltjes.
bestuurder zwaaide vriendelijk maar ik was weer is te laat om terug te zwaaien ?
gr. Martijn
Gerard Polo MK2
05-10-2009, 17:15
Gistermiddag om half 2 een donker kleurige, lage golf 2 in Britswert bij de kleasterdyk, iemand van hier?
Vast iemand die daar bij Jacob onderdelen ging halen
golf3freak
06-10-2009, 17:05
10 minuut geleden bij kruispunt hoevelaken mk2 editon op lenso,s zo te zien gaf een vriendelijk knikje kreeg er een terug.
Vanochtend een dik verlaagde verder standaard ogende witte Golf 2... Volgens mij ergens tussen Noard Burgum en de Kooten, maar het kan ook tussen Quatrebras en Noard Burgum zijn geweest [het was nog vroeg :D ]
Nog nooit eerder gezien, wie o wie :eek:
Vanochtend een dik verlaagde verder standaard ogende witte Golf 2... Volgens mij ergens tussen Noard Burgum en de Kooten, maar het kan ook tussen Quatrebras en Noard Burgum zijn geweest [het was nog vroeg :D ]
Nog nooit eerder gezien, wie o wie :eek:
Stond 06.45 bij winkelcentrum K.Tille. Standaard en alleen verlaagd en grote wieldoppen.
Staat er bijna elke dag.
Volgens mij heeft hij ook een dikke Mk2 met Rallye front.
Stond 06.45 bij winkelcentrum K.Tille. Standaard en alleen verlaagd en grote wieldoppen.
Staat er bijna elke dag.
Volgens mij heeft hij ook een dikke Mk2 met Rallye front.
Dat is mij te vroeg om mensen te spotten hoor :D
En enige mk2 met Rallye front die ik ken [neem aan dat je een Golf bedoeld] is Gerard...
GerardMkIIVR6
06-10-2009, 19:54
:D
Klopt is de mijne ;)
Klopt is de mijne ;)
De witte???
De Golf 2 met rallye front die er ook wel eens staat is een zwarte. Niet jouwe gerard. (of heb je 3 golfjes :D )
vandaag rond half 6 op de ring groningen, een lage groene polo g40 met steffan velgen en getrokken bandjes. en zo te horen een compressor :thumbup:
ik reed in mn zwarte golf 4 gti
Klopt is de mijne ;)
Zat jij er ook in vanochtend? Ik had de hand nog wel omhoog, maar weet niet of je dat gezien hebt.
GerardMkIIVR6
06-10-2009, 21:08
ja klopt zag een jet in een flits hahaha.
Zal volgende keer even wat beter opletten en eerder even seinen :D
Afgelopen maandag rond 16:30 op de rotonde bij de brandweer in Stadskanaal een lage mexico beige Mk1 met Mk2 steelies !!
Afgelopen zaterdagnacht in parkeergarage de Barones in Breda deze Golf 1.
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0027-1.jpg
Afgelopen zondag ochtend op de Ignatiusstraat in Breda deze PloLow:
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0028.jpg
Vandaag in hardegarijp een strakke zilverkleurige golf 1 met meende ik BBSjes en een hawaii slinger aan de binnenspiegel
Hij reed richting buitenpost
Verderop in Burgum een donkere, verlaagde polo 6n met xenon verlichting
Zal volgende keer even wat beter opletten en eerder even seinen :D
We blijven aan het seinen dagelijks :D
De witte???
De Golf 2 met rallye front die er ook wel eens staat is een zwarte. Niet jouwe gerard. (of heb je 3 golfjes :D )
Die zwarte komt volgens mij uit de Tille, heeft ook een Rallye als het goed is. Die zwarte rijd/reed op TH Line's, maar is niet een super nette auto.
We blijven aan het seinen dagelijks :D
Komt geen einde aan :screwy:
Die zwarte komt volgens mij uit de Tille, heeft ook een Rallye als het goed is. Die zwarte rijd/reed op TH Line's, maar is niet een super nette auto.
Dat zal dan de rode Rallye zijn die altijd in Drogeham stond. Die is naar K,Tille verkocht. Andere kant van het water :D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/5/PDDJ50.jpg
Erwin G60
09-10-2009, 17:16
Afgelopen maandag rond 16:30 op de rotonde bij de brandweer in Stadskanaal een lage mexico beige Mk1 met Mk2 steelies !!
Die komt uit Musselkanaal heeft ook nog een mooi witte einzer Pirelli ;)
Dat zal dan de rode Rallye zijn die altijd in Drogeham stond. Die is naar K,Tille verkocht. Andere kant van het water :D
Die kans is dan wel aanwezig. Maar heb hem niet gezien in het echt, alleen van horen zeggen van zijn buurman ;)
Afgelopen zaterdagnacht in parkeergarage de Barones in Breda deze Golf 1.
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0027-1.jpg
Afgelopen zondag ochtend op de Ignatiusstraat in Breda deze PloLow:
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0028.jpg
die witte is van een kereltje uit Hoeven.
ben ff zn naam kwijd maar hij woont bij mij om de hoek ;)
variejantje
09-10-2009, 19:15
9 oktober ca half 4 N50 Zwolle Kampen Ur Quattro (korte versie) donker van kleur.
he benji,
die zwarte(paars) is mijn daily orginele wolsburg 16v uit 91 ziet er inderdaad niet super uit maar is een hele mooie en goede basis om een hele mooie auto van te maken nergens roest maar wel veel krasjes en kleine deukjes.
van binnen heel netjes en een orginele digifiz en maar 89000 gelopen.
was al begonnen met het opknappen van deze maar toen kwam de rallye g60 in het zicht en heb ik daar mijn budget maar ingestoken,want ik krijg maar zoveel zakgeld van mijn vrouw en dan is het gebeurt hahaha.
groetjes pieter.
he benji,
die zwarte(paars) is mijn daily orginele wolsburg 16v uit 91 ziet er inderdaad niet super uit maar is een hele mooie en goede basis om een hele mooie auto van te maken nergens roest maar wel veel krasjes en kleine deukjes.
was al begonnen met het opknappen van deze maar toen kwam de rallye g60 in het zicht en heb ik daar mijn budget maar ingestoken,want ik krijg maar zoveel zakgeld van mijn vrouw en dan is het gebeurt hahaha.
groetjes pieter.
