View Full Version : Kogel door de kerk, Geen V8 maar VR6 TURBOWWW
Roelsmoel
04-11-2004, 20:20
....
Kan niet veel zeggen behalve, ik wou voor de V8 in laten bouwen gaan, maar na checken qua opbrengst en garantie's en levensduur ga ik toch voor de turbo in de VR6...
Deze zal me Vr6 (inclusief bewijs) brengen naar de 320 pk en mocht ik nog niet tevreden zijn kan ik voor een klein bedrag hem verder laten tunen naar de 400 pk...
Dit zal vandaag nog niet gebeuren ;) Maar volgend seizoen zal hij er zeker inhangen! De VR6 turbo :D
Nu:
http://www.vwforum.nl/photopost/data/500/5IMAG0046.JPG
Straks:
http://www.beepworld.de/memberdateien/members56/vr6-turbo/bildwobbausatz.jpg
Met:
stage I 310-330 pk, standaard motor.
* Ultra High Grade Stainless Steel Exhaust Manifold & downpipe
* Custom Turbonetics T-4 turbocharger (optional trims available)
* Custom High Volume / High Efficiency Intercooler
* Turbonetics Evolution External Wastegate
* Turbosmart 38 External Wastegate option add $100 (:: Info ::)
* Integrated Engine Management (fuel & ignition control) For excellent driveability!
* Fully coated mandrel bent piping set
* Greddy S-TYPE Blow off-valve
* Complete mounting and assembly hardware
* Direct fitment to factory catalytic converter
* Direct bolt-on, no head gasket or internal mods required
* Simple 8-10 hour installation
* Same high quality components as the full system, less the head gasket & oil cooler
* Fully upgrade-able for future modifications
* Instant spool up with virtually no turbo lag (full boost @ 2500 rpm)
* Superior to any supercharger system in performance,appearance, and reliability
* Your choice of front mount or side mount intercooler
En uiteraard staat de inercooler 't mooist vooraan achter dit gaas zodat de mensen weten dat ze opzij moeten :lol:
http://www.photohost.org/gallery/data/500/47690-med.JPG
MauSeR35
04-11-2004, 21:00
klinkt leuk maar met hoeveel boost ga je rijden? aangezien ik geen dikkere koppakking in deze set zie staan..
verder gaaf als t lukt! suc6
Roelsmoel
04-11-2004, 21:08
Die koppakking is pas nodig vanaf 380 pk volgens Vr6specialist en engineering...
MauSeR35
04-11-2004, 21:12
ow dan heb ik nix gezegd, maar je hoord altijd zo vaak over compressie verlagen bij geblazen motoren vandaar vroeg ik het me af, no offence hoor verder!
EIP stage 1 set; 5000 dollar. Koppakking hoef je je niet druk over te maken bij een VR6 met lage druk, het zwakke punt zijn de ringlands die veel te kort ruimte hebben maar zolang je wegblijft van hoge drukken is er niks aan de hand.
Roelsmoel
04-11-2004, 22:08
EIP stage 1 set; 5000 dollar. Koppakking hoef je je niet druk over te maken bij een VR6 met lage druk, het zwakke punt zijn de ringlands die veel te kort ruimte hebben maar zolang je wegblijft van hoge drukken is er niks aan de hand.
Als het goed is 1 bar... is dat goed? Kijk het word door pro's ingebouwd en ik eis 3 jaar garantie op motor en turbo en onderdelen...
wat ik raar vond is dit :
Had mijn auto verkocht , nieuw blok van de vw fabriek , verkoop 26000 gelopen ,bewijs , rekening etc.
en de koper laat de auto nakijken door de vr6 specialist en dan dit :
we zijn afgelopen maandag bij de vr6 specialist geweest en die vertelde ons dat hij nodig een kettingrevisie kan gebruiken...
Dus voorlopig zijn we er nog wel ffies mee bezig.... Voor de rest een top autootje!
Groetjes!
misschien verkeerde diagnose ofzo , maar vond het wel raar. dus niet om de vr6 specialist af te kraken , want misschien is er een misverstand in het spel.
Roelsmoel
04-11-2004, 22:39
wat ik raar vond is dit :
Had mijn auto verkocht , nieuw blok van de vw fabriek , verkoop 26000 gelopen ,bewijs , rekening etc.
en de koper laat de auto nakijken door de vr6 specialist en dan dit :
we zijn afgelopen maandag bij de vr6 specialist geweest en die vertelde ons dat hij nodig een kettingrevisie kan gebruiken...
