View Full Version : Help Remprobleem Help!!!!!!!!
De vaart met de GTi is er nu echt helemaal uit...............en dat komt door de remmen,...............alleen die doen het juist niet
Alle remmen,leidingen en hoofdremcilinder zijn nieuw...........GEEN druk.
Van een 16V de remdrukregelaars over gezet (ivm vervallen Golf 1 aslastremregelaar app.)
Kan het zijn dat de GTI 1 hoofdremcilinder te weinig opbrengst geeft voor de grotere G60 klaauwen voor!??!?!?!?
Wie heeft hier ervaring mee?!?!?
Ligt het misschien niet aan zo`n heel stom iets? bv aan het begin?? bij je pedaal ergens of bij de bekrachter? wel kut man dat je t nog steeds niet klaar hebt!!
Volkswouter
03-11-2004, 12:52
Chris gebruik je een drukpot met vloeistof of vul je bij en trap je op het pedaal om hem te ontluchten?
johangolf1
03-11-2004, 12:55
hij heeft bijde al geprobeerd
arthurgti
03-11-2004, 17:52
Zit hier met hetzelfde probleem!!!!!
Ga ik net na twee weken flink sleutelen ff een proefritje maken heb ik nagenoeg geen remkracht.
pedaal is hard zat maar hij wil niet remmen.
Zit er verschil en met de druk remvloeistof toevoegen of maakt dat niet uit als je het met de Voet doet!!!!!
MauSeR35
03-11-2004, 19:49
dacht dat ik wel eens iets had gelezen over dat de orginele hoofdremcilinder van normale (niet G60 oid) gti 's idd niet de volledige cappaciteit van de grotere klauwen etc benut omdat deze te weinig vloeistof zou verplaatsen maar ik weet t niet zeker eigenlijk dus hang me er niet aan op aub!
kan er anders niet iemand het ff opzoeken in etka ofzo?
peter139
03-11-2004, 21:42
wat chris zij kan maar zo. Ik heb een 1600 helemaal omgebouwd. Alles is g60 behalve de hoofdremcilinder en rembekrachtiger (en de motor 1800 16v). Ik had achter steeds problemen met de schijven. Mijn remdrukverdeler was toen al weg maar de achterste schijven sleten nog steeds niet goed.
Ik heb toen een hoofdremcilinder en rembekrachtiger van een g60 erop gezet en alle problemen waren over. Waarschijndelijk heeft mijn oude hoofdrempomp niet genoeg capiciteit gehad. De diameter van de cup van een g60 is een stuk groter.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.