View Full Version : Project : H.T.F.U.A.R.
Dagboek annex project annex lol . . . .
De keuze is toch gevallen om het maar publiekelijk te maken. Valt dit nu onder een project of wordt dit nu een verhaaltje of . . . lees zelf en oordeel zelf . . .
Let op !! In dit topic MAG ook ON-topic gereageerd worden !! Positieve of negatieve reacties zijn ook reacties . . . . reageer zoals je wil reageren, maar hou het netjes !! Grof taalgebruik wordt niet gewaardeerd, maar voor de rest mag je tikken wat je wil . . .
Het doel van het project : F.U.N. met hoofdletters !!
Nut van het project : N.I.E.T.S.
Waarom dit project : Omdat het kan . . . en het is ten alle tijde maar 'een' Golf 2
Reden : verzamelen van alles wat lelijk is of 'maf' is om te doen . . . in MIJN ogen dan !!
De eerste die raadt waar de letters voor staan, gaat door voor de wasautomaat . . . ARNE is uitgesloten van deelname !!! Die gaat met zijn geluk en raadkunsten maar krasloten invullen :screwy:
Trefwoorden :
- Twingodak ( cool, maar niet op deze auto . . . )
- M3-spiegels
- Lexus
- Stoelhoezen
- Heel veel aluminium . . .
De basis :
Een auto uit 1990, met 33.XXX km op de teller, electrische ramen, airco en Recaro's . . . . en heel heel veel zand !!
How To Fuck Up Another Rarity?
even on-topic: zijn de boekjes nog bij de wasautomaat?? :D
Die 'R' moet wel voor retro staan
even on-topic: zijn de boekjes nog bij de wasautomaat?? :D
Boekjes zitten er gewoon nog bij !! Volledig ingevuld service-manuel ook !! Wanneer de aandrijfriem is vervangen, wanneer de eerste lekkage zich gingen vertonen en sinds wanneer de centrifuge stand het niet meer doet, incl. N.W.P
. . . Nationale Wasmachine Pas dus :thumbup:
Er schijnen ook mensen te moeten werken voor hun centjes, dus om die een 'raad' kansje te geven zal ik vanavond een foto ervan posten . . .
@ Arne !! Via PB telt ook niet !! :D
how to fuck up a rallye? :D
dat zou zomaar kunnen :D
het is dat er in zn topic staat mk2 anders had ik gezegd how to fuck up a r32 :tongue:
1982kameiX1
28-07-2009, 14:40
ja, ok, maar het doel van dit topic is dus raden waar de letters voor staan?
( :confused: ik snap er geen kloot'n van......)
1982kameiX1
28-07-2009, 14:43
Hard To Find Ugly-Ass Ride ??????
vwleusden
28-07-2009, 14:53
How To Fuck Up A Retro...
breadfan83
28-07-2009, 15:00
How To Fuck Up A ReBo... :D
A.D GOLF1 1976
28-07-2009, 15:05
Have To Find Ugly Air Ride????
Heb Twee Fietsen, Uw Auto Ruilen??
Ik zeg How To Fuck Up A Racegolf
Johanva1
28-07-2009, 15:29
oh het zal wel om het tunen van het spaanse hok gaan :D :thumbup:
Koen is sleeping
28-07-2009, 16:03
Heb Twee Fietsen, Uw Auto Ruilen??
:D
Heeft ie een Seat gekocht dan??? :-)
breadfan83
28-07-2009, 16:08
How To Fabricate A Ricer?
Er zitten echt leuke reacties tussen :thumbup:
Ik had ze bijna zelf kunnen verzinnen . . . De Pul zou eens samen met Arne moeten gaan praten . . . ik denk dat die oranje potvis van de staatsloterij dan wel verdeeld kan worden ;)
Een Seat is het niet . . . als ik weer 'vreemd' zou gaan koop ik wel weer een echte VW . . . een Audi dus !!
Poging 1 faalde aan de Franse grens . . . geloof niet dat ze daar de Spaanse manier van transporteren kunnen waarderen . . .
Dus Stap 1 van poging 2:
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/15072009001.jpg
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/15072009.jpg
Stap 2, bij het tussenstation :
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_4130.jpg
Stap 3, na het lossen en in een 'droog' NL . . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_4153.jpg
Een droog klimaat is perfect voor een roestvrije basis, maar djeez mannen bij VW . . . . nooit van blanke lak gehoord dat er WEL bij 45 graden op blijft zitten ?! Zodra je een Kärchertje op de auto zet, zie je gelijk de plakken lak eraf vliegen . . .
Er zit zoveel stof in de auto dat ik serieus overweeg om ff de hoge drukspuit door het interieur te knallen :cool:
Het grooste gemis is een opendak . . . vandaar maar een Twingo optie en volgens mij is dat nog niet eerder op een Rallye gedaan . . . zal vast een reden hebben, maar ik kan er geen 1 bedenken waarom het niet te doen :D
De buitenkant maakt me dus echt geen z*k uit, zolang de basis maar 100% roestvrij is . . . de opties zijn nu rollen met een latexroller, kleur nog nader te bepalen . . . dus als iemand een idee heeft, laat je horen !! 2de keus is compleet beplakken met stickers van van alles en nog wat . . . 3de optie is . . . lekker zo laten :D
De titel is dus nu verklaard, laat de ideeën dus maar komen wat er allemaal aan een Rallye te 'verf*cken' is . . .
Jurgen Santana
28-07-2009, 18:05
Schermen en bumpers, voor en achter vervangen door normale exemplaren...
En een front met ronde koplampen monteren:)
ik zeg optie 3, ratlook :rock:
breadfan83
28-07-2009, 18:13
Geef me effe een seintje als je de grille met koplampen en slotplaat wegmieterd aub. ;)
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
eddie-polo
28-07-2009, 18:21
Frontje wisselen ;) ff een CL interieur er in knallen . Het had zo mooi geweest als ie er met MIVW al was ......
huismuis
28-07-2009, 19:04
dak open slijpen.. badkuip achterin!!!
grootte sticker op de zijkant met:
Ook in een rally wordt je vies...
Roy-16VT
28-07-2009, 19:06
diesel-eindpijpje ondersteboven
Schermen NIET vervangen. Klop ze dan terug in CL-vorm. :cool:
Ombouwen als Country-lookalike, met mud-stripes geverfd en oprijplaten aan de zijkant bevestigd...
geheel in orginele staat brengen .is dat geen optie ?
gewoon zo laten... platte bandjes erop en helemaal plat op de grond gooien :)
gewoon zo laten... platte bandjes erop en helemaal plat op de grond gooien :)
AMEN to that, my brothers and sisters in the Lowd!
meijer1972
28-07-2009, 20:22
Invoeren naar polen
ik zou um denk ik gewoon netjes maken....
Als je hem verneukt, verkoop de rallye dan aan mij.. :S
ik zou hem rollen met clitoris schuim van een pinguin met knieen :D
nee zou hem zo orgineel(netjes) mogelijk houden maar wel flink verlagen. :thumbup:
legerlooker van maken??
Jens
meld je gewoon aan bij de grote beurt :thumbup: dan komt het wel goed
zet maar hier in de tuin ....schiet van zelf wortel ...
knedel16vweber
28-07-2009, 22:24
ik zeg: strak maken, mooi hoogglans zwart metallic spuiten, mooi laag leggen, de rm`s opknappen en een mooi setje strak rubber er omheen :D
maar ja... dat is niet de opzet van dit 'project' geloof ik... :D
Als je hem verneukt, verkoop de rallye dan aan mij.. :S
OFF-Topic : :D
Serieus ?? Ik heb eventueel ook een blauwe of een groene voor je . . . PB me maar als je echt interesse hebt . . .
geheel in orginele staat brengen .is dat geen optie ?
Niet echt, zo iets staat er namelijk al . . . wat is nu leuk aan origineel ?!
Je pompt een berg geld erin en hij is origineel, maar die durf ik verder nergens neer te zetten !!