Dus voorlopig zijn we er nog wel ffies mee bezig.... Voor de rest een top autootje!
Groetjes!
misschien verkeerde diagnose ofzo , maar vond het wel raar. dus niet om de vr6 specialist af te kraken , want misschien is er een misverstand in het spel.
Das wel sucks man, toch nog goeie deal kunnen maken?
vwleusden
04-11-2004, 22:51
Ik moet eerlijk zeggen, vind die VR6 specialist een prutser. Jacco van vw-speed bracht zijn 6 pitter daarheen voor een goede service beurt voor de rit naar Worthersee. kreeg hem terug... slecht lopen, stotteren enz enz... bij die vent geen gehoor natuurlijk. Afijn, in oostenrijk was jacco het zat. Naar de dealer, aan de VAS... zooi ff resetten en klaar.
Ik heb geen goede woorden voor zo'n man, hij geilt op mannen die van niks weten en hij lult ze de oren van de kop, laat ze een leuke auto zien en die mannetjes zijn in de zevende hemel en geloven alles.
1 Tip, ga eens naar Verhoeven Tuning, leg daar uit wat je wilt en laat je door hem nog eens vakkundig adviseren.
http://www.verhoeventuning.nl/
Roelsmoel
05-11-2004, 00:24
Ik heb 3 van zijn turbo klanten gebeld, (opgezocht via via) en 1tje daarvan rijd er al 2 jaar mee (135.000 km) en die zijn allemaal super tevreden erover...
dan kan ik toch met enige zekerheid zeggen dat het goed spul is...
(mijn auto was al verkocht , was hun keuze om daar een checkup te laten doen , kan met hand op mijn hart zeggen dat mijn auto eerlijk was/is)
laten we geen ondernemers zwart maken. het viavia verhaal is nooit goed...
iedereen zal goede danwel slechte ervaringen hebben met bedrijven.
SplitBien
05-11-2004, 11:45
VR6 specialist sucks big time.
Schoonbroer heeft er met zijn 95'er vr6 highline ook genoeg problemen mee
gehad. Hij zou hem flowen en binnen een week klaar zijn, na een week komen we hem halen staat de vr6 er nog net zo als dat wij hem er neer gezet hadden, fijn als je ff moet rijden om er te komen en hij belt niet.... :mad: Een week later belde hij op, hijs klaar, dus schoonbroer afrekenen, is het dus veel duurder dan afgesproken. Geen probleem maar bel dan ff van te voren dat het duurder wordt dan kan je er rekening mee houden. Eenmaal thuis (en rustig ingereden) begint de vr6 ineens heel hard te tikken, heel fijn want ze weten bij de VR6 specialist dus niet wat het is en nu zit mijn schoonbroer met de shit........
SplitBien
05-11-2004, 11:45
Maar net als wat peter zegt, iedereen beleeft het anders bij de vr6 specialist.
Ik zou er geen cent uit willen geven, heb er al genoeg van gezien.
frankvr6
12-11-2004, 23:42
als er 1 is die niet meer aan mijn auto komt is hij het wel this guys s*****s
GTI powerrr
16-11-2004, 14:54
Beetje erug veel pk voor een golfje 3 op de openbare weg?
Ik zou helemaal niet beginnen aan deze troep,Sascha (zilvere corrado) heeft ooit bij Rothe een turbo er op laten zetten ,hoeft niks aan te passen gaat allemaal makkelijk zo.JAJA
6 maanden later ,motor verliest vermogen enz enz,Bij Rothe terug geweest en die zei ,ja meneer u wilde een goedkope turbo kit!
De enige goede set kost 9000 euro en is betrouwbaar,Andere zuigers ,zuigerstangen,kleppen,nokkenassen,Brandstof pomp,Koppakking.
Ik zou er nog eens goed over na denken,ik ken meer mensen met ellende dan goede verhalen over zo'n turbo op een vr6.
Ik zou helemaal niet beginnen aan deze troep,Sascha (zilvere corrado) heeft ooit bij Rothe een turbo er op laten zetten ,hoeft niks aan te passen gaat allemaal makkelijk zo.JAJA
6 maanden later ,motor verliest vermogen enz enz,Bij Rothe terug geweest en die zei ,ja meneer u wilde een goedkope turbo kit!
De enige goede set kost 9000 euro en is betrouwbaar,Andere zuigers ,zuigerstangen,kleppen,nokkenassen,Brandstof pomp,Koppakking.
