View Full Version : Oude Golf GTI Edition one Gezocht!?!
HannoverEdition
02-08-2009, 00:51
Een goeie vriend van mij is op zoek naar zijn oude Golf GTI edition one met kenteken TV-VL-07 ,ik denk dat hij toch wel een beetje spijt heeft dat hij hem een jaartje of wat geleden heeft weg gedaan.... :screwy: :D
Op de RDW site bestaat deze Golf nog wel,echter staat er niet op wanneer hij op kenteken is gezet,dus ik vermoed dat hij ergen in een garage of schuur staat?
Wie o wie heeft deze Golf ergens zien rijden of weet waar hij nu ergens staat?
Edition-Blue
02-08-2009, 00:59
Auto is gestolen.
staat er op de rdw site.
johan8vplus
02-08-2009, 10:31
die golf ken ik ook.......
heeft jaren in joure rond gereden
waar ie nu is.. geen idee
HannoverEdition
02-08-2009, 17:51
die golf ken ik ook.......
heeft jaren in joure rond gereden
waar ie nu is.. geen idee
Jaaaa dat zou vreemd wezen als je deze niet meer kent haha :screwy: :D :confused: dat klopt ja wat je zegt,en de oude eigenaar (jouw wel bekend :thumbup: ) vroeg mij om op deze manier eens ff navraag te doen,heeft toch wel wat spijt dat ie hem weg gedaan heeft denk... :shake: tja waar zo'n forum al niet goed voor is he.. :thumbup:
spreek je binnenkort wel weer ff johan!
HannoverEdition
02-08-2009, 18:33
Auto is gestolen.
staat er op de rdw site.
Klopt Molle :thumbup:
zie het net ook staan op de rdw site dat deze Edition one te boek staat als gestolen! :( Sonde!! was mij nog niet eens opgevallen,maar goed,de ''zoektocht'' naar de Edition one kan dus gestaakt worden!en ''ergens'' zullen er wel onderdelen van aangeboden worden/of inmiddels al verkocht zijn.... :mad:
HannoverEdition
08-08-2009, 15:25
:lock:
HannoverEdition
12-08-2009, 21:09
Mag een slot op!
:lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.