Dit is veel leuker en veel moeilijker !! Het lijkt allemaal wel zo simpel, maar heeft 1 van jullie wel eens moeite gedaan om 3-spaaks wielen te vinden ?? Geloof me, op de sloop lachen ze je zelfs uit en zijn die dingen al ritueel 'vermoord' :D
De RS'en blijven overigens wel in dezelfde staat, ondanks dat het het meest walgelijke wiel is dat er is . . . omdat je ze zoveel ziet ;) blijft het een tijdloze RETRO klassieker . . . en RETRO is goed ;)
Iemand hier ervaring met raamschakelaars maken in een 'C'console ?? Ik denk dat de diepte het net niet haalt . . .
Ik had gisteren al je topic gezien en toen begreep ik het nut al niet helemaal, maar nu we weer een paar posts verder zijn...., begrijp ik je helemaal niet...
Je hebt een rallye welke er wat minder uitziet.., maar waarom er geld / tijd / energie insteken om hem er alleen maar minder van te maken(lees vern*ken) Ik zie echt niet in wat de toegevoegde waarde van dit verhaal is.. Wat is het doel dat ermee wil gaan bereiken? F.U.N., N.I.E.T.S. ? Laat dan de auto in zijn waarde.. Een demente bejaarde in een bejaardentehuis ga je toch ook niet met een half clownspak aankleden. Waarvan ik dan misschien nog meer de humor kan inzien... :D
Gr,
Ronald
Ik ken dit model Golf niet, is dit er zo een met een Rieger set ofzo??
Dat is serieus al een keertje gedaan, als ik Melchior mocht geloven...
Zonde van de Rallye.
Gewoon terug bouwen naar orgineel met platte bandjes en flinke verlaging.
Maar als je toch ideeën moet hebben:
Mat zwart rollen met gumball 3000 stickers en dan plat op de grond leggen :rolleyes:
Ik zou de kransen van de wielen ook even zwart spuiten en dan gewoon kats op de grond gooien.
Als het niet plat genoeg gaat plattere bandjes monteren, verder niks aan doen.. super zo :cool:
jarnogti
29-07-2009, 10:39
en een grote luchthapper op de hood monteren :)
geintje gewoon lekker laten zakken dat ding niks aan doen :thumbup:
Ik had gisteren al je topic gezien en toen begreep ik het nut al niet helemaal, maar nu we weer een paar posts verder zijn...., begrijp ik je helemaal niet...
Ik zie echt niet in wat de toegevoegde waarde van dit verhaal is.. Wat is het doel dat ermee wil gaan bereiken?
Hé Ronald,
Lees alle reacties nog eens goed . . . je moet toegeven dat sommige mensen die echt hebben zitten tikken met een 'big smile' op hun gezicht :D
Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . . is staat daarom ook in de beginpost er MAG ook ON-TOPIC gereageerd worden . . .
De fun van een auto bouwen moet gewoon weer even teruggebracht worden !! Geloof me . . . BBS'en zijn echt gemakkelijker te vinden als 3-spaaks wielen !! De 'auto-hobby' bestaat voor mij ook uit het neuzen naar onderdelen . . . koop ik gewoon een setje leuke wielen, dan ben je in 1 dag klaar, wat doe ik dan de rest van de week ?? :D
De andere reden is . . . ik heb de mogelijkheid en kan het doen, dus waarom niet ?? Oké, het is een Rallye en wellicht in een redelijke goede staat, maar het blijft maar EEN Golf . . .
Remco
helemaal blank schuuren en dan plat op de grond misschien nog een beter idee....lekker laten roesten
Hé Ronald,
Dat is dus een reden om het te doen . . . de laatste tijd is er zoveel kritiek, terecht en onterecht in mijn ogen, op ander mans topic, dat ik nu mensen de kans geven om echt ongezouten hun mening te geven . . .
Remco
Met dit verhaal ben ik het zeker eens alleen ga je dit op deze manier denk ik niet oplossen... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden.. daar schort het meestal aan. Mensen / projecten afzeiken is heel makkelijk en daar hoef je geen hoogleraar voor te zijn. Ik denk niet dat je dat er zo uit gaat krijgen. Mensen moeten eens teruglezen wat ze nu eigenlijk opschrijven en voorstellen dat andere het weer lezen zonder een gezicht / expressie erbij te zien. Maar goed dat is op elk forum waar je komt zo.
Back on-topic. :thumbup: Het Gumball idee vind ik leuk gevonden, maar graag wel zonder twingodak, lexuslampen en chromepakketjes. :)
Succes!!
Ronald
breadfan83
29-07-2009, 11:41
Maak eens een Rallye zoals een Rallye zou moeten zijn... zoals ik ze niet veel zie.
Licht en snel. Alles leeghalen, alle onnodige zooi wegmieteren, G60 behouden, maar dan behoorlijk bewerken, lexan ruitjes, kooi, motorsport-shifter, geen laagprofielbandjes, maar normaal rubber, veel herrie, etc.
Iets anders doen betekent niet meteen dat je het forum tegen je in 't harnas moet jagen. ;)
Remco, er is natuurlijk maar 1 kleur voor deze auto. Roze! Lexani achterlichten, 3 spaaks, etc etc :P
Zijn Ronal bear wielen niks voor je als je die 3 spaaks niet kunt vinden?
http://tijil.org/pink_bear.jpg
Remco, er is natuurlijk maar 1 kleur voor deze auto. Roze!
Ik heb evt nog wel een blikje over... :D
Turbo-Variant
29-07-2009, 12:32
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UJXSCZJH.jpg
Ook een pracht exemplaartje.
Back on-topic. :thumbup: Het Gumball idee vind ik leuk gevonden, maar graag wel zonder twingodak, lexuslampen en chromepakketjes. :)
Succes!!
Ronald
Dankje, ja ik bedoelde ook zonder dat alles. Gewoon matzwart rollen zoals die nu is en dan stickers erop en plat leggen.
Maarja blijf het zonde vinden van een Rallye.
Veel mensen willen er 1 maar kunnen er geen betalen.
Kenteken erop. APK erop, en rijden maar. Laat ze maar lachen. JIJ heb wel een Rallye ;)
helemaal blank schuuren en dan plat op de grond misschien nog een beter idee....lekker laten roesten
als het toch ongezouten mag:D
wat een ongelooflijk domme uitspraak er staat verdomme 100x in dit topic dat ie zo blij is dat ie roestvrij is,goed idee :thumbup:
Maak eens een Rallye zoals een Rallye zou moeten zijn... zoals ik ze niet veel zie.
Licht en snel. Alles leeghalen, alle onnodige zooi wegmieteren, G60 behouden, maar dan behoorlijk bewerken, lexan ruitjes, kooi, motorsport-shifter, geen laagprofielbandjes, maar normaal rubber, veel herrie, etc.
Iets anders doen betekent niet meteen dat je het forum tegen je in 't harnas moet jagen. ;)
juist :cool:
Ombouwen naar ongeblazen diesel.
een hybride van maken :screwy:
LPG60 lijkt mij dan wel weer wat
Om het idee van breadfan af te maken zou ik hem verhogen i.p.v verlagen. Dan is het een echte rallye :eek:
mk2 td driver
29-07-2009, 22:39
Om het idee van breadfan af te maken zou ik hem verhogen i.p.v verlagen. Dan is het een echte rallye :eek:
country g60 rally van maken :thumbup: :D
gewoon beetje ranzig erbij zetten, aangevreten bb's-en eronder, en wat blanke lak eraf blazen met de stoomcleaner..dan is ie wat mij betreft af.. :D
Corrado_G60
29-07-2009, 23:00
Ombouwen naar electro drag racer!
echte woody rallye?
wel lachen, zo'n topic. Brengt inderdaad een hoop flauw plezier terug :D
... Kort gezegd, jouw topic gebruiken zodat andere mensen stoom af kunnen blazen om zo de rest van het forum in het gareel te houden? Een mening moet altijd gegeven kunnen vind ik, maar het gaat meer om de manier hoe mensen het verwoorden . . .