Ik zou er nog eens goed over na denken,ik ken meer mensen met ellende dan goede verhalen over zo'n turbo op een vr6.
Het staat zelfs al in de spec lijst!!!!
"Direct bolt-on, no head gasket or internal mods required "
REQUIRED!!!!!! (niet nodig) wel aan te raden.
Het zelfde verhaal dus
Black Devil
25-11-2004, 16:08
Inderdaad, ben ik helemaal mee eens.
Niet om je te ontmoedigen ofzo maar het zou toch zonde zijn als je na een paar duizend kmers alles in de soep draait
serge pot
27-11-2004, 21:02
voor turbo projecten idd leon verhoeven .ken geen betere bedenken
heb vanaag nog eff met Mr verhoeven gepraat , over het feit dat mijn oude G3 vr6 een revisie nodig had volgens vr6 spec.
geintje koste de nieuwe eigenaar 900 € en er was bij 1 geleider een stuk af , en de ander was doormidden volgens de vr6 spec.
raar volgens onze bevindingen , na 26000 kms ( fabrieks nieuw blok incl rekeningen )
voor kwaliteit zonder vraagtekens zou ik toch voor verhoeven tuning gaan . kost iets meer maar , goedkoop is vaak duurkoop ( helaas )
( voorbeeld : verhoeven laat een rvs uitgefreesde compressor montage steun , voorzien van zijn naam in sierletters en gepolijst. met alles gewoon zo secuur ,voor mij gewoon de puntjes op de i .. )
Michiel86c
27-11-2004, 23:36
Zijn uitlaatspuitstukken zijn ook echt een kunstwerk! :cool:
Heb verhoeven gezien vrijdag op Essen,valt NIETS op aan te merken,ziet er allemaal gelikt uit en heb ook nog geen kwaad woord gehoord over dit bedrijf.
Inderdaad ,Goedkoop is duurkoop.
Ik heb in de USA ook nog met een aantal mensen gesproken en die hadden ook hetzelfde verhaal,na een maand of 6 hele motor verkracht ,maar het was wel lekker goedkoop :rolleyes:
Doe of alles of niks
En hoe staat het met Roelsmoel?
roelie veel suces met je turbo bij de specialist;]
ben benieuwd!!!!
Zal wel flink van z`n plek af gaan!!!
er is dan zeker geknipt, want ik zie geen rare reacties ofzo...
Maar ben ook wel benieuwd hoe het er mee staat... tell us! :cool:
er is dan zeker geknipt, want ik zie geen rare reacties ofzo...
Maar ben ook wel benieuwd hoe het er mee staat... tell us! :cool:
Hoe bedoel je?
Er is hier niet één bericht verwijderd...
Dan snap ik René niet... ow, heeft zen bericht ook al veranderd... :)
naja, en terecht ;)
@ vwg60: je hebt pb
laten we nu maar weer verder gaan over de dikke vr6 turbo!! :D:D:D
www.eiptuning.com die gasten kunnen hetpas.
en Leon Verhoeven is ook zeker niet slecht (woont vlakbij mij) maar werkt op dit moment veel met compressors dact ik.
serge pot
01-01-2005, 20:08
turbo en compressor alvin .
Allart-Ghetta
01-01-2005, 20:16
Misschien blufpost. Ik ben er ook uit, het wordt geen W16, maar een 2.0 16VT.
Heb ook mijn twijfels...
anyway... de info verliest zijn waarde niet.
vwleusden
01-01-2005, 22:58
Las aan de overkant dat ie hem te koop had.
Met al die oorlogsbelettering erop is ie de helft minder waard ;)
Volkswagenaar
01-01-2005, 23:04
Hij staat idd te koop.
Daar gaan de grote plannen...
Meende dat ie daarvoor al te koop stond, maar oke... Daarna zou ie em toch houden ofzo. Naja... Kan me voorstellen dat je als je een tijdje in een VR6 hebt gereden dat je wat snellers wil... ;) lol
bij mijn weten komt er nu een R32 bij Roelie
Black Devil
02-01-2005, 20:32
er komt wel meer bij die jongen...........
Volkswagenaar
02-01-2005, 20:45
Deze wagen gaat toch weg omdat hij iets van 500 meter van z'n werk af woont.
Dan zal er vast eerst geen R32 komen denk ik.
ach, zonde van al die aandacht... als ie het zelf al niet de moeite vind om de reply's te lezen... who cares! om mijn part hangt ie er een V10 TDI in... em laten lopen is een 2e ;)
Lijkt me weer een typisch blabla verhaal.
