View Full Version : Golf 2 uit 1983
http://link.marktplaats.nl/257401267
breadfan83
29-07-2009, 10:01
Retro joh!
Nette Golf, en ziet er , zeker voor zijn leeftijd, nog heel goed uit!
Prijs, tsjah, 't is iets aparts, maar ik zou d'r geen kloten om geven hoe oud ie is. :D
VolkswagenRacing
29-07-2009, 10:02
Klopt het dat dit eerste type golf helemaal geen stootlijsten had joh?
Zijn deze portieren nog leverbaar? :)
Hoe ouder hoe goedkoper was de regel toch? Ik zie er verder geen retro bijstaan, dus die prijs slaat helemaal nergens op..
De <87's hadden gekitte lijsten, die kan je er dus zo afhalen en dan heb je de karigste varianten die hadden er standaard al niks op.
Hele mooi golf voor zijn leeftijd.
Prijs is wel aan de hoge kant vind ik
Jetta MaNiA
29-07-2009, 10:15
Oranje! Cult!
En een US pookconsole, exclusief! :D
Ik zie er verder geen retro bijstaan, dus die prijs slaat helemaal nergens op..
boehaha
Fijne en complete advertentie... wat voor motor zit erin? Alleen voor dat geld koop je (luxere) auto's uit 2000.. Compleet geschift die prijs.. :screwy:
Volgens RDW is het een 1.3 ..
maar met RBS, das toch wel superdeluxe!
The Skinnmeister
29-07-2009, 18:16
maar met RBS, das toch wel superdeluxe!
:thumbup:
Compleet geschift die prijs.. :screwy:
In het algemeen . . . is dat eigenlijk wel zo ?? Die man heeft € 2500 betaalt om hem van de slooppremie te redden . . . invoeren, beetje APK kosten . . . denk dat ie € 1000 op de auto maakt. Beste oké toch voor een Retro-auto die eruit ziet als 'dikke poep' na het eten van rode bietjes :D
Turbo-Variant
30-07-2009, 14:18
Mijn mk2 is nog een dikke 2 maanden ouder.
Is die nu nog meer waard? ;)
Mijne is van oktober :)
Hou er wel rekening mee dat de mk2's van 83 zeldzaam beginnen te worden.
En met een aantal jaar echt veel waard worden.
3700e vind ik toch iets wat te veel voor een kale C
martiepartie
30-07-2009, 15:30
schroefset eronder en een setje 13de hands wielen en iedereen wil het er voor betalen...Een bertussteigerpijpschroefset en een setje wielen kosten je nog geen 750,-als je het een beetje creatief doet.
Hypocriet of niet?
Ik vind het een nette bak, een auto van het eerste modeljaar wordt altijd meer geld waard dan een ander bouwjaar (er wordt tenminste wel altijd meer voor gevraagd).
Turbo-Variant
30-07-2009, 15:35
September '83, wie bied meer? ;)
Berrychello
02-08-2009, 21:39
bertussteigerpijpschroefset
:D :D
knedel16vweber
02-08-2009, 21:48
een auto van het eerste modeljaar wordt altijd meer geld waard dan een ander bouwjaar (er wordt tenminste wel altijd meer voor gevraagd).
nou nou, dat merk ik met mn scirocco wel zeg :tongue:
Hou er wel rekening mee dat de mk2's van 83 zeldzaam beginnen te worden.
En met een aantal jaar echt veel waard worden.
Wat is écht veel waard? Meer dan 3700 euro zal die nooit worden.
Zoveel geld vragen voor 'n "klassieke" auto is één, krijgen is twee. De laatste tijd is de handel écht slecht. D'r staat genoeg te koop waar misschien iets op te verdienen valt, maar je verkoopt gewoon niks. Bijvoorbeeld een set velgen verkopen lukt al niet, en dan vraag je niet eens de hoofdprijs.
Sorry maar volgens mij is dit gewoon de guldenprijs uit '83 die de beste man hanteerd.wist hij veel dat marktplaats tegenwoordig met euro's werkt.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.