Niet super netjes, maar hij is ook al 18 jaar oud :thumbup: Die Th-Line's vond ik wel super staan. Mijn zwager wou 2 weken geleden even bij de Golf van je buurman kijken, en toen stond je Edition voor de deur.
klopt als een bus maar mijn buurman gaat de golf niet meer verkopen en we gaan er deze winter een vr6 of een g60 motor in bouwen.
wat betreft mijn wolfsburg wordt 16v g60 van gemaakt en alle onderdelen heb ik al liggen van g lader tot rsv uitlaat systeem maar zit nu tot over mijn oren in de golf rallye en mijn monteur laat het ook iedere keer afweten wat betreft het motorische gedeelte dus voordat mijn wobke aan de beurt is zijn we wel een jaar verder denk ik.
groetjes pieter.
Vandaag in hardegarijp een strakke zilverkleurige golf 1 met meende ik BBSjes en een hawaii slinger aan de binnenspiegel
Hij reed richting buitenpost
Deze? :D
http://i28.photobucket.com/albums/c220/Rinus66/DSC00223.jpg
he benji,
groetjes pieter.
Ik zie jouw ,s morgens vroeg soms ook wel eens rijden. Ook zie ik vaak een zwarte lage MK1 cabrio met iemand erin die eigenlijk net niet boven het stuur uitkomt. Komt ook uit die buurt weg. (K,tille)
ik heb de wolfsburg nu gestald staat naast mijn groene mk1 met hoefijzer zie vag frieslan .com en rij nu audi a6 avant 2.5 tdi v6 132 kw standaard en kleur zilvergrijs.
waar kom jij vandaan domi en wat voor auto rij jij dan.
die mat zwarte cabrio is pieter hoeksma ook hier uit de tille maar heeft toevallig een vw
maar zijn volgens mij geen liefhebbers,
groetjes pieter.
ik heb de wolfsburg nu gestald staat naast mijn groene mk1 met hoefijzer zie vag frieslan .com en rij nu audi a6 avant 2.5 tdi v6 132 kw
:redface: Ik rij naar werk en naar huis in een simpele witte Golf 2 1300i 40KW :D Standaard :tongue:
Lekker goedkoop rijden.
Oja, Ik kom uit Sintjohannesga.
Gisteren de nieuwe PVW in de bus gekregen en de reportage van RobertJan007 zn Golf 1 staat erin.
Mooie shoot, ziet er erg netjes uit, mn complimenten!
Staan nog veel meer "bekenden" in de show reportages van Edition 38 en de VW Fanatics show.
Gr Pim
Vanmiddag moest ik voor wat onderdelen in de regio Delft zijn.
Daar kwam ik heel wat mooie VW's tegen.... ook nog een notchback
met redelijk moderne spaakvelgen gespot alleen niet op de camera
gekregen, deze heeft al wel eens op het forum gestaan.
Enorme taartschep achterop!
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/kevertaart.jpg
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/golf1cab.jpg
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/golf1.jpg
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0039.jpg
Zojuist in de fille tussen Drachten en Heerenveen een mooie dikke zwarte Audi Avant S6 (32-RD-LZ)
AUDI S6; AVANT QUATTRO 250 KW AUT
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 4172 cm3
Vermogen 250 kW
Zuinigheidslabel G :D :D :D
Benji! Vanmorgen in Drachten.
En ja, sorry, had haast :redface:
Benji! Vanmorgen in Drachten.
En ja, sorry, had haast :redface:
Yep! Je kwam lekker voorbij brullen :thumbup:
Yep! Je kwam lekker voorbij brullen :thumbup:
Zag in een flits nog Piter op de bus staan... toen dacht ik nog: Het zal toch niet. Zo keek ik in de spiegel en zag ik jou zwaaien :D
Zag in een flits nog Piter op de bus staan... toen dacht ik nog: Het zal toch niet. Zo keek ik in de spiegel en zag ik jou zwaaien :D
:rock:
@Dirk: staat dat allemaal gewoon in een parkeergarage ?? Of is dat een afgesloten garage ??
@Dirk: staat dat allemaal gewoon in een parkeergarage ?? Of is dat een afgesloten garage ??
Ja dat is mij niet geheel duidelijk.
Je kon er volgens mij ook betaald parkeren, er stond een aardig wagenpark met diverse bedrijfsauto's. Maar het was duidelijk ook een soort
van stalling. Er stond daar echt heel veel leuks tussen. Amerikaans. Europees en paar RHD Japanners (Skyline, Sylvia etc)
Zojuist een tijdje achter een blauwe Golf 1 met kleine achtelampen gereden. Had aan voorzijde een embleemloze grille.
Was tussen harkema en drachten.
1982kameiX1
15-10-2009, 10:12
metallic blauwe Jetta 1.
Enschede 15-10 uurtje of 6, bij het aquadrome.
met een bult houten kistjes op het dak.
metallic blauwe Jetta 1.
Enschede 15-10 uurtje of 6, bij het aquadrome.
met een bult houten kistjes op het dak.
die ken ik idd, jongen heeft de Jetta van de eerste eigenaar gekocht. Daar stond ie al vele jaren stil, ook in Enschede. Is wel vaker te spotten in Enschede.
Die heb ik ook al eens zien rijden, leuk ding :D
vanmiddag in rotterdam tegen 4 uur, bij de pieter de hoochweg.
een golf 2, laag wit en met zwarte verbreed stalen velgen.
Renegade
16-10-2009, 13:12
Nationale vw spot ochtend volgens mij :D
- lichtblauwe golf mk1 helemaal plat op ATSjes , geparkeerd in Heerlen (wijk welten)
- A2 richting Eindhoven bij knooppunt Kerensheide een "champagneachtige" golf mk2 USA met ik dacht zo even snel te zien BBS LM (denk replica, leek op 16")
- Urmonderbaan richting Urmond bij Lindenheuvel een zilvere golf mk1 op BBSjes (kon het model even niet zien, RS of RM)
Gisteren rond een uur of 3 op de A20 bij Oudekerk ofzo, een mooie Corrado, laag met brede wielen.
Ik was onherkenbaar in m'n Peug 205 :D
marco aka eddie uit 7huizen zh
ErikvanBilsen
18-10-2009, 20:15
Rond 19:15 gespot in Baexem (tussen Roermond en Weert):
Deutsche Post Golf 1
Helaas kon ik het kenteken niet lezen.
Mss iemand van hier?
Erik.
jetta mk1 '82
18-10-2009, 20:42
vanmiddag opweg naar nieuw vennep een rode rallye op glimmende bbs'en zag er erg netjes uit !
en vanmiddag in rijnsburg een zwarte golf 3 met roestige motorkap en vento front !
gr. Martijn
eddie-polo
18-10-2009, 20:57
Dat ben ik ja misschien moet ik me wielen is gaan wassen want ze zijn grijs :rolleyes:
ErikvanBilsen
19-10-2009, 23:02
Om 19:15 gespot in Nederweert-Eind:
Witte Kever
Verlaagd
Finishvlag op het dak
Rode velgen met chrome wieldoppen
Kenteken: 97-??-??