Vooropgesteld dat ik geen wereldverbeteraar ben, geloof ik dus niet dat het mijn taak is om mensen in het gareel te houden . . .
Meningen moeten idd ongezouten gegeven kunnen worden, maar houd het wel netjes . . . als je mij een vieze vuile gore @&$#%&(!#$%&*# vindt omdat ik een Rallye te 'grazen' neem, mag je dat best denken, maar verwoord het dan netjes en zeg dat ik een 'mafkees' of een 'eikel' ben . . .
Dit is nu pagina 4 . . . het eerste doel is dus in mijn ogen al bereikt !! Lees idd eens terug . . . Kritiek staat er en volgens sommige PB's ben ik compleet gestoord . . . maar ik heb nog steeds geen steen door mijn ruit gekregen of een paardenkop naast me op mijn kussen gevonden !!
De rest van alle reacties kan ik alleen maar hartelijk om lachen en 'inspiratie' van krijgen . . . Lexaan is een leuke, maar ook de Gumball stickers . . . dus als iemand een goede stickerboer weet ?? Wat chroom betreft . . . het is altijd weer zwart te spuiten, zolang je bv nieuwe raamstrips gebruikt, zal je niet snel hechtingsproblemen krijgen verwacht ik. Bij de Wob-shop waren ze nog te koop zag ik, dus dat is al 1 ding van het lijstje afgevinkt . . .
Basisdoel is om gewoon weer wat lol te hebben in het bouwen en zoeken naar onderdeeltjes . . . in mijn ogen moet de BBS's creativiteit gewoon eens een beetje doorbroken worden . . . dat dit dan toevallig met een Rallye gebeurt, maakt toch niets uit :confused: Ik had net zo goed een Jetta kunnen pakken, maar deze stond vooraan in de loods . . . :D
echte woody rallye?
Heb ik serieus overwogen . . . Beige en met een Woody zijkant . . . idee is jammer genoeg alleen al eens met een Golf 2 op dit forum voorbijgekomen
en dan nog . . . ik ben creatief genoeg met hout, maar een hele zijkant van hout maken, gaat me toch iets teveel tijd kosten om dit allemaal te schuren,
te verlijmen en te lakken ;)
maar ik heb nog steeds geen steen door mijn ruit gekregen of een paardenkop naast me op mijn kussen gevonden !!
Zwarte roos door je brievenbus toevallig? :D
Ik ben het helemaal met eens om welke rede je dit doet.En iedereen mag zijn/haar menig geven op een nette manier.Vindt ik persoonlijk een project of auto niet mooi dan reageer ik gewoon niet.
Om deze topic heb ik wel hartelijk om zitten lachen :thumbup: :D :D :D :D :D :D :D :D :D.Wat een fanta de mensen hier wel niet allemaal hebben.Heerlijk gewoon.Ik daarom ook zeker dit project blijven volgen.
Dan mijn idee maak er een cabrio van met een OPEL front of zo.Succes
cabrio is een serieus leuk idee. Of je bakt er een jetta kont aan. Maar het beste idee is natuurlijk hem gewoon aan mij te doneren. Dan zet ik hem op mn country chassis voor je.
cabrio is een serieus leuk idee. Of je bakt er een jetta kont aan. Maar het beste idee is natuurlijk hem gewoon aan mij te doneren. Dan zet ik hem op mn country chassis voor je.
kijk daar hebben we een top idee ....
nog nooit eerder vertoond :thumbup:
ik zeg DOEN
Doe dan de kont van een astra sedan erop en de neus van een deejwoe Nexia, dan het dak ervanaf en op een country chassis.
:thumbup: of zoiets ervan maken
http://www.hyts.hu/autok/volkswagen/touareg-dakar-2006/volkswagen_touareg-dakar-2006_r7.jpg
Golf 2 cabrio MET kenteken heb ik nog wel voor je...
Hoef je em ook niet meer te importeren....:_)
Niet echt, zo iets staat er namelijk al . . . wat is nu leuk aan origineel ?!
Je pompt een berg geld erin en hij is origineel, maar die durf ik verder nergens neer te zetten !!
Dit is veel leuker en veel moeilijker !! Het lijkt allemaal wel zo simpel, maar heeft 1 van jullie wel eens moeite gedaan om 3-spaaks wielen te vinden ?? Geloof me, op de sloop lachen ze je zelfs uit en zijn die dingen al ritueel 'vermoord' :D
De RS'en blijven overigens wel in dezelfde staat, ondanks dat het het meest walgelijke wiel is dat er is . . . omdat je ze zoveel ziet ;) blijft het een tijdloze RETRO klassieker . . . en RETRO is goed ;)
Iemand hier ervaring met raamschakelaars maken in een 'C'console ?? Ik denk dat de diepte het net niet haalt . . .
zonde hoor. zijn vrij unieke auto's . maar goed het is jou auto he :D 3 spaak heb ik nog wel liggen geloof het of niet 15" 5x100 :D
knedel16vweber
30-07-2009, 22:24
ik heb me er maar bij neer gelegd, daag mooie rallye :(
maar begrijp je standput in iedergeval wel :D
succes!
Opmerking 1 :
Het moet wel een VW blijven . . . delen van Opel zijn pas echt FOUT om te doen :mad: :screwy:
Opmerking 2 :
. . .zijn vrij unieke auto's . . .
Wat is uniek ?? Iedere auto is uniek voor zijn eigenaar . . . al is het alleen maar omdat je je knokkels hebt opengehaald met het standaard klote VW krikje omdat je ff snel je winterbandjes ging monteren . . . dat maakt een unieke herinnering voor die auto . . .
Opmerking 3 :
. . . 3 spaak heb ik nog wel liggen geloof het of niet 15" 5x100 :D
Heb je ook schijven en naven liggen dan in 5x100 want een Rallye heeft ook 'maar' 4x100 standaard . . . . :D
Opmerking 4 :
Hoef je em ook niet meer te importeren....:_)
Ik mag op Spaans kenteken blijven rijden . . . een Twingo dak is al cabrio genoeg, weet je anders wel niet wat ik aan verzekering kwijt zou zijn !! Het eigen risico van een linnendakje gaat me net iets te ver . . .
Opmerking 5, tevens de belangrijkste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie van jullie is in zijn vrije tijd politie agent ??? Nou ??? Wie ??? Wie ??? Niet zeiken nu, gewoon eerlijk er vooruit durven komen !!!
Geen steen door mijn raam, geen paardenkop in bed, nee, zelfs geen zwarte roos door de gleuf . . . maar er is hier wel een of andere grapjes die agent is in zijn vrije tijd en zijn 'vriendjes' tegen mij heeft lopen opstoken !!
Ik parkeer vanavond om 20:34 in Rotterdam, krijg ik om 20:35 een bekeuring dat ik te dicht bij een Zebra sta . . . ik eet niet eens varkensvlees dus wat moet ik met een Zebra vroeg ik nog ?? Werd niet gewaardeerd, BOETE :( So be it . . . rij ik nog geen 10 minuten later over de Van brienenoord . . . Bellen en 141 rijden werd ook niet gewaardeerd door 2 andere collega's . . . ik wordt een echt alle jesus eind verder pas aan de kant gezet omdat ze geen geschikte plek vonden, waardoor ik nog eens een pokke eind moet omrijden om weer een beetje op de route te komen . . .
Dus welke geinkonijn heeft er 'vrienden' bij de politie ?? Als je het niet eens was met mijn project had je ook gewoon even een PB kunnen sturen ;)
1 gelukje . . . ik had nog geen prijs genoemd aan mijn klant, dus zijn vloer is ineens een happie duurder geworden :D
Tenslotte opmerking 6 :
Ik ga mijn bed opzoeken, want zoveel onrecht op 1 avond kan ik niet aan :( Daarnaast gaat over 4 uur gaat de wekker alweer, truste ;)
servibruls
31-07-2009, 00:47
Ik vind het wel een vet idee,
Ik zeg, verhogen, chrome m3spiegels, uitlaat tever laten uitsteken.