MauSeR35
03-01-2005, 12:35
ach er zijn zoveel dingen leuk op t eerste gezicht maar als t dan werkelijk gedaan moet worden blijkt meestal dat er wel wat meer bij komt kijken, heb ik zelf ook wel eens last van.. :(
vwleusden
03-01-2005, 18:16
Deze wagen gaat toch weg omdat hij iets van 500 meter van z'n werk af woont.
Dan zal er vast eerst geen R32 komen denk ik.
ik ook :) maar dat is geen reden om een auto te verkopen ;)
gtipower
20-01-2005, 15:15
Roelie het em nog wel te koop staan d8 ik
maare hij droomt nu van een bmw M5 dat hebben we em wel eff duidelijk gemaakt dat da nie gebeurt dan word zen lidmaaschap op vwforum ontbonden :lol:
maar hij heeft ook zen zinnen gezet op een golf v R36 zender
Roelie last van droomsyndroom? :p
attention whore! ;)
serge pot
20-01-2005, 20:11
Roelie last van droomsyndroom? :p
attention whore! ;)
zal eerder een te kleine zak zijn en te grote ballen ,door die wrijving is ie waarschijnlijk aandachts geil geworden :D
Zestienkleppen
21-01-2005, 09:22
ach er zijn zoveel dingen leuk op t eerste gezicht maar als t dan werkelijk gedaan moet worden blijkt meestal dat er wel wat meer bij komt kijken, heb ik zelf ook wel eens last van.. :(
story of my life... :D
wat ik raar vond is dit :
Had mijn auto verkocht , nieuw blok van de vw fabriek , verkoop 26000 gelopen ,bewijs , rekening etc.
en de koper laat de auto nakijken door de vr6 specialist en dan dit :
we zijn afgelopen maandag bij de vr6 specialist geweest en die vertelde ons dat hij nodig een kettingrevisie kan gebruiken...
Dus voorlopig zijn we er nog wel ffies mee bezig.... Voor de rest een top autootje!
Groetjes!
misschien verkeerde diagnose ofzo , maar vond het wel raar. dus niet om de vr6 specialist af te kraken , want misschien is er een misverstand in het spel.
Ik denk het ook andere VR6 specialist zeker, erg erg vreemd dat ik zelf(ik handel de klachten af) hier helemaal niets over heb gehoord.
Indien een foute diagnose is gesteld wordt 100% vergoed, zoals op de site staat vermeld!! EN BOVAG garantie.
Heel erg typisch dat ik uberhaupt niets heb gehoord over dit verhaal.
Ook bieden we altijd aan fotos of video opnamen te maken tijdens de revisie.
Tienatallen jongens zetten hun revisie fotos ook online.
we maken fotos met gedemonteerde distributiedeksel en gemonteerde bak,
zodat altijd duidelijk te zien is dat er geen fraude in het spel is.
Je kunt altijd contact opnemen zodat we dit tot op de bodem uitzoeken, anders neem ik aan dat het om een misverstand gaat.
Ik moet eerlijk zeggen, vind die VR6 specialist een prutser. Jacco van vw-speed bracht zijn 6 pitter daarheen voor een goede service beurt voor de rit naar Worthersee. kreeg hem terug... slecht lopen, stotteren enz enz... bij die vent geen gehoor natuurlijk. Afijn, in oostenrijk was jacco het zat. Naar de dealer, aan de VAS... zooi ff resetten en klaar.
Ik heb geen goede woorden voor zo'n man, hij geilt op mannen die van niks weten en hij lult ze de oren van de kop, laat ze een leuke auto zien en die mannetjes zijn in de zevende hemel en geloven alles.
Sja, weer zon roddel die in de wereld gebracht wordt door onkennis.
Als de auto door een beurt(olie etc neem ik aan) niet goed zou lopen na het ophalen, LIJKT het me dat je de auto niet eens meeneemt, en eist dat de auto gemaakt wordt. Kennelijk was dit dus niet zo.
Ik heb bovendien geen enkel telefoontje of voicemail gehad, duidelijk onzinverhaal dus. we hebben 3 telefoonnummers!!!
Wat heeft een computer ressetten er uberhaupt mee te maken?
Wat jij onder ressetten verstaat is het wissen van het storingsggeheugen,
van een geheugen wissen gaat de auto echt niet totaal anders van lopen.