Dat ben ik ja misschien moet ik me wielen is gaan wassen want ze zijn grijs :rolleyes:
haha sorry,
misschien moet ik wat eerder naar bed gaan dan kijk ik wat minder wazig uit mn ogen op een schooldag :cool:
wel toffe bak hoor :thumbup:
Nationale vw spot ochtend volgens mij :D
- lichtblauwe golf mk1 helemaal plat op ATSjes , geparkeerd in Heerlen (wijk welten)
- A2 richting Eindhoven bij knooppunt Kerensheide een "champagneachtige" golf mk2 USA met ik dacht zo even snel te zien BBS LM (denk replica, leek op 16")
- Urmonderbaan richting Urmond bij Lindenheuvel een zilvere golf mk1 op BBSjes (kon het model even niet zien, RS of RM)
Ik ben wel eens vaker in Welten met mijn platte miamiblauwe golf, heb alleen geen ATS.....
http://i371.photobucket.com/albums/oo154/Rolandberkers/IMG_3744.jpg
Rode Jetta 1 op stalen velgen met chrome doppen op de Groningerstraatweg in Leeuwarden 5 minuten geleden. Zag er netjes uit in het donker.
Beetlefreak
21-10-2009, 17:20
Zondag F1 :D:
http://images.gpupdate.net/large/140668.jpg
Renegade
21-10-2009, 17:30
Ik ben wel eens vaker in Welten met mijn platte miamiblauwe golf, heb alleen geen ATS.....
http://i371.photobucket.com/albums/oo154/Rolandberkers/IMG_3744.jpg
Och ja :redface: klopt... Weet even niet waar ik ATS vandaan haalde :redface:
Was nog redelijk vroeg en moest naar school dus :D
Rolow vandaag nog gespot bij Heuts in Hoensbroek.
Erg leuke wagen. :thumbup:
Tiefleger
21-10-2009, 20:36
Vanmorgen in Eibergen een super mooie groene golf 2 op BBS.
En een paar uur later op de A30 een mooie blauwe golf 2 met kenteken
YY-30-**.
René (Tiefleger)
Deutsche Postgolf bij een vf sponsor.
http://i125.photobucket.com/albums/p46/mk1cab/DSC00231.jpg
Vanmorgen in Eibergen een super mooie groene golf 2 op BBS.
En een paar uur later op de A30 een mooie blauwe golf 2 met kenteken
YY-30-**.
René (Tiefleger)
ik heb je vorige week nog gespot in haaksbergen op de rotonde bij Hartgerink ;) . Mooie nette en verlaagde Passat :thumbup:
Ik reed in een zwarte Golf IV met 19" bbs, was alleen te laat met zwaaien...
Gerard vandaag gespot in een lage witte mk2, zag er goed uit Gerard!!
Gisteren rond kwart over vier Gerk in Drachten [bij de Care] en even later, zo rond 16:40 de Naud in Veenwouden [Rabobank].
Nieuwe auto Arnaud? :eek:
Beetlefreak
23-10-2009, 08:39
Gisteren rond kwart over vier Gerk in Drachten [bij de Care]
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast :D
Ben daar gister niet geweest.
Oh, dan was het een andere witte Bora :D
breadfan83
23-10-2009, 23:26
Eergisteren in Geleen, vlak bij het station, een lichblauwe Civic hatchback met rode velgjes en rode biezen in de bumpers. Meende dat die van iemand hier op het forum is / was....
Gisteren rond kwart over vier Gerk in Drachten [bij de Care] en even later, zo rond 16:40 de Naud in Veenwouden [Rabobank].
Nieuwe auto Arnaud? :eek:
U gaat niet door voor de koelkast part II :D :D
In wat voor auto spotte je 'mij' dan Ebut? :D
In een witte Golf 4 variant met een rode Polo op de aanhanger?
Je spot allemaal forummers in witte auto's die er achteraf niet blijken te zijn geweest. :D
Je slaapt op't heden wel goed? :tongue:
Voor geen meter... :D
Vraag ik me af wie dat dan wel was... hij toeterde en zwaaide naar mij, dat was wel echt duidelijk. Zou zweren dat hij op jou leek man :eek:
had nog een leuke paar weekjes terug alweer:
http://www.volksforum.com/albums/files/7/10072009366.jpg
Helaas, u gaat niet door voor de koelkast :D
Ben daar gister niet geweest.
We hebben deze week een andere witte onder handen gehad ;)
Haalde vanavond op de A58 tussen Eindhoven(Best) en Tilburg een 2F Coupé in, blijkt bij RDW-check een G40 te zijn: 17 - HR - TS.
Zag er zo in het donker wel geinig uit: zwart, chequered-flag dak, 80-60 verlaagd (denk ik), lekker de sokken erin...
breadfan83
25-10-2009, 20:49
Gespot in Heerlen, eergisteren dacht ik:
Rode Lupo of Arosa, met ATS Classic-velgjes. Als ik het goed gezien heb waren ze 7" of breder, aan de spaken te zien. Er zaten verder nog van die achterlichten in met enkel een paar puntjes licht, en de rest in kleur van het plaatwerk. Bestuurster was een brunette.
Witte Caddy met ATS Cup-velgen, en reclame op de zijkant. Was iets verlaagd.
Grijze mk1 in het centrum van heerlen, met heldere rood-witte achterlichten. Verlaagd.
Witte mk1 met zo'n Rieger of BBS bodykit. Dus enkel die spoiler onder de voorbumper en de wielbogen. Heb deze al een paar keer gezien de afgelopen paar dagen, telkens ergens anders in Heerlen.
net bij Almere buiten .
Een oude brandweer kever
Met led verlchting . . Sorry beetje jammer
GerardMkIIVR6
26-10-2009, 10:38
Zaterdagmiddag matzwarte jetta met verbrede staaltjes bij het zaailand in Leeuwarden.
zonet om 12.40 matzwarte jetta bij stiens
jetta mk1 '82
26-10-2009, 16:55
vanmorgen in haastrecht op de rotonde een brandweer T1 !
zag er erg netjes uit !
gr. Martijn
PatrickG40
27-10-2009, 12:06
Zaterdag na 2 uur op de rotonde bij het CBR op de heerlerbaan (heerlen) een donkerblauwe golf 1 gti cabrio?
Zaterdagmiddag matzwarte jetta met verbrede staaltjes bij het zaailand in Leeuwarden.
zonet om 12.40 matzwarte jetta bij stiens
Reed vanochtend voor me van Leeuwarden naar Hardegarijp.