3 spaaks velgen of gewoon staal met spinners(wieldoppen)
En wat betreft de kleur, een zo fout mogelijke combinatie.
Al zou ik um ooit wel in ere herstellen..
Aan mij verkopen kan ook een optie zijn:P
Meld Misdaad Anoniem is anders ook aardig effectief, merk ik wel?! :D
chris_vw89
31-07-2009, 13:27
Dit is interessant project..
Mijn idee van stylen in jouw ogen :D
Exterieur:
- Veel Halfords racegaas
- Twingo dak of andere open dak ff ergens in het dak monteren
- Lekkere verroeste dakdragers/imperiaal
- Grote gaten in voorbumper maken voor CAI
- Motorkap scoop van een Subaru Impreza, zo ook op het dak
- Motorkap vastzetten met van die race pinnen/scharnieren
- Koplampen pisgeel spuiten
- Standaard staal onder droppen ( heb ik wel voor je liggen met Tyfoon bandjes )
- Uitlaat, Jap style einddemper van ongeveer 3 tientjes bij Autostyle
- Lexus look achterlichten
- Auto kanari geel of gifgroen rollen met vlammen stickers aan zijkant of ook rollen natuurlijk
- Schoolbord verf op motorkap
-Race/cup zijspiegels
- Ruitenwisser achter verwijderen en afdoppen d.m.v een dikke bout
- koffergreep lijst verwijderen
- Alle logo's verwijderen en dichtsmeren met plamuur
- EVO spoiler op dak of zo'n stalen geval!!
Interieur:
-Alles dr uit.
- I.p.v voorstoelen een achterbank monteren met klapfunctie of van die sjonnie kuipstoelen
- Laminaat vloertje in leggen, goedkoopste merk van de Praxis.
- Plafond en voorstoel/achterbank bekleden met hoogpolig pluche rose of ook gifgroen
Motorisch:
Flink tunen d.m.v powerfilter van Autostyle en heel veel kleurige kabeltjes.
Zo dat was begin van mijn ideeen..haha :thumbup: :D
knarfmk1
31-07-2009, 13:31
ik zeg ook country onderstel eronder!
maartenunplukt
31-07-2009, 13:51
Ik zoek nog een auto om de amsterdam - dakar mee te rijden; doneer die auto als leenauto, en je krijgt em als echte rallye veteraan weer terug; inclusief woestijnzand en kamelenbloed.
vergeet niet een spinner-velg aan je binnenspiegel te hangen
no fear / tribal stickers doen het ook altijd goed
knedel16vweber
31-07-2009, 15:34
en een kenteken plaat stikker met de tekst: "je kan beter rood staan, dan krap zitten" :D
en het vossestaartje niet vergeten op je spatbord antenne :rolleyes:
servibruls
31-07-2009, 15:48
Denk dat een trekhaak ook een must is!!
Denk dat een trekhaak ook een must is!!
Zit er sinds vanmiddag op :thumbup: :D
Ik moet alleen nog ff een gat in mijn bumper rossen . . .
servibruls
31-07-2009, 17:08
Zit er sinds vanmiddag op :thumbup: :D
Ik moet alleen nog ff een gat in mijn bumper rossen . . .
:postpics:
foto van vriendin op dash in zo'n houdertje met denk aan mij er op.
sticker op achterraam "THE GOLF TOUCH"
of: "pas op voor de boze golf"
:D :D :D
chris_vw89
31-07-2009, 19:08
Je pakt een 7 gatenzaag om het netjes te doen..wil je rossen..pak dan ff de slijptol
breadfan83
31-07-2009, 19:15
Heej, bestel je ook effe spiegelende zonnewering voor op de ramen, een groene plak-zonneband voor de voorruit, en "Golf Rallye" in Chinese tekens voor op de achterklep. :thumbup:
Je pakt een 7 gatenzaag om het netjes te doen..wil je rossen..pak dan ff de slijptol
7 gaten voor 1 trekhaak is wel wat overdreven :tongue:
als je achter die overige 6 gaten gaas kit hoor je er wel helemaal bij:thumbup:
als je achter die overige 6 gaten gaas kit hoor je er wel helemaal bij:thumbup:
Of 6 extra uitlaten, das pas vet :cool:
idd ik voel hier wat vets aankomen borrelen...:D:D
breadfan83
01-08-2009, 02:41
Of 6 extra uitlaten, das pas vet :cool:
Psh...
Bij Pimp My Ride deden ze 'n bellenblaas machine d'r achter... :cool:
foto van vriendin op dash in zo'n houdertje met denk aan mij er op . . . of: "pas op voor de boze golf"
Het is een combinatie van beide denk ik nu . . . Het fotootje doet me eraan herrineren dat mijn vriendin boos is . . . ik heb nl haar Polo verkocht zonder ervoor te zorgen dat ze een andere auto had . . . auto's genoeg nog, maar geen een met stuurbekrachtiging ;)
vergeet niet een spinner-velg aan je binnenspiegel te hangen
Mag zo'n heerlijk ruikend boompje ook ?? Zo'n gele in 'smaak' die hangt er nu nl in . . . en damn wat stinken die krengen . . .
idd ik voel hier wat vets aankomen borrelen...:D:D
Helaas joh . . . vet is ie nu nog niet . . . stoffig nog steeds wel :D Ik heb gisteren wel met een bevriende schilder staan praten . . . het kleurtje is bepaald !! Hint : de kleur wordt ook gebruikt in diergaarde Blijdorp . . .
Foto's zal ik van de week eens maken . . . Prioriteit nummer 1 is nu om ff een Golfje APK klaar te krijgen . . . We hebben ook nog een Gti staan van 84, volgens alle boekjes wel netjes zijn onderhoud gekregen en nooit in aanraking geweest met bomen, viaducten, scooters, duiven en andere medeweggebruikers, helemaal tof dus zou je denken . . . nou, NOT !!
Ik denk dat ik voortaan JUIST een schadebak opzoek . . . die bouten zitten al 25 jaar op 1 plek . . . dus 25 jaar lang nooit losgeweest . . . ooit wel eens iemand bezig gezien om een subframe te vervangen van zo'n gebakkie ??
Ringsleutel 19 van zowel Gedore als Snap-on braken gewoon af :screwy:
De "praise-the-lord' woorden vlogen in het rond . . . en dan niet omdat de sleutels braken, nee, omdat ik tot 2x toe dus uitschoot met mijn hand tegen de draagarm . . . Ik heb even een waslijst met puntjes om na te lopen oa reviseren van 4 remklauwtjes ook altijd leuk om te doen :( Stuurbekrachtging inbouwen en de baas is weer even tevreden . . .
Ze ligt nu nog te slapen, dus 'mag' ik even wat tijd voor mezelf nemen, maar vandaag staat eerst in het teken van een kinderkamer op orde brengen . . .
Het meest lastige project is nl niet om bv een Rallye te 'verfraaien', ook niet om een bv een V8 in een Golf 1 te proppen, of een Golf 3 te voorzien van 2 VR6 motoren . . . bij deze zal ik dus iedereen uit de droom helpen . . . Het meest lastige project wat er is is een zwangere vriendin !! ;)
Haha, Geweldig alle reactie's hier.
Laat gewoon de complete autostyle catalogus erop los joh :D
suc6 met je project. :thumbup: Wel foto,s plaatsen he!!!!
En ja!! Ik ben jalours op je rallye ;) Heb altijd al zo'n ding willen hebben. Had hem wel willen ruilen tegen mijn mk1 GTI.
(En dat van zwangere vriendin klopt :D Kun je nagaan als er 2 kleintjes in zitten :eek: :eek: Wat hier zo was :wow: )
Meld Misdaad Anoniem is anders ook aardig effectief, merk ik wel?! :D
Ik vergat even de meeste leuke vermelding . . .