Je praat hier over "hij geilt op mannen die van niks weten en hij lult ze de oren van de kop" , wil je ook even vermelden wie dit is geweest? de poetsjongen, de man van de glasgarage? de buurman? wie is "hij"???\
5 man hier werkzaam.
Lijkt me toch stug dat je mij bedoeld, gezien het feit dat PON en andere dealers (mij) opbellen voor problemen. en natuurlijk duizenden andere VR6 rijders.
Als dit werkelijk onze schuld zou zijn biedt ik logischerwijs een vergoeding aan.
Bel gerust op en we zoeken ook dit onzin verhaal tot op het bot uit.
Ik wacht het telefoontje af!
VR6 specialist sucks big time.
Schoonbroer heeft er met zijn 95'er vr6 highline ook genoeg problemen mee
gehad. Hij zou hem flowen en binnen een week klaar zijn, na een week komen we hem halen staat de vr6 er nog net zo als dat wij hem er neer gezet hadden, fijn als je ff moet rijden om er te komen en hij belt niet.... :mad: Een week later belde hij op, hijs klaar, dus schoonbroer afrekenen, is het dus veel duurder dan afgesproken. Geen probleem maar bel dan ff van te voren dat het duurder wordt dan kan je er rekening mee houden. Eenmaal thuis (en rustig ingereden) begint de vr6 ineens heel hard te tikken, heel fijn want ze weten bij de VR6 specialist dus niet wat het is en nu zit mijn schoonbroer met de shit........
Als die kennis van de buurman zijn kameraad zijn schoonmoeder echt bij ons was geweest zou het erg duidelijk zijn dat wij NIET FLOWEN, en altijd aanbevelen dat dit niet efficient is t.o.v de winst.
Dit verhaal slaat echt nergens op, flowen staat ook nergens op de site(heeeel vroeger wel).
ps, het lijkt me ronduit achterlijk zon stuk te rijden zonder eerst te bellen voordat je de auto ophaald, zegt wel weer iets over de betrouwbaarheid van dit verzinselverhaal.
mvg ronald.
he vr6 specialist je zegt wel dat pon enzo dat jullie alle storingen oplossen waarom kunnen jullie dan niet eens een vr6 met compressor goed aan het lopen krijgen en moet een andere vw specialist die auto goed aan het lopen maken jullie kunnen niet eens een chip op maat maken
serge pot
24-01-2005, 19:21
oi!! denk tijd voor slotje ,dit gaat verkeerd lopen hiero !!!!!!
denk dat dit beter via pm ,mail of telfonisch beter opgelost kan worden
Is er gewist in dit topic?
ff gecheckt. nee geen bericht gewist. zou ook niet weten waarom. Er komt iemand antwoord geven op aantijgingen jegens zijn zaak. lijkt me een goede zaak dat het van een tweede kant belicht word. dus zolang het netjes blijft ga ik niks wissen of sluiten.
Ik heb geen enkel probleem met de vr6specialist. 2 auto's komen er al van mij vandaan. Niks op aan te merken!
Al die aantijgingen zeggen me ook niets en oh wat raar, de mensen waarvan ik persoonlijk weet dat hun auto daar geweest is hebben ook niets te melden.
Het is altijd weer via via via zoals alle roddels het daglicht zien en oplossingen worden niet eens besproken (mocht er echt iets fout gegaan zijn) en het zijn altijd dezelfde mensen die weer iets negatiefs te melden hebben zonder bewijzen.
Als er iemand met problemen rondloopt en daarover begint te zeuren op vwforum dan verzoek ik diegene persoonlijk contact op te nemen met het betreffende bedrijf. Je kunt niet publiekelijk een bedrijf zwart lopen te maken zonder gegronde redenen. :confused: Een gegronde reden heb je pas nadat met de betreffende partij geen overeenkomst te regelen valt. (Daar zie ik niks van terug).
Vergeet niet dat een bedrijf publiekelijk zwart maken juridisch vervolgd kan worden omdat het schade aan de naam aanricht. Het is maar net hoe de eigenaar daar tegenover staat.
Sorry, maar dit soort negativiteit word ik soms zo moe van..
Rainier
evilnyntje
25-01-2005, 18:56
Ik heb geen enkel probleem met de vr6specialist. 2 auto's komen er al van mij vandaan. Niks op aan te merken!
Al die aantijgingen zeggen me ook niets en oh wat raar, de mensen waarvan ik persoonlijk weet dat hun auto daar geweest is hebben ook niets te melden.