Vanmiddag cor in de passat....zag het beetje laat :D
En de polo van ik dacht emiel zijn vrouw op het heen.
;)
apocalypsenever
27-10-2009, 19:02
Dat zou heel goed mijn oude kunnen zijn :)
was het deze?
http://img8.imageshack.us/img8/60/dsc01611juv.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/4848/vwj1pn7.jpg
ja zou die best eens kunnen zijn, kwam in een flits voorbij dus niet goed gezien
Vandaag in Den Haag een T3 in Feuerwehr-uitvoering, inclusief blauwe zwaailichten bovenop...
jetta mk1 '82
27-10-2009, 21:42
gister naar lichtenvoorde geweest en vandaag naar haarlem en niemand heeft mij gezien ?
(of willen jullie mij niet zien :D )
gr. Martijn
golf 6 gtd die mijn lease civic er niet uit kon trekken... beter proberen :D:D..
Dat zou heel goed mijn oude kunnen zijn :)
was het deze?
http://img8.imageshack.us/img8/60/dsc01611juv.jpg
http://img165.imageshack.us/img165/4848/vwj1pn7.jpg
Was die van vanochtend, rijdt vast geen tweede met die nummerplaathouder in Friesland.
GerardMkIIVR6
28-10-2009, 09:44
Jaaaaaaaaaaaaa dat is hem damn wat lijkt dat super als die voorbij rijdt. :thumbup:
Is die gespoten of gerolt?
Vanmorgen om half acht een witte Bora voor het gemeentehuis van Burgum.
Nu was je het wel, Beetlefreak :D
apocalypsenever
28-10-2009, 11:30
Jaaaaaaaaaaaaa dat is hem damn wat lijkt dat super als die voorbij rijdt. :thumbup:
Is die gespoten of gerolt?
Leuk om te lezen :D
Hij is gerold met schoolbord verf (als je er met je neus op staat zie je wel wat plekjes enzo)
Mis m wel een beetje :( Maar de F&I maakt een hoop goed
Beetlefreak
28-10-2009, 12:22
Vanmorgen om half acht een witte Bora voor het gemeentehuis van Burgum.
Nu was je het wel, Beetlefreak :D
Scherp! Stond vrij achteraan... Zag jou ook idd :thumbup:
heb die zwarte gister ook gezien...weet alleen niet meer waar:P...rijd nogal wat op een dag namelijk. volges mij was het op de anne vondelingweg ofzo. Waar woont de eigenaar van die jetta dan?
Gisteren in Burgum en vandaag in Leeuwarden rond half 12 op het Drachtsterplein, Split en Michel hun Terrano met Jens achter het stuur :D
Koe soe, ik kom jimme ook wel eens tegen in de Piter&Ben Bus.
Klopt als een 'Piter&Ben' bus. Ik kom jou ook wel es tegen bij die waar de koffie zo lekker smaakt.
bobby-digital
28-10-2009, 18:44
geen vw, maar wel leuk... op randweg Eindhoven gespot
http://www.volksforum.com/albums/files/8/6/7/28082009023.jpg
heb die zwarte gister ook gezien...weet alleen niet meer waar:P...rijd nogal wat op een dag namelijk. volges mij was het op de anne vondelingweg ofzo. Waar woont de eigenaar van die jetta dan?
50 euro op Friesland. :D
rond 12 uur tussen quatrebras en burgum een gele karmann
P2trick z'n vriendin bij de haven in de golf 1 en vlak daarna een zwarte golf 1 zonder bumper, rood gti interieur, knipper voor in de grill. Beide in Enschede.
net gelost in Geesteren . Staat daar vol met sloop premie auto's . . Staan er 2 T3 bleustar hannover editon bussen tussen . .
Net op de rand van Drachten Henk in de Caddy :)
net gelost in Geesteren . Staat daar vol met sloop premie auto's . . Staan er 2 T3 bleustar hannover editon bussen tussen . .
Je was dan toch leeg, had die busjes meegenomen! Voor 750 euro had ik er wel 1 willen hebben :D
Btw, Martine gespot in de Jetta vandaag, 2x zelfs binnen een half uur.
Als ik dit topic zo doorlees krijg ik de indruk dat alle Friezen niets anders doen dan de hele dag door de provincie rijden om forummers te spotten :D
nee bij ons ligt alles zo ver uit elkaar dat je wel met de auto moet!:P.
beetje zelfspot is nooit verkeerd:P.
Voor mn werk rijd ik hele dagen door de provinice. word alleen niet herkend in busjes van het werk:P
A.D GOLF1 1976
29-10-2009, 19:57
Haha die Bram. :thumbup:
Wat voor busje rijdt je in dan? Ben ook veel op de weg, misschien dat ik je dan zie.
Mezelf vanmiddag nog gespot in de etalage ramen van oude Krol dealer in Dokkum :tongue:
Frl-post toch? Zal er eens op letten :)
Als ik dit topic zo doorlees krijg ik de indruk dat alle Friezen niets anders doen dan de hele dag door de provincie rijden om forummers te spotten :D
nee Friezen hebben allemaal een baan..;)
nee Friesland heeft maar één weg :D
jetta mk1 '82
29-10-2009, 21:13
daar lijkt het wel op als je het 'friezen gespot topic' zo door leest !? :D
gr. Martijn
Jaaaaaaaaaaaaaa dat is de weg terug uit ............... :D :D :D En die rijden alle Friezen plankgas terug naar het Heitelân :thumbup: :thumbup:
breadfan83
29-10-2009, 21:23
Eén weg, één baan, we bedoelen allemaal hetzelfde toch? :D
Vandaag gespot, rond 'n uur of 8 vanavond, een zilvergrijze Jetta mk5 met Duitse platen, in US-uitvoering (kleine platen, sml's).
Gezien op de rijksweg in Sittard, eerst richting het centrum, en een halve minuut later weer richting Geleen.
erik_jetta
29-10-2009, 21:35
gister in heerlen gespot, zwarte golf 5 GTI met gele mistlampen, verlaagd, en een soort van bbs lemans velgen erop!Volgens mij wel iemand die hier op het forum rond zwerft!! hij gaf mij nog een ''zwaai'tje'' maar ik was aant bellen, en moet toch minstens 1 hand aan het stuur hebben!
idd frl-post busjes...en zit er maar niet overin...ik zie jullie eerder dan jullie mij. Als jullie in een VW rijden tenminste
@ andre. Wat doe jij dan op de weg? Werken of touren? Dan kan ik ook erges op letten mss..
Groene 77er golf diesel rond 19.00 uur in Kollum en zilvergrijze 1 zonet voor het natuurmuseum in Leeuwarden.