Wat had je aan op dat moment ?? Je GRAPjas of je LOLbroek :screwy:
Ik ben in elk geval blij dat je zo eerlijk bent om te vermelden dat jij het was :D
PS : zwangere vrouwen en vertellen dat je er boetes binnen zullen komen is ook geen goede combi . . . ik zat middenin het verhaal toen ik gelijk de wind van voren kreeg, het was mijn eigen schuld bladiebladiebla :screwy: Ik heb dus maar verteld dat het er 2 waren . . . hoop alleen dat ik nu de 3de ff kan onderscheppen uit de post . . .
Pedaalemmer
01-08-2009, 10:32
Kun je op deze rally niet gewoon een rieger bodykit zetten die net een aantal cm's verkeerd gemonteerd is, of is je moet iedereen kunnen zien dat je eigenhandig een rallye hebt verminkt?
Dan zou ik de wielkasten omslaan met een praxis hamer er 17 inch prq audi velgen onder smijten de bumpers voor en achter mat wit spuiten, alle verlichting vervangen door heldere glazen, leds en xenon. Verder de ruiter wissers tuning en een twingo dakje erin flexen.
tank klep airbrushen is ook vet, of een body kit erop en die dan niet in de kleur spuiten
al ideeen voor de audio? kan even kijken of ik nog een caliber of magnat catalogus heb??
mk2 td driver
02-08-2009, 00:49
idd,
je kunt er ook een compleet tupperwarepakket omheen gooien, de auto dan op originele hoogte laten en er 18 inchers onder knallen
en niet te vergeten zo'n mooie sticker die je ook altijd op die honda'tjes ziet met de tekst
"SHOWCAR UNDER CONSTRUCTION" :D :D :D
Waarom plak je niet gewoon een groot honda-logo op de achterruit :redface:
Ik heb nog een ge-airbrush-te asbakje voor in het rechter achter zijpaneel, mag je zo hebben voor dit geniale project ;)
Der Ghopmeister
02-08-2009, 09:24
http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/vw%20speed%20meet%202009/S5030066.jpg
http://i220.photobucket.com/albums/dd45/ghopmeister/vw%20speed%20meet%202009/S5030075.jpg
:screwy: :giggle:
kijk,dat zijn pas dikke VW's:thumbup:
:screwy:
meijer1972
02-08-2009, 10:11
Hint : de kleur wordt ook gebruikt in diergaarde Blijdorp . . .
Het meest lastige project is nl niet om bv een Rallye te 'verfraaien', ook niet om een bv een V8 in een Golf 1 te proppen, of een Golf 3 te voorzien van 2 VR6 motoren . . . bij deze zal ik dus iedereen uit de droom helpen . . . Het meest lastige project wat er is is een zwangere vriendin !! ;)
Kleur: Bokito bruin?
En succes met het meest moeilijke project.
Misschien daarom een idee om de achterbank van de rallye te vervangen voor een ballenbak?
Tot nu toe vind ik de optie om er een echte rallye auto van te maken een zeer goed idee. Eventueel ook in combinatie met een country onderstel.
Country onderstel is niks waard, is niet veel anders als een paar blokken hout van enkele decimeters hoog :S
Toch niet zo gek als je dit soort auto's als 'partsspender' gekocht had toch ??
Ben blij dat ie gesloopt is . . . volgens mij had iemand anders binnenkort natte voeten gehad :D
Ik laat Carglass dus voortaan met een gerust hart mijn geplakte ruit vervangen door 1 met een rubber :screwy:
Maar ja . . . welke delen zullen er nu op de Rallye verschijnen ;)
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_4184.jpg
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_4185.jpg
Country onderstel is niks waard . . .
Het is zelfs zo 'niks' waard dat delen ervan niet te vinden zijn . . . dus als je er nog 1 weet te staan . . . ik hoor het graag !!
a.busser
03-08-2009, 09:36
...Tja...
Wel een topic wat het volgen waard is, al blijf ik het zonde vinden van de auto die er voor gebruikt wordt.
Er zijn er waarschijnlijk genoeg die hem willen ruilen tegen een GTI, en dan heb je natuurlijk pas echt de goede basis, voor een foute auto.
(en jou maakt het volgens mij niet zo heel veel uit wat de basis is)
Maar goed, vrij land, jouw auto, jouw geld, jouw tijd, dus leef je uit, en laat ons mee genieten!
Mijn voorstel:
Ongeblazen 1.6 diesel erin met het uiterlijk van een "porsche killer".
Dubbel DTM einddemper of sierstuk. (die natuurlijk net niet recht hangt)
Stoel hoezen met geborduurde draak. (mogen best een beetje te ruim zijn)
Neon onder de auto. nightrider lampjes in de grill.
Ruiten sproeiers met led verlichting.
Lexus look achterlichten, of natuurlijk van die prachtige led lampen.
De angel eyes koplampen om de verlichting op orde te krijgen.
Natulijk hoort er dan een draak op de zijkant voor "de fast en de foerius loek",
wat dan weer lekker aansluit bij de stoelhoezen.
Vergeet ook niet de sticker met een mannetje pissend op een flitspaal.
Een flink vel plak carbon zal zijn weg in je project ook wel weten te vinden.
De audio hoeft niet van kwaliteit te zijn, maar moet wel oog verblindend om aandacht schreeuwen, en het liefst veel boxen op je hoeden plank.
(en dan natuurlijk, om het af te maken, een nummerplaat die lekker mee trilt)
Om de je monster onder controle te houden zouden meters op je a stijl ook niet mogen ontbreken, draden trekken is niet nodig, want ze hoeven natuurlijk niet werken.
kortom idee-en genoeg!
Succes, en ik blijf het zeker volgen!
De rest van alle reacties kan ik alleen maar hartelijk om lachen en 'inspiratie' van krijgen . . . Lexaan is een leuke, maar ook de Gumball stickers . . . dus als iemand een goede stickerboer weet ??
Na het idee dan nu ook de oplossing:
http://www.stickerland.nl/product_info.php/products_id/911
Complete gumball 3000 stickerset, en dat voor maar €10,-
Na het idee dan nu ook de oplossing:
http://www.stickerland.nl/product_info.php/products_id/911
Complete gumball 3000 stickerset, en dat voor maar €10,-
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
De rest is ook echt de moeite waard . . .
Voor die € 3 kan je deze ook niet laten liggen . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/Japansedoggystylesticker.jpg
Nog nieuws en pics hier????
Wel een topic wat het volgen waard is . . . ruilen tegen een GTI . . . en jou maakt het volgens mij niet zo heel veel uit wat de basis is . . .
Vooral blijven volgen dus en vooral je mening blijven geven :thumbup:
Er zijn al genoeg 'h.t.f.u.a.G.T.I.' topics dat het gewoon tijd werd voor iets verfrissends :D De basis maakte me idd niet zoveel uit, ik had net zo goed de Jetta van 1985 van 1ste eigenaresse of de ori NL Gti van 1984 met alles boekjes . . . de reacties waren denk ik precies eender geweest :D
De boze PB's vallen nu weer mee, dus we gaan vrolijk verder :thumbup:
Mijn voorstel:
Stoel hoezen met geborduurde draak. (mogen best een beetje te ruim zijn)
Neon onder de auto. nightrider lampjes in de grill.
Ruiten sproeiers met led verlichting.
Lexus look achterlichten, of natuurlijk van die prachtige led lampen.
Natulijk hoort er dan een draak op de zijkant voor "de fast en de foerius loek", wat dan weer lekker aansluit bij de stoelhoezen.
Geaccepteerd ;)
Ze vragen echt alleen nog de hoofdprijs voor die rommel !! Ik dacht vooraf dat die tropen wel voor een habbekrats te vinden zou zijn, maar helaas . . . ik ben straks net zo veel uit als dat ik hem had laten restaureren !! Alleen had ik dan ook 6 pagina's volgekregen met de meest uiteenlopende reacties ??
Het dak zal wat lastiger worden om te herstellen, maar ja, dat is niet anders . . . de rest is altijd weer terug te bouwen in originele staat !! Tis wat werk, maar ja, daarom heet het toch ook hobby ??
De spiegels heb ik gisteravond even met Histor kleur "Egelantier" bewerkt en ik moet zeggen . . . met de juiste kleur zithoezen gaat het nog wat worden ook !!
