Log in

View Full Version : electrisch raam doet het niet ( motor defect) polo 6n2 2000

Tim Spijlbus `61
05-08-2009, 11:39
Beste Allemaal,

Mijn raam aan de bestuurders kant gaat niet meer open,

Ik heb alle kabels nagekeken en daar is naar mijn idee niets mis mee.

Motortje voor zover ik kon uit elkaar gehaald en zag wel een klein beetje corrosie op de printplaat maar niet te gek ( naar mijn idee niet het probleem ).
Verder kon ik ook niet echt wat zien aan de bovenkant misschien de kontakt puntje wat versleten...

Bestaat er een revisie set en weet iemand ook hoe je die gemonteerd krijgt.?

Of is er iemand bekend met het probleem en is er een compleet andere oplossing voor.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
tim

golf16v
05-08-2009, 11:51
is veel voorkomend probleem hoor dat de motortjes stuk gaan

kameraad van me heeft nog eentje liggen, nieuw besteld bij vw dealer en nooit geplaatst gehad

evilnyntje
05-08-2009, 12:10
Klopt idd wat golf 16v zegt qua standaard probleem, motortjes zijn niet goedkoop meer dan 100e iig.

Tim Spijlbus `61
05-08-2009, 13:03
is veel voorkomend probleem hoor dat de motortjes stuk gaan

kameraad van me heeft nog eentje liggen, nieuw besteld bij vw dealer en nooit geplaatst gehad

En wat mag die mag die kosten??

golf16v
05-08-2009, 13:13
En wat mag die mag die kosten??

ik weet dat hij het toen 180 euro nieuw betaald heeft bij dealer (kost tegenwoordig 150 euro + btw :-s)

zal eens vragen wat hij ervoor wil hebben nu

Tim Spijlbus `61
05-08-2009, 15:17
ik weet dat hij het toen 180 euro nieuw betaald heeft bij dealer (kost tegenwoordig 150 euro + btw :-s)

zal eens vragen wat hij ervoor wil hebben nu

Dat zijn redelijke prijzen ik hoef alleen maar het motortje niet de hele deur....

ik hoor wel even wat hij ervoor wil hebben.

Alvast bedankt

Groetjes,
tim

evilnyntje
05-08-2009, 15:20
Dat zijn redelijke prijzen ik hoef alleen maar het motortje niet de hele deur....

ik hoor wel even wat hij ervoor wil hebben.

Alvast bedankt

Groetjes,
tim

Dat zijn echt de prijzen van alleen een motortje, die dingen zijn duur en vielen binnen de garantie soms, alleen voor jou niet meer helaas.