En zelfs een Groninger spot Dubbers in Friesland :D
En zelfs een Groninger spot Dubbers in Friesland :D
Wordt door intimi al importfries genoemd. :D
Deze kubel afgelopen zondag gespot op de Backer en Ruebweg te Breda ter hoogte van het stoplicht bij de Anac.
Het tasje hing er nog steeds aan!
http://i450.photobucket.com/albums/qq229/t2only/Airtime/IMG_1303.jpg?t=1244388069
breadfan83
29-10-2009, 22:36
gister in heerlen gespot, zwarte golf 5 GTI met gele mistlampen, verlaagd, en een soort van bbs lemans velgen erop!Volgens mij wel iemand die hier op het forum rond zwerft!! hij gaf mij nog een ''zwaai'tje'' maar ik was aant bellen, en moet toch minstens 1 hand aan het stuur hebben!
Staat één (of meer) pagina's terug al. Heb hem een tijdje terug gezien, en hij heeft later een foto van de auto gepost.
Heel dikke bak!
breadfan83
29-10-2009, 22:38
De quote die ik toen kreeg:
Het is een paar weken geleden, maar dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn:
http://img19.imageshack.us/img19/9239/78409403.jpg
gr, Ward
Tiefleger
29-10-2009, 22:47
Volgens mij heb ik vanmiddag Madison gespot op een rotonde in Katwijk.
René (Tiefleger)
Beetlefreak
29-10-2009, 23:48
Staan er 2 T3 bleustar hannover editon bussen tussen..
Nog te redden, of zijn ze dan al exit?
erik_jetta
30-10-2009, 07:34
@ breadfan! dat is hem ja! vond hem in het echt mooier uit zien dan op de foto!
hmm lenferink zeker.. die heeft de hele plas vol staan met leuk bruikbaar spul..
:rolleyes:
henkwassenaar
30-10-2009, 10:33
Net op de rand van Drachten Henk in de Caddy :)
Zag je aan komen rijden in de jetta....stimmt.... :thumbup:
100meter ervoor bij de carpool plek nog een beige mk2 met roestige motorkap gespot.
Stond onder viaduct en draaide de weg op en groette......geen idee wie dat was....?????
henkwassenaar
30-10-2009, 10:34
Jaaaaaaaaaaaaaa dat is de weg terug uit ............... :D :D :D En die rijden alle Friezen plankgas terug naar het Heitelân :thumbup: :thumbup:
:D :D :D :D :D :D :D :thumbup:
evilnyntje
30-10-2009, 11:07
Gespot bij Bosch Security Systems Breda op de bezoekersparkeerplaats een Inarisilbere golf 1 kleine achterlichten en 5 deurs GLS, 01-TX-HG, iemand van hier?
PatrickG40
30-10-2009, 11:14
Gespot in Landgraaf bij zwembad In De Bende: zwarte verlaagde polo 6n met teledials
Je was dan toch leeg, had die busjes meegenomen! Voor 750 euro had ik er wel 1 willen hebben :D
Btw, Martine gespot in de Jetta vandaag, 2x zelfs binnen een half uur.
waar en waneer???
heb gister alleen de bus gezien bij quatrebras, reed daarna achter jullie aan richting burgum.
Zag net hier op zwaag(NH) een rode rallye, of iig een met een rallyefront.
Stond ff perplex en zag het kenteken niet, zo'n mooie wagen vanzelf!
Iemand van hier?
waar en waneer???
heb gister alleen de bus gezien bij quatrebras, reed daarna achter jullie aan richting burgum.
Klopt, daarna waren we in die witte t3 ;) Je zwaaide terug, dus je moet het hebben gezien :tongue:
Deze kubel afgelopen zondag gespot op de Backer en Ruebweg te Breda ter hoogte van het stoplicht bij de Anac.
Het tasje hing er nog steeds aan!
http://i450.photobucket.com/albums/qq229/t2only/Airtime/IMG_1303.jpg?t=1244388069
deze komt hier uit oudenbosch.
ik begin ook altijd al te kwijlen als ik em zie, maar volgens mij is hij niet actief opt forum hier :(
Volgens mij heb ik vanmiddag Madison gespot op een rotonde in Katwijk.
René (Tiefleger)
Dat zou goed kunnen.Was dat bij de nieuwe AH?
Nog voor de oprit van de N206
Tiefleger
30-10-2009, 21:16
Dat zou goed kunnen.Was dat bij de nieuwe AH?
Nog voor de oprit van de N206
Was op het industrieterrein, en ja je kunt daar ook de N206 op. Er zit daar ook een kleine shell pompje en een lege Opel garage.
René (Tiefleger)
deze komt hier uit oudenbosch.
ik begin ook altijd al te kwijlen als ik em zie, maar volgens mij is hij niet actief opt forum hier :(
Bij de Texaco idd :D, vet ding.
Jurgen Santana
30-10-2009, 23:03
Vandaag gespot in Leiden bij de singels een T2 bus wit/vaal rood met pinstriping en op de zijkant de tekst "Old school".
In Leiderdorp onder de Winkelhof een mat grijze T2 bus met een wit dak wat aan de achterkant geblokt is. Met Porsche telefoon velgen eronder.
feestbeest3
30-10-2009, 23:40
Vanmiddag rond drie uur bij Oldenzaal op de enschedese straat een leuke groene mk1 je groete netjes terug .....
ik was met de grijze cabrio en kleine aanhanger (3mtr) :screwy:
:thumbup: erik
Klopt, daarna waren we in die witte t3 ;) Je zwaaide terug, dus je moet het hebben gezien :tongue:
ahhh duss.... ik zwaai altijd terug :)
gister op de A13 richting Den Haag een goene Golf country ,
Vanmorgen half 9...Die gele kever (Loscreepers?) met nog een lage kever..
Ik kwam in me daily mk3 voorbij bij Lexmond op de A27.
gister op de A13 richting Den Haag een goene Golf country ,
Tjaap?