De ruimte is nu even beperkt, ik MOET eerste de auto van mijn vriendin op orde hebben en dan zal ik eens wat nieuwe foto's schieten, samen met de groene waar ie nu achter staat . . . kunnen de mensen gelijk zien dat ik sommige Rallye's wel intact moet laten :D
kiwi-gti
04-08-2009, 18:55
Doe dan ook zo'n stalen gepopnageld plaatje boven je uitlaat.
Ik heb misschien nog wel een Sebring van 2 x 90 mm liggen met bevestigingspunten van ijzerdraad afkomstig van de G60 destijds, interesse? :D Kan hem nog redden van de oud-ijzerberg :thumbup:
ik heb ngo wel een setje 3spaaks 4x100 15" voor je liggen.
of zal ik ze toch eerst maar eens meenemen naar kunst en kitsch misschien zijn ze inmiddels wel een fortuin waard :D
http://2.bp.blogspot.com/_xRFNBWST25E/RzEPQzCfKbI/AAAAAAAAAI8/Fy0-sbZC2QE/s400/rmm_humor_grass+car.jpg
Een Rallye grass-edition? Om niet elke dag water te hoeven geven kan kunstgras natuurlijk ook. :D
Wel Logo's achterop gemaakt met van die golf 4 lettertjes eej...
ik heb ngo wel een setje 3spaaks 4x100 15" voor je liggen.
of zal ik ze toch eerst maar eens meenemen naar kunst en kitsch misschien zijn ze inmiddels wel een fortuin waard :D
Tis wel RETRO . . .
Foto ??
Ik heb heel misschien een leuk setje gevonden . . . wel 3-spaaks, maar toch hebben ze wel iets :redface:
knedel16vweber
05-08-2009, 15:26
Ik heb heel misschien een leuk setje gevonden . . . wel 3-spaaks, maar toch hebben ze wel iets :redface:
een beschadigde velgrand? :rolleyes:
marcelmk1
05-08-2009, 16:23
een beschadigde velgrand? :rolleyes:
:goodpost:
Tis wel RETRO . . .
Foto ??
Mercedes of Saab logo?
Mercedes of Saab logo?
Mercedes . . . ;)
Waarom 7 gaten boren voor de trekhaak? Ik heb nog geen smalle bumper Ralley gezien ;)
Waarom 7 gaten boren voor de trekhaak? Ik heb nog geen smalle bumper Ralley gezien ;)
Smalle bumpers passen er ook echt niet op . . . de 6 overige gaten ga ik voor iets anders gebruiken 5 zijn al een must ;)
originele achterlichten in de kleur van de auto maken.
dan van die ronde led achterlichten van een stadsbus erin ;)
[QUOTE=ReBo]Dagboek annex project annex lol . . . .
- Heel veel aluminium . . .
[QUOTE]
Waarom wikkel je je ralleye niet volledig in aluminiumfolie? Dan heb je een beetje de Bugatti Veyron Chrome Edition look :D
knedel16vweber
09-08-2009, 18:04
Wat een ideeën hier in dit topic zeg!!!
Zo verzonnen allemaal of echt over nagedacht??
geweldig om te lezen.
BeRt_16VT
12-08-2009, 21:31
Leuk project, zat net ook nog met een paar idee en te spelen!
wat dacht je van de achter lichten weghalen, dicht maken met stale plaatjes en van die ronde aanhanger lampjes erop van 6cm doorsnee, de lak in een regenboog zoals vroegah op de hippy busjes,
dan de blaaskant van de g lader naar binnen en voila je hebt een haardroger!
mk2 td driver
12-08-2009, 22:21
:goodpost:
:wee:
Straks een aantal maanden verder ( nooit foto`s laten zien) staat er een geheel origineel gerestaureerde rallye voor de deur.
1001 members met een hartverzakking hier in tussen tijd , en de eigenaar van deze topic pijn in zijn pens van het lachen al die tijd.
;)
Pedaalemmer
13-08-2009, 20:34
without pictures...it didn't happen.
Chriskee.
15-08-2009, 18:44
Nou, heb me eens even de tijd genomen om het hele topic door te lezen.
Ok, het is een Rallye.. In goede staat duur, maar deze hoogstwaarschijnlijk even duur als mijn Golfje. Dus, who cares?!
Wat je moet doen, is hem Rallye waardig maken!
Namelijk: verhogen, jammer dat een bodylift niet gaat, dat had eigenlijk ook gemoeten. Dan een paar All-Terrains erop, eens flink door de modder gaan wroeten, en dan fatsoenlijke blanke lak eroverheen doen. En dan nog een setje spatlappen erop. Maar in ieder geval, dat je hele zijkant, en het liefst ook nog het dak, vol zit met modder.
Dan heb je een echte Rallye.
jarnogti
16-08-2009, 17:04
de auto gewoon gebruiken volgend jaar met de zwarte cros
:thumbup:
Straks een aantal maanden verder ( nooit foto`s laten zien) staat er een geheel origineel gerestaureerde rallye voor de deur.
1001 members met een hartverzakking hier in tussen tijd , en de eigenaar van deze topic pijn in zijn pens van het lachen al die tijd.
;)
ik ben er ook bang voor,remco is er een :rolleyes: :D
uit elkaar voor onderdelen, net zo als de rest
wat is het geworden?
ben wel benieuwd :-)
wat is het geworden?
Het is nog steeds in een "work-in-progress" fase . . .
Met een week of 3 hoop ik weer wat normalere weken van 40 a 50 uur te draaien en dan kunnen we eindelijk eens de zaag in de Rallye zetten ;)
Tot die tijd suddert het even . . .
breadfan83
29-08-2009, 12:01
Bbq.
Bbq.
Jullie zijn van harte welkom hoor . . . :D
breadfan83
30-08-2009, 03:59
Jullie zijn van harte welkom hoor . . . :D
Als iedereen dan aan de worstjes zit, niet elkaars worstjes, ga ik d'r snel met de Rallye vandoor. :D
Ben je er al uit wat je met de Rellie gaat doen?
Ps. Heb je mn sms nog gehad?
:confused:
je zegt "de zaag in de Rallye zetten" dus ik zet mn geld op een Rallye Cabrio (cabbie)...
waarom geen harlekijn van maken ?
H ow
T o
F uck
U p
A
R allye
Correct engels :confused:
Je kan er trouwens ook een "nette" Rallye van maken zonder BBS ;)
breadfan83
01-09-2009, 22:52
H ow
T o
F uck
U p
A
R allye
Correct engels :confused:
Je kan er trouwens ook een "nette" Rallye van maken zonder BBS ;)
150 Posts en 8 pagina's later wordt de laatste Limburger ook wakker. :D
post 5 :thumbup:
ik voel mezelf ineens minimaal 7x zo slim:D;)
Ps. Heb je mn sms nog gehad?
Yes . . . alleen je kent mijn werktijden en die lopen nu helemaal uit de hand . . .
dus als je nog goed personeel weet ;)
Ik bel je van de week even . . .
je zegt "de zaag in de Rallye zetten" dus ik zet mn geld op een Rallye Cabrio (cabbie)...
Ah . . . maar daar heb ik een Twingo dak voor . . . :D
150 Posts en 8 pagina's later . . . .
Geloof dat het binnenkort dan toch weer eens tijd wordt voor een update . . . MET foto's :thumbup:
Deze week zit ik nog volledig klem met werk, vanaf volgende week woensdag hoop ik een goede jongen te hebben gevonden die het zelfde werk / kwaliteit aflevert als ik en dan kan ik wat dingen uit handen gaan geven. Ik heb dan nog 2 avonden nodig om de 84'er klaar te maken en dan gaan we weer aan de bak met het rode gebakkie ;)
Hardstikke leuk dat ik alleen werk op basis van mond-op-mond-reclame en dat mijn agenda zo goed gevuld is met opdrachten, maar je komt nergens meer aan toe . . . :redface: Van de week nog super leuke berevelgen zien liggen, maar voor ik de tijd had om te bellen, waren ze al verkocht . . .
ja :postpics:
wordt wel veel gescheer en weinig wol zo..