Het is altijd weer via via via zoals alle roddels het daglicht zien en oplossingen worden niet eens besproken (mocht er echt iets fout gegaan zijn) en het zijn altijd dezelfde mensen die weer iets negatiefs te melden hebben zonder bewijzen.
Als er iemand met problemen rondloopt en daarover begint te zeuren op vwforum dan verzoek ik diegene persoonlijk contact op te nemen met het betreffende bedrijf. Je kunt niet publiekelijk een bedrijf zwart lopen te maken zonder gegronde redenen. :confused: Een gegronde reden heb je pas nadat met de betreffende partij geen overeenkomst te regelen valt. (Daar zie ik niks van terug).
Vergeet niet dat een bedrijf publiekelijk zwart maken juridisch vervolgd kan worden omdat het schade aan de naam aanricht. Het is maar net hoe de eigenaar daar tegenover staat.
Sorry, maar dit soort negativiteit word ik soms zo moe van..
Rainier
Het is VOLKSFORUM ;)
Het is VOLKSFORUM ;)
Tis de eigenaar van de VWF toko die spreekt Evil... ;)
Aha .. zwart maken juridisch vervolgd enzovoorts : hebben we daar al niet eens over gediscussieerd Prinz in het begin dat je hier kwam ? Leuk dat je weer eens komt kijken en reageren :D
Zoals Tjaap zegt : iemand van de VR6 specialist komt hier zijn weerwoord geven .
Alleen maar aan te prijzen .
En voor iedereen die het een PIEPzaak vind met de verhalen van een ander : er wordt aangeboden om langs te gaan om dingen die er zouden zijn op te lossen .
Wat let je ?
Als je al zo klunzig bent om niet terug te gaan en alles naar tevredenheid voor beide kanten op te lossen ... ik neem niet aan dat het om een setje ventieldopjes gaat van 5 euro ...
Bovag of een rechtsbijstandverzekering hoeft niet veel te kosten ;)
Kortom : problemen .. je mag terugkomen volgens iemand die zegt dat hij voor de VR6 specialist werkt .
Als er iemand met problemen rondloopt en daarover begint te zeuren op vwforum dan verzoek ik diegene persoonlijk contact op te nemen met het betreffende bedrijf. Je kunt niet publiekelijk een bedrijf zwart lopen te maken zonder gegronde redenen.
Lees het ff zo:
"Als er iemand met problemen rondloopt en daarover begint te zeuren op WAT VOOR FORUM DAN OOK" :wink: , ......in Rainier's geval dus het VWforum, in jullie geval Volksforum :D :D :D leuke vertekening terwijl het niet zo bedoeld is..... :D .
Verder geen commentaar :p
Aha .. zwart maken juridisch vervolgd enzovoorts : hebben we daar al niet eens over gediscussieerd Prinz in het begin dat je hier kwam ? Leuk dat je weer eens komt kijken en reageren :D
Ik weet niet waar je het over hebt.., misschien dat je mij verwart met iemand die ik helemaal niet wil kennen :cool:
Ik spiek inderdaad op verschillende fora rond.., ben niet zo zeer actief in de autowereld, meer op ICT gebied.
evilnyntje
26-01-2005, 00:03
Lees het ff zo:
"Als er iemand met problemen rondloopt en daarover begint te zeuren op WAT VOOR FORUM DAN OOK" :wink: , ......in Rainier's geval dus het VWforum, in jullie geval Volksforum :D :D :D leuke vertekening terwijl het niet zo bedoeld is..... :D .
Verder geen commentaar :p
Jullie kijken ook half, er staat een knipoog smilie achter
polopower
26-01-2005, 09:36
ok daar moet je de humor wel van inzien: Knipoog..... half kijken.. LOL
ok daar moet je de humor wel van inzien: Knipoog..... half kijken.. LOL
hahaha LOL
back on topic, uitlatingen over een bedrijf zijn altijd discutabel. Er zijn altijd wel mensen met positieve en negatieve verhalen, en mover het algemeen worden de negatieve vaker gehoord dan de positieve.
Een goed oordeel is hieruit nooit te herleiden helaas.
Het beste blijft toch altijd om zelf bij het bedrijf langs te gaan, veel info in te winnen en goede afspraken te maken en deze op papier te zetten voor de werkzaamheden beginnen.
En daarnaast is idd een goede rechtsbijstandsverzekering nooit weg ;)
Je kan wel weer zien dat er niks te doen is :wink:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.