Tjaap?
nope die ken ik wel
was zo 1
http://www.volksforum.com/albums/files/3/3/8/3/sm2_coun1.jpg
Jurgen Santana
31-10-2009, 15:36
In Leiderdorp onder de Winkelhof een mat grijze T2 bus met een wit dak wat aan de achterkant geblokt is. Met Porsche telefoon velgen eronder.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/1/5/Afb0044.jpg
Vandaag, langs de napoleonbaan bij een weg rest. ter hoogte van afslag kesteren:
een Zwarte bora met mooie wielen en een gele polo.
iemand van hier ?
ben zine
31-10-2009, 19:01
Vanmiddag op de parkeerplaats voor Vishandel de Kokkel in Stadsk anaal
http://img264.imageshack.us/img264/975/p1140491.jpg
Wij waren zonder zijruiten van de spuiter op weg naar huis en kwamen deze blauwe golf met TDI embleem in de grille (met stoere aanrijdingsschade in de flank) tegen. :tongue:
Vanmiddag om half 6 een lage zilver/grijze Polo 2 coupe met glimmende wieltjes, op de Beatrixlaan in Rijswijk.
henkwassenaar
31-10-2009, 19:36
Vanmorgen om 9.30h op de A7 richting Drachten een lichtblauwe verlaagde T2 bus met laadbak en erachter reed een hele oude oranje verlaagde vw (model i don't know) ......?????? Soort oude postwagen.....
Hoorden bij elkaar.....
Zag er leuk uit alle 2 zo laag over de snelweg.....
Was op het industrieterrein, en ja je kunt daar ook de N206 op. Er zit daar ook een kleine shell pompje en een lege Opel garage.
René (Tiefleger)
Was jij niet de chauffeur die iets te hard op me af kwam?
Dat herinner ik me,dat ik zoiets had van: ff dimmen man!Hahaha! :tongue:
Tiefleger
31-10-2009, 22:31
Was jij niet de chauffeur die iets te hard op me af kwam?
Dat herinner ik me,dat ik zoiets had van: ff dimmen man!Hahaha! :tongue:
Ja dat was ik. Ik zag je kenteken en dacht dat komt me bekent voor.
Volgende keer wel een beetje meer lachen hè.
René (Tiefleger)
Beetlefreak
31-10-2009, 22:59
Vanmorgen om 9.30h op de A7 richting Drachten een lichtblauwe verlaagde T2 bus met laadbak en erachter reed een hele oude oranje verlaagde vw (model i don't know) ......?????? Soort oude postwagen.....
Hoorden bij elkaar.....
Zag er leuk uit alle 2 zo laag over de snelweg.....
Dat was Bonne! Model was een type 3 variant :)
http://farm4.static.flickr.com/3472/3867931869_5d4790715e_o.jpg
Dat was Bonne! Model was een type 3 variant :)
http://farm4.static.flickr.com/3472/3867931869_5d4790715e_o.jpg
Je weet dat ik kleurenblind ben, maar je houd me niet voor de gek dat dat een oranje is :D
Beetlefreak
31-10-2009, 23:05
Nee dit is ook niet op de A7 of wel :tongue:
Zou je meteen geloven als het wel zo was :D
Nee dit is ook niet op de A7 of wel :tongue:
weet je het zeker Gerk :eek:
nee want die total ligt aan de a32 afslag heerenveen oranjewoud..;)
Je weet dat ik kleurenblind ben, maar je houd me niet voor de gek dat dat een oranje is :D
niet? die ballon is echt oranje...
vlugge japie
01-11-2009, 19:44
Nee was geen variant was eentje met korte kont en was oranje........
Blauwe T2 met laadbak reed ervoor en alle 2 super laaaaaaaag
Had helaas geen mob bij me......
De bestuurder van de blauwe T2 had een eskimo muts..,oorkleppen/warmers op en was goed ingepakt,omdat volgens mij beide zijruiten er niet inzaten...
In de oranje reed een vrouw.....
henkwassenaar
01-11-2009, 19:48
zie hierboven........mijn tekst..
verkeerd ingelogd
breadfan83
02-11-2009, 18:14
Zojuist gespot, geloof rond kwart voor vijf, bij het Shell pompstation aan de snelweg in Heerlen, ter hoogte van de Ikea: een rode Karmann Ghia Cabrio met zwart dak en Porsche Fuchs velgen.
http://www.volksforum.com/albums/files/7/02112009421.jpg
gister in de file bij Katwijk. stond er wel een minuutje naast dus kon goed kijken. nette auto.. en een G60
weet niet wat er aan de hand was maar die jongen keek niet blij
erik_jetta
03-11-2009, 19:18
vandaag op de a76 richting heerlen een mat zwarte passat 35i, volgens mij een bekende van het forum! had van die ronde koplampen,met zilver omhulsel.
En toenet op de rijksweg thv de wok van limburg een hele lage kever met zwarte staaltjes(volgens mij) en xenon!
http://www.volksforum.com/albums/files/7/02112009421.jpg
gister in de file bij Katwijk. stond er wel een minuutje naast dus kon goed kijken. nette auto.. en een G60
weet niet wat er aan de hand was maar die jongen keek niet blij
zag ik laatst ook rijden over het heen in katwijk, mooi ding idd.
:)
Vanmiddag in Drachten op de Lange West, zo rond half vijf ter hoogte van Wildkamp, een verlaagde witte 35i variant op goud/bruine velgen... nog nooit eerder gezien... :eek:
Vanmiddag in Drachten op de Lange West, zo rond half vijf ter hoogte van Wildkamp, een verlaagde witte 35i variant op goud/bruine velgen... nog nooit eerder gezien... :eek:
Passat is van Jacob (mukkes)...
Werkt bij Euromaster..
martiepartie
04-11-2009, 08:06
een verlaagde oranje caddy in Frl. kan er ook maar 1 zijn :D
Pedaalemmer
04-11-2009, 10:49
Maandag 18:00 uur: Corrado bij de Remise in Drunen op de rotonde
Zaterdag op de a59 bij denbosch en later bij het wok restaurant in Nieuwkuijk een blauw witte T1 licht verlaagd met dakrek en koffers.
Bij Famila in Leer DE
http://lh3.ggpht.com/_CyaTgcqzYDY/SvGpaEgpoMI/AAAAAAAACLw/ssK-RIfpLyA/foto.jpg
zo net (16 uur ) in de westreen Arnaud in de Bora variant
op Dokters hoeke
in Bergum vrouw Benji in de golf
op Dokters hoeke
Stimmt genau! Jou niet gezien... :redface:
frankvr6
04-11-2009, 17:33
vanmiddag een leuke mk1 gti zilver grijs en een mk4 v6 5 deurs
bij van bennekom in heerde :D :D :D
op Dokters hoeke
in Bergum vrouw Benji in de golf
Soe koeë, ben met de t4 bezig, dus moet ze de Golf maar even meenemen :thumbup:
Stimmt genau! Jou niet gezien... :redface:
was in de nieuwe edition :D
Klaas-jan
05-11-2009, 19:22
Om 18:15 alberto zn jetta volgens mij hier in Harkema !!!!
:101:
Om 18:15 alberto zn jetta volgens mij hier in Harkema !!!!