;)
Helaas ken ik niemand die je kan helpen...
Maarruh, ik spreek je van de week!
Groeten!
Is t geen idee om:
- Alles in de zink-spray te zetten
- Schoolbordverf erop, en dan krijtjes uitdelen aan kinderen in de buurt, en dan aflakken..... ( ook de wat oudere kinderen, voor de piemels, middelvingers e.d. :P )
- "Brandschoon" maken, dus de lak verbranden...???
Ik ga weer wat bedenken :D
Sorry jongens, had ik over het hoofd gezien.. Was al laat (goed excuus?? ;) )
breadfan83
02-09-2009, 22:54
Mond tot mond.... mond OP mond is wat anders. ;)
weet jij veel wat remco voor bedrijf heeft:lmao:
als remco mond op mond gaat doen met zijn werk, denk niet dat het goed gaat komen met hem!!!!! whahahahahhahahahahahaha
is er wel binnenkort weer een rallye te koop ;-)
eddie-polo
03-09-2009, 18:43
na telefonische overleg met Remco :
dat is niet slim want dan krijg je splinters in je lip hahahaha
Misschien kan ie de binnenkant van de Rellie ook met hout bekleden.....soort van reclame auto..
Vraag :
Wat is juist: mond-op-mondreclame of mond-tot-mondreclame?
Antwoord :
De correcte vorm is mond-tot-mondreclame.
Toelichting :
Bij mond-tot-mondreclame gaat het om reclame die door consumenten onderling gemaakt wordt: het woord gaat 'van mond tot mond'. Soms wordt de opbouw van deze uitdrukking wel verhaspeld met die van mond-op-mondbeademing. Bij deze laatste uitdrukking is het voorzetsel op wel op zijn plaats: de beademing gebeurt daadwerkelijk 'mond op mond'.
Bron : Klik . . . (http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/559/)
Oeps dus . . . :redface:
Mond-OP-Mond kan overigens ook . . . dat doet een Ex-je van me tegenwoordig . . . ze rijdt er een dikke auto van . . . ;)
na telefonische overleg met Remco :
dat is niet slim want dan krijg je splinters in je lip hahahaha
Thnx !!
Het eerste personeelslid is al gevonden . . . de functie van "W.E.O.E.F.G.W.D.G.F" is dus nu vervult . . . :D
Misschien kan ie de binnenkant van de Rellie ook met hout bekleden.....soort van reclame auto..
Ik heb een paar plankjes van zo'n vloer over . . . :D
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/ParketvloervisgraatEikenoverloop.jpg
Nu een OFF-topic reactie . . .
Alleen dan in de kleur "Egelantier" . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/BrabusKingwielen.jpg
martiepartie
04-09-2009, 07:20
sorry dat ik het zeg, maar deze velgen zijn gewoonweg retegaaf !!
(of had ik dit beter voor mezelf kunnen houden :D )
Ik heb een paar plankjes van zo'n vloer over . . . :D
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/ParketvloervisgraatEikenoverloop.jpg
Moet je doen...maakt een auto helemaal af! :D
eddie-polo
04-09-2009, 12:03
Thnx !!
Het eerste personeelslid is al gevonden . . . de functie van "W.E.O.E.F.G.W.D.G.F" is dus nu vervult . . . :D
En dit mag betekenen ? jou kennende moet ik het heeeeeeel ver zoeken ........ :screwy:
Haha, staat dat ook zo in zijn contract?
Gefeliciteerd in ieder geval, misschien dat je dan nu toch wat meer tijd hebt voor andere dingen ;)
Ik ben het met maarten eens, inleveren voor dat amsterdam dakar avontuur van ons, las ik er een bullbar van een trein oid erop, 14 verstralers, en natuurlijk sponsor stickers van de meest gave geldschieters: zeeman, olily, ANWB kampeerclub, eetcafe t schronsje uit punnikzeel, enz!
en anders duw je er n paar mooneyes-discs onder, rol je hem matgeel, en kwast je er n paar mooie ghostflames op.
up
fotoos?????????????????????????????
misschien wit spuiten en een r32 blok erin hangen,wel ff keuren.
Tijd voor een ( stoffige . . . zie * stukje lager ) up-date !!!
Het WAS de bedoeling om volgend jaar naar Oostenrijk te rijden, maar het is niet langer realistisch om dat te gaan doen . . . half november zijn WE ( tegenwoordig ben je als man ook zwanger :screwy: ) uitgerekend voor de
uitbreiding van ons eigen Blijdorpje. Na een labrador, 2 katten en een zwerfkatje dat niet meer weg wilde nadat we hem te eten hadden gegeven en dus kat nummer 3 werd, komt er uitbreiding in de vorm van een dochtertje. Officieel is 17 november de uitgerekende datum, ik houd er zelf rekening mee dat het eerder geboren zal worden . . . dus extra stresssssss.
Tip voor alle zwangere vaders ; het is K.U.T. maar . . . ga trouwen !! Het maakt het leven een stuk gemakkelijker, afspraken maken voor "erkenning van de ongeboren vrucht" en als het straks geboren is, naar de rechtbank rennen voor het opeisen van de voogdij en vervolgens weer langs de gemeente om het een en ander te regelen en meer van dat soort bladiebladiebla. Alles moet op afspraak en kan bv alleen op werkdagen van 11u tot 12u en als je zo'n agenda hebt als ik, is dit bijna niet in te passen . . . Ben je getrouwd, dan gebeurt dit nl allemaal automatisch, je hoeft alleen de naam aan te geven in de gemeente waar het geboren is . . . het scheelt je een hoop rompslomp, slapeloze nachten en heel heel veel tijd en is nog goedkoper ook, want is trouwen KAN gratis ;)
Ik ben ontzettend goed in dingen op het laatste moment aan laten komen, maar geloof me . . . dat moet je niet bij een zwangere vrouw doen !! De meeste tijd gaat nog steeds naar het bedrijf, maar de rest ben ik nu ineens bezig met opruimen van het huis, oude tijdschriften dumpen, VT-wonen, Flairs, Viva's ( leuke blaadjes trouwens :tongue: ) echt met honderden tegelijk !! Waarom ?? Omdat de kleine meid straks ruimte heeft om de collectie mini-puma's ( @ Marco : Puma's JA !! Niet van die mini-stink-air-maxen !! ) de eerste setje Snap-on steeksleutels en uiteraard d'r roze overalletje :cool: Barbie's en dat soort rommel heeft ze niet nodig, heeft ze later toch niets aan als ze d'r carter er onderuit gereden heeft :D
Lang verhaal kort samengevat, de komende dagen ( dit weekend moet ik van mezelf een beslissing hebben genomen ) ga ik dus bedenken wat ik met die rode "hok" ga doen . . . of doorgaan waarmee ik gebleven was . . . of de lexus achterlichten, M3 spiegels etc weer op marktplaats gooien en ondertstaand "slopertje" als donor te gaan gebruiken . . . inclusief kleurtje :D
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/USA%20Gti/IMG_4064.jpg
De ideeën van iedereen zijn op een lijstje gezet . . . als ik blijf bij H.T.F.U.A.R. zal ik eens de dikste Edding stift kopen die ik kan vinden en het op de auto schrijven, kan ik DAT lijstje in elk geval niet meer kwijt raken ;)
Genoeg getikt, hierbij de foto's van de huidige stand van zaken . . .
Na een uitzicht van 3 weken op dit . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0702.jpg
. . . was de camera weer bereid om ook dit vast te leggen . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0819.jpg
De voordelen van een spaanse auto . . . geen last van pekel ;)
* van de eerste regel . . . stoffig hoezo ?? Onder de blanke lak zit zelfs stof.
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0821.jpg
Het reserve wiel ligt een soort van ingemetseld in een dikke laag Valenciaans Asfalt.
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0828.jpg
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0826.jpg
Blanke lak . . . tja, het zit erop . . . letterlijk, het LIGT erop.
