View Full Version : Golf 1 VR6 ( ook op kenteken)
Allemachtig wat een interieur :eek: :eek: :screwy: :screwy: Je schaamt je toch rot als je zo rijdt. ja okay, wel een dikke VR6 erin :D
Mooi net interieur erin en klaar toch.
G1 VR6 (http://link.marktplaats.nl/267004582) :D :D
Pedaalemmer
23-07-2009, 14:28
oeh zowel kleur en interieur spreken mij totaal niet aan..gelukkig dat ik ook niet tot de doelgroep behoor.
Edition-Blue
23-07-2009, 14:29
Zonde van het opendakje !
Open dakje zie ik nu pas :) Is me niet eens opgevallen. Kwam door het interieur.
Luchtfilter kent hij zeker ook niet ;) Zit niks op.
Edition-Blue
23-07-2009, 14:41
En fotos van ebay af ???
Zo aan het hoekje te zien !
En dat inteiruer :eek:
Word je ook hartstikke idioot van :D
Edition-Blue
23-07-2009, 14:45
Ok weer wat geleerd !
geweldig! je zou er bijna een matje en een snor voor laten groeien :D
:rolleyes:
respect voor andermans smaak is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken hier..
:rolleyes:
respect voor andermans smaak is zoals gewoonlijk weer ver te zoeken hier..
Heb alleen respect voor de ombouw en VR6 op kenteken.
Dus :rolleyes: Interieur Respect of geen respect het blijft een oerlelijk interieur :D Heeft niks met smaak te maken.
Met zo,n interieur heb je geen smaak ;)
Met zo,n interieur heb je geen smaak ;)
:thumbup:
meijer1972
23-07-2009, 20:27
Iemand heeft wel zijn nek uitgestoken om de VR6 op kenteken te krijgen. Daarna zijn de stoelen er mee bekleed....
Heeft niks met smaak te maken...eerder een gevalletje zuurstof tekort bij de geboorte..:D
Ieder zn smaak natuurlijk,maar denk dat die vraagprijs icm het klapdakje en dat interieur nooit betaald gaat worden...
gatverdimme dat interieur lijkt helemaal nergens op, dan liever een gewoon golf 1 ls interieur...
Iemand heeft wel zijn nek uitgestoken om de VR6 op kenteken te krijgen. Daarna zijn de stoelen er mee bekleed....
:goodpost:
Verder zou ik als ik de eigenaar was erbij zetten dat ie afgebouwd moet worden. Ik mis naafdoppen, luchtfilter, fatsoenlijk interieur, etc. Verder had ik bij zo'n resauratie ook dat lelijke dak eruit gehaald en dichtgelast....
Jurgen Santana
23-07-2009, 21:39
Heeft best potentie. Maar zoals gewoonlijk focussen we op de negatieve kanten van de auto. Zo te zien is er best wel wat aandacht aan de auto geschonken.
Fok it! Vind interieurtje wel stoer hehe..
Deze auto is echt wel aandacht aan geschonken, zo strak zie je ze niet overal ;)
breadfan83
23-07-2009, 21:48
Alles is vet!
Is weer eens wat anders dan alle andere meuk die je tegenwoordig ziet. Daarnaast is het ook nog eens goed en mooi gedaan, en het ding gaat als 'n tiet!
Wou net zeggen... het interieur vervangen, de rest is detailwerk (wie dan nog bij een dergelijke auto over het klapdak gaat zeiken moet zich laten nakijken).
Dan moet ik me na laten kijken , vind dat dakraampje echt zonde :cool:
:D
Jan-Jelle
23-07-2009, 23:15
is dat niet gewoon een originele Vag kleur?
wel lekker torretje in zo'n autotje!(H)
mk2 td driver
23-07-2009, 23:23
ander interieurtje erin en knallen met dat ding :D :thumbup:
breadfan83
24-07-2009, 00:07
Dan moet ik me na laten kijken , vind dat dakraampje echt zonde :cool:
Dakraam is enkel zonde als het lek is vind ik. Origineel gaat altijd boven after market, maar als het netjes is gedaan, en goed werkt, zie ik er geen probleem in.
The Skinnmeister
24-07-2009, 07:15
Vind het toch wel een dik ding, stoelen is een ander verhaal.
Maar wel mooi op kenteken!!!
Pedaalemmer
24-07-2009, 08:41
pfff wat lopen ze hier toch weer te janken over deze vr6...ik bedoel tis niet alsof ze zelf de skills hebben het na te doen laat staan beter te doen.
net alsof je aan het dakje gaat denken als je die vr6 hoort brullen.
idd een op kenteken . dat zie je niet veel .en interieur tja moet je van houden .maar zou voor mij de koop niet tegen houden interieurs zijn er zat. en kan hier mooi je hond in gaan liggen
Hier zou ik zelfs m'n hond nog vanaf trappen.
breadfan83
24-07-2009, 11:06
pfff wat lopen ze hier toch weer te janken over deze vr6...ik bedoel tis niet alsof ze zelf de skills hebben het na te doen laat staan beter te doen.
Dakje kun je open doen, hoor je de motor beter. ;)
alsof ze zelf de skills hebben het na te doen laat staan beter te doen.
Geen normaal persoon die dit toch wil hebben :screwy: Ik zou het in ieder geval wel beter doen.
@Arnaud, Ik zou mijn hond er ook vanaf trappen. Beest kan er een trauma aan over houden :D
Origineel is t zeker, ik vind t wel gaof!
Wou net zeggen... het interieur vervangen, de rest is detailwerk
:iamwithst
Gelukkig weer eens iemand die wat verder gaat dan een tec tuning schroefsetje en een setje wielen :D
:iamwithst
Gelukkig weer eens iemand die wat verder gaat dan een tec tuning schroefsetje en een setje wielen :D
MKII Vr6
02-08-2009, 18:51
Deze heeft inderdaad een maand of 3 op ebay in duitsland gestaan.
Toen ik gekeken heb voor deze stond de prijs op 6700 euro.
Het interieur moet inderdaad vervangen worden.
Deze stond toen nog niet op kenteken meen ik.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.