:101:
kan kloppen :D
is de eigenaar weer vrij gelaten door Van Ganzewinkel :thumbup:
Van Ganzewinkel????????????
Steilheck
05-11-2009, 23:41
Geparkeerd in Halfweg (NH) T2 bus , donkerblauw/wit met verhoogd dak en blokjes hoes over reservewiel op de neus.
Zag er prettig uit!
Van Ganzewinkel????????????
jep de nieuwe eigenaar rijd bij Van Ganzewinkel
als vuilnis auto trucker
Deze Kubel, vanochtend rond 11:30 uur gespot op de Teteringsedijk in Breda.
http://i169.photobucket.com/albums/u211/Teur/IMAG0105.jpg
jep de nieuwe eigenaar rijd bij Van Ganzewinkel
als vuilnis auto trucker
cartman?
Zonet in De Koaten bij het tankstation een dude in een blauwgrijzige [ofzo] Golf 2. Je stak je hand nog naar me op...
Vandaag in zoetermeer bij de van leeuwenhoeklaan dacht ik dat het was, een blauwe mk1. Zag er netjes uit! Tijd was zo rond 4 uur, misschien iemand van hier ook? :thumbup:
Zilvergrijze mk2 met aparte zijskirts naast ons voor de stoplichten bij e10 gisteravond.
VWFARMER
08-11-2009, 16:34
Gespot in waddinxveen op vrijdag 06-11-2009
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JXTST4JZ-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YGMGCVAP-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GNVORNZG-D.jpg
gr
staat te koop, voor, met wielen(20", iets van 10.000)
zit hier niet op het forum
bij "Hotel Westland" op de parkeerplaats had volgens mij de Poolse afdeling van weetjewel.com een meeting:
http://www.volksforum.com/albums/files/7/07112009422_original.jpg
afgelopen zaterdag midden in Oudenbosch voor st. Louise:
deze caddy:
http://i34.tinypic.com/pt9vk.jpg
Steilheck
09-11-2009, 09:02
Met een netje! Vorige week bij Mythbusters: netjes zijn het zuiniger dan klep op of neer ... LOL
R8 van de plaatselijke autogarage/verkoper/tankstationhouder (Fermans, Amsterade)
http://i371.photobucket.com/albums/oo154/Rolandberkers/IMG_0820.jpg
uur geleden gespot op de a6 lelystad-almere thv haje....
lage matzwarte mk2,dikke bumpers,dichte achterklep en geblindeerde ramen kenteken NL-??-??
uur geleden gespot op de a6 lelystad-almere thv haje....
lage matzwarte mk2,dikke bumpers,dichte achterklep en geblindeerde ramen kenteken NL-??-??
Met een roze interieur? :D
Met een roze interieur? :D
hoezo,mitchell? of loop je de boel weer te fucken?
:D :D
jetta mk1 '82
09-11-2009, 21:37
@ rolow : wat doet die audi voor die dikke golf 1 ? ;)
gr. Martijn
Wachten tot die eikel met die R8 er vandoor vliegt :tongue:
Net in zoetermeer bij rokkeveen oost (treinstation) in de buurt reed er een golf mk3 langs die naar mij toeterde, iemand van hier? :D
valt me wel een beetje tegen dat ik op m'n wekelijkse ritje arnhem nooit gespot word,maargoed is me intussen wel opgevallen dat in arnhem heel veel dikke oude VW's rijden,spot elke week wel een handvol vette mk1's en ander gaaf grut....
Nienke Bug
12-11-2009, 10:24
Nee was geen variant was eentje met korte kont en was oranje........
Blauwe T2 met laadbak reed ervoor en alle 2 super laaaaaaaag
Had helaas geen mob bij me......
De bestuurder van de blauwe T2 had een eskimo muts..,oorkleppen/warmers op en was goed ingepakt,omdat volgens mij beide zijruiten er niet inzaten...
In de oranje reed een vrouw.....
Haha, wij zijn inderdaad dus toch gespot :D
We hebben toen Bonne zijn T2a doka opgehaald met onze type 3 variant (onze nieuwe daily)
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/thumbs/85600.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/thumbs/85602.jpg
Renegade
12-11-2009, 10:45
valt me wel een beetje tegen dat ik op m'n wekelijkse ritje arnhem nooit gespot word,maargoed is me intussen wel opgevallen dat in arnhem heel veel dikke oude VW's rijden,spot elke week wel een handvol vette mk1's en ander gaaf grut....
Ach :D ik word ook nooit gespot terwijl ik wekelijks bijna heel zuid-limburg wel zie :tongue:
Gisteravond in schiedam nieuwland een groenzilvere golf mk1 goed laag, immi lenso eronder en kleine blauwe platen, stond er vanochtend nog. En een golf mk4 zilver 4 deurs verlaagd en 18 inch le mans eronder. Mooie autos
Jean op de A13/A20 in zn 35i. Lastig he, zo'n Crafter op de linkerbaan :D nee ik was het niet.
Zonet om 16:38, Noardburgum uit, richting Toutenburg... Arnaud! :cool:
die t2 doka...heerlijk...meer foto's aub
GerardMkIIVR6
13-11-2009, 17:19
Gespot in Groningen vanmiddag eerst een oranje kever met 01 op de zijkant :) op het Sondtplein
En toen bij de stoplichten een mooi donker grijze einser met quartet pakket.
Gespot in Groningen vanmiddag eerst een oranje kever met 01 op de zijkant :) op het Sondtplein
En toen bij de stoplichten een mooi donker grijze einser met quartet pakket.
heb je niet gezien :D . ben met de vrachtwaggel door de stad gekomen vanmiddag ;)
Zonet om 16:38, Noardburgum uit, richting Toutenburg... Arnaud! :cool:
Klopt... ik zat weer 'ns te slapen achter het stuur en had in de gaten dat jij het was toen jij waarschijnlijk al thuis was.:D
Door een kennis gespot in Amersfoort: 32B Variant:
http://farm3.static.flickr.com/2781/4090108252_f9515ef07c_b.jpg
Dikke bak, dikke kleur :thumbup:
Vanmiddag op TV: de IJsbus van Klaas in "de club van sinterklaas" :D
klik (http://www.rtl.nl/components/programma/declubvansinterklaas/miMedia/209294/209304.public.28927910.De_Club_Van_Sinterklaas_De_Jacht_Op_Het_Kasteel_s1_a10.xml)
bijvoorbeeld vanaf 0.49
jetta mk1 '82
13-11-2009, 22:24
Vanmiddag op TV: de IJsbus van Klaas in "de club van sinterklaas" :D
klik (http://www.rtl.nl/components/programma/declubvansinterklaas/miMedia/209294/209304.public.28927910.De_Club_Van_Sinterklaas_De_Jacht_Op_Het_Kasteel_s1_a10.xml)
bijvoorbeeld vanaf 0.49
die heb ik ook gezien :D !!