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0825.jpg
Stickertje doet zijn beeltenis echt eer aan . . .
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0830.jpg
De staat van de auto is redelijk, nieuwe remklauwen, nieuwe handremkabels, airco met standje vrieskou en geen roest !! De basis is dus goed, wel dienen alle rubbers zoals ramen, daklijsten, brandstofleidingen etc allemaal vervangen te worden. Dit is gewoon niet bestand tegen de extreme hitte waar zo'n auto steeds mee te maken heeft. Overigens is dit normaal in Spanje, in iedere auto ligt er altijd wel zo'n beetje een paar meter leiding en slangklemmen om zoiets te fixen als het nodig is. De eerste keer proberen te starten leverde dan ook natte voeten om, als je naast de benzinepomp stond. Na wat leidingen vervangen te hebben, was het starten en lopen.
Ik zal dit weekend anders eens wat foto's maken van het schitterende interieur, wat net zo stoffig is als de kofferbak :shake:
Ik zie de reacties wel weer . . . ik ga naar de baby-dump in Sleeuwijk, de kinderwagen omruilen !! Leveren ze er 1 met plastic wielen en een Foamen handvat, terwijl we toch echt voor lichtmetaal en een leren stuur als optie betaald hebben. Dit soort dingen moet je dus bij een zwangere vriendin ad-hoc oplossen en dat kost je dus weer een halve sleuteldag !!
:thumbup:
eddie-polo
03-10-2009, 12:01
Dat kind gaat echt op nike air max lopen !!!
breadfan83
03-10-2009, 13:46
Jij zult een goede indruk maken op je dochter als dit het eerste project is dat ze meemaakt. :screwy: Lelijke auto, papa!
Gefeliciteerd met de kleine!
maar goed op die sportschoenen laten lopen..... zullen ze op het consultatie bureau blij mee zijn en je dochter straks ook..... ;)
maar bij deze toch gefeliciteerd. Weet je ook dat je vrouwtje na het bevallen nog eens 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren.... hahahaha :thumbup:
. . . na het bevallen nog eens 9 maanden nodig heeft om te ontzwangeren....
Las ik gisteravond in een of ander blaadje op het toilet . . . las ook dat vrouwen na 6 weken alweer zwanger waren :redface:
Ik zou toch wel verwachten dat het idd 9 maanden duurt voor de boel weer een beetje ( aantrekkelijk :D ) strak is getrokken . . . mag nog wel uitkijken ook straks . . . 1 is al duur zat :cool:
eddie-polo
04-11-2009, 07:25
Project : H.T.R.A.G kan beginnen ( Wie het eerste raad wat het betekent mag een onderdeel bij REBo uitzoeken :P )
How To Raise A Girl :D
REMCO GEFELICITEERD JONGEN!
How To Raise A Gorilla? :redface:
How To Raise A Girl :D
Chips . . . . ik zoek wel iets leuks voor een 32B voor je op ;)
Het is dus een feit . . . zal het geboortekaartje wel eens in het Off-Topic gedeelte plaatsen met alle ins en outs.
Vannacht geboren om 6:08 in het ziekenhuis in Rotterdam. De uitgerekende datum was officieel pas 17 november, maar door plaatsgebrek in de buik van mijn vriendin was besloten om het eerder op te wekken en dat is dus vannacht dus tot een goed einde gekomen. Vrouw en kind maken het goed. Alles zit er op en aan . . . en de ontplofte egel behoefde geen extra hechtingen ;) Geen rare dingen zoals inscheuren en al die andere smerige verhalen zoals je ze wel eens hoort . . . waarschijnlijk blijven ze nog een dagje extra ter controle. Alleen bij vaders gaat alleen nu het kaarsje wel uit na non-stop 28 uur waakzaam te zijn geweest aan de rand van het bed . . . ik ben echt gesloopt !! Ik ga dus de bank voor een paar uurtjes even opzoeken . . .
H.T.R.A.G. is dus even een "tussendoor" projectje voor de komende jaren
en we beginnen al met het onderstaande . . . zou air-ride daar ook voor leverbaar zijn :confused:
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0844.jpg
desnelders
04-11-2009, 09:25
haha dat fietspompje is een mooi detail :D
dikke proficiat :thumbup:
haha dat fietspompje is een mooi detail :D
dikke proficiat :thumbup:
Allereerst gefeliciteerd! H.T.R.A.G. is een leuk project weet ik uit ervaring ;)
@desnelders: fietspompje is standaard, ik vraag me eerder af wat er gaat gebeuren op electronisch gebied aangezien ik al een prachtige voorbereiding voor traction control zie.... :D
Chips . . . . ik zoek wel iets leuks voor een 32B voor je op ;)
Het is dus een feit . . . zal het geboortekaartje wel eens in het Off-Topic gedeelte plaatsen met alle ins en outs.
Vannacht geboren om 6:08 in het ziekenhuis in Rotterdam. De uitgerekende datum was officieel pas 17 november, maar door plaatsgebrek in de buik van mijn vriendin was besloten om het eerder op te wekken en dat is dus vannacht dus tot een goed einde gekomen. Vrouw en kind maken het goed. Alles zit er op en aan . . . en de ontplofte egel behoefde geen extra hechtingen ;) Geen rare dingen zoals inscheuren en al die andere smerige verhalen zoals je ze wel eens hoort . . . waarschijnlijk blijven ze nog een dagje extra ter controle. Alleen bij vaders gaat alleen nu het kaarsje wel uit na non-stop 28 uur waakzaam te zijn geweest aan de rand van het bed . . . ik ben echt gesloopt !! Ik ga dus de bank voor een paar uurtjes even opzoeken . . .
H.T.R.A.G. is dus even een "tussendoor" projectje voor de komende jaren
en we beginnen al met het onderstaande . . . zou air-ride daar ook voor leverbaar zijn :confused:
http://i272.photobucket.com/albums/jj167/bendebruinelabrador/IMG_0844.jpg
heb nog wel een queenie met schijfremmen en een schroefset :thumbup:
Feli! Maare, klopt de plaats van dit project nu wel, is het niet een luchtgekoeld project? :thumbup:
kiwi-gti
04-11-2009, 14:44
Gefeliciteerd Remco, en succes met de nachtrust komende maanden.
Gefeliciteerd,
En inderdaad veel succes met de nachtrust :D
gefeliciteerd kerel!!
Als je de Rallye nu antiek laat worden, kan ze je over 20 jaar er mee helpen!! :D
de rallye wordt de meid haar eerste auto, denk ik(weet ik bijna zeker ;))
pappa gefeliciteerd, en niet eens in de naam vw ofzo verwerkt :( jammer dan weer
weltruste en morgen weer vroeg op ;)
eddie-polo
04-11-2009, 20:31
Hoe heet ze eigenlijk ? vanmorgen kon meneer geen boe of bah meer zeggen
juffrouw, Lisa Sofie Boom
Vanmorgen kon meneer geen boe of bah meer zeggen
Nu ook niet meer . . . .
juffrouw, Lisa Sofie Boom
Mejuffrouw . . . en als het aan mij ligt zal ze dat altijd blijven ;)
Officieel heet ze Lisa-Sophie Boom, geboortekaartjes ga ik vandaag maar eens
achteraan :redface:
The Skinnmeister
06-11-2009, 08:03
Proficiat met de geboorte van je dochter!!
Success verder met je andere project (Rallye ;) )
van harte Remco :thumbup:
geniet er van kerel , voor je het weet wil ze jou autosleutels :D
Johanva1
06-11-2009, 09:04
Hey Remco van harte gefeliciteerd en je vrouwtje ook natuurlijk
Gefeliciteerd en heel veel plezier met het nieuwste project! ;)
Door het nieuwste project is besloten even een grote schoonmaak te gaan houden . . . project H.T.F.U.A.R. gaat nu worden : R.F.S.I.P. oftewel : Rally For Sale In Parts . . .
Dit topic mag dus richting het archief verschoven worden dus . . . ;)
ok, op verzoek van de topicstarter een :lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.