gr. Martijn
Klopt... ik zat weer 'ns te slapen achter het stuur en had in de gaten dat jij het was toen jij waarschijnlijk al thuis was.:D
Ik zag het ook in een flits nog hoor :D
ErikvanBilsen
14-11-2009, 07:28
Gister gespot in Roermond bij de gamma rond 20:15:
Kaiser Bier T2
Kenteken: AL-82-48
http://nellys.org/uploader/files/t6f5zm9g.jpg
gister in damwoude rond 14.30 een t1 op een trailer
caddywim
14-11-2009, 18:37
gisteren in krimpen a/d ijssel een grijse golf 1 met verlaagd dak
was net te laat voor een foto
kent iemand die auto hier
deze??
http://i371.photobucket.com/albums/oo154/Rolandberkers/IMG_0361-1.jpg
vanmiddag in gouda bij de vw een gele oprij wagen met de tekst vwdubedition
wie o wie was dit? :D
je wilde mijn auto niet kopen omdat je een golf mooier vind, je hebt gelijk ;)
jetta mk1 '82
14-11-2009, 22:58
deze??
die heb ik pas ook zien rijden tussen krimpen en bergambacht !
gr. Martijn
die staat altijd op MIVW toch?
The_saint
14-11-2009, 23:33
gister eind vd middag een t1 op een ambulance op n201 bij winkelcentrum amstelplein uithoorn
caddywim
15-11-2009, 09:39
deze??
jep die was het ja
VWFARMER
15-11-2009, 10:47
Dat waren wij :D
Je heb nog gezegd dat de golf te koop was.
Ik keek er nog naar, vond de auto mooi verlaagt, en een beste onderlip.
Maar de bestuurder van de gele kanarie (sleep auto) is steef.
Ik zat er naast :D.
ook leuk om hier genoemd te worden
gr
stond/staat idd altijd op mivw ;)
ik wist wel dat het iemand van hier was/is maar weet niet jullie naam
dank je, die spoiler gaat er weer van af, is een imi GTI lip en is dus van een beetje te hard plastic ;)
idd is wel een keer leuk om een zuid hollander hier te spotten ipv alleen maar friesen die hier gespot worden ;)
Renegade
17-11-2009, 08:49
Een hele dikke rode corrado vr6 bij de shell in elsloo (limburg) gisteravond :D
henkwassenaar
17-11-2009, 18:03
Haha, wij zijn inderdaad dus toch gespot :D
We hebben toen Bonne zijn T2a doka opgehaald met onze type 3 variant (onze nieuwe daily)
http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/thumbs/85600.jpg http://www.keversite.nl/fotoalbum/fotos/thumbs/85602.jpg
Vandaag gespot op de parkeerplaats bij revalidatiecentrum Beesterzwaag.....de oranje type3 variant.....
Helaas was er geen plek meer om naast te zetten en een foto te maken.....
Dikke wagen om te zien.......en nice colour.... :thumbup:
Vandaag gespot op de parkeerplaats bij revalidatiecentrum Beesterzwaag.....de oranje type3 variant.....
Helaas was er geen plek meer om naast te zetten en een foto te maken.....
Dikke wagen om te zien.......en nice colour.... :thumbup:
Die heb ik daar vorige week ook zien staan
http://i175.photobucket.com/albums/w130/JP__golf/DSC_0249.jpg
Tiefleger
17-11-2009, 23:17
Vandaag op de A12 een VW1600 ,met kenteken AM-80-**.
René (Tiefleger)
afhelopen week een mat zwarte golf 2 met rolkooi helemaal beplakt met jägermeister stickers tussen beek en schimmert ergens.... iemand van hier???
Vlak voor de a1 nog op de a28 bij amersfoort zag ik deze lage gti op dikke BBS wielen, slechte foto maar de eigenaar herkent de auto vast :D
http://www.volksforum.com/albums/files/6/1/IMG_0256.jpg
Jetta MaNiA
18-11-2009, 12:07
Vanochtend op de A7 richting Groningen, een witte golf 1 met 15 inch en hawai slinger aan de spiegel!
Mijn excuses voor het bumperkleven van mijn kant, maar je had wel wat later naar links gekunt:P Was trouwens een diesel te zien aan de forse pluimen:D Oja, ik zat helaas in een astra station
net even koffie gedronken bij Van Beynum in Gouda . Bij een forum collega . :D .
Nette golf 2 .
vandaag op de Kleiweg in hillegersberg een compleet standaard mk1 gts.. niet in superstaat maar wel wel erg leuk.
Op het industrieterein van Nieuwegein, een blauwe Jetta mk1 met plastic wieldoppen.
net even koffie gedronken bij Van Beynum in Gouda . Bij een forum collega . :D .
Nette golf 2 .
gezellig :tongue: is het daar he
jetta mk1 '82
18-11-2009, 23:40
koffie ? dat krijg ik nooit als ik bij rickie een bakkie ga doen :screwy:
(niet dat ik koffie drink maar dat ff terzijde)
gr. Martijn
golf3freak
19-11-2009, 17:38
vanmidag een lupo op bbs rm rood hart roode wagen, afslag soest baarn noord.
ErikvanBilsen
19-11-2009, 17:47
Rond 17:00 weer de Deutsche Post Golf 1 Gespot
In Heythuysen voor (ik denk) zijn garage
Kenteken: 98-HKP-1
Die zit niet op het forum.
Is inderdaad wel een leuk ding!
afhelopen week een mat zwarte golf 2 met rolkooi helemaal beplakt met jägermeister stickers tussen beek en schimmert ergens.... iemand van hier???
18 uur een leuke T2 blauw
Afslag Barneveld .
koffie ? dat krijg ik nooit als ik bij rickie een bakkie ga doen :screwy:
(niet dat ik koffie drink maar dat ff terzijde)
gr. Martijn
alberto heeft het ook niet gekregen igg niet van mij zelf gepakt of zijn collega heeft het gegeven :D
martijn, volgende keer krijg jij ook koffie als je weer om onderdelen komt bietsen :D :tongue:
alberto heeft het ook niet gekregen igg niet van mij zelf gepakt of zijn collega heeft het gegeven :D
martijn, volgende keer krijg jij ook koffie als je weer om onderdelen komt bietsen :D :tongue:
auw, dat krijg je met een grote bek he martijn ;)
eddie-polo
19-11-2009, 23:15
Ik moet ook altijd zelf pakken ........
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.