PDA

View Full Version : JOEL aka WRDG60 op vwforum, NIETS VAN KOPEN!

project_mk3
12-08-2009, 13:22
heb afgesproken met deze man op mivw om adapters over nemen, deze zouden compleet zijn..
bleek niet compleet te zijn.. hij kwam zeggen:"je moet me vertrouwen je ziet wat ik rijd blablabla" nou ik d8 dat het een liefhebber was.. en die zn woord wel na zou komen.
hij zou de rest sturen..

nu een maand later wacht ik nog steeds op mn bouten, elke x als ik hem PB en bel doet neemt hij niet op! en reageerd niet.. hij zou ze al een maand geleden opsturen.. dan kon hij ze niet meer vinden, dan heeft hij het al liggen

heb hem meerdere mailen een pb gestuurd, dat ik het wachten nu langzamerhand zat ben.
ik sms hem dat hij op moet nemen, neemt na zovaak bellen eens een xtje op..
zegt hij dat hij het op heeft gestuurd.. en uiteindelijk zegt hij ik jou niet van zulke pbtjes..
waar ik op antwoord:"jij hebt met mij een afspraak gemaakt dat ik alles toegestuurd zou krijgen, het is nu te lang geleden, word het nu niet eens tijd dat ik ze binnen krijg"

zegt hij: ik heb het maandag op de post gedaan, dus je zult ze morgen of donderdag wel krijgen.
en jah en als je zo doet met je pbtjes kom ik je wel opzoeken.
( omdat ik hem vraag waar mn bouten enzo blijven? waar ik al een maand op wacht? )
waar ik op antwoord.. kom maar langs dan als je dat wilt!
zegt die mafkees ineens..
"weet je wat het lullige is? ik heb helemaal nog niets opgestuurd.." en hangt zo op!

ik was echt stomverbaasd, ik koop spullen bij hem, en komt hij ook nog stoer doen.. terwijl ik hem heb betaald, maar nog zelf op spullen wacht? en mij ook nog op willen zoeken?
om wat te doen? mn inbussen brengen?

nou moet je met zulke mensen nou zaken doen? mensen die ook de zelfde hobbys hebben.. moet je normaal toch maar vertrouwen? dat deed ik.. nu zit ik met een incompleet setje..
en mn vertrouwen is geschaadt..

beetje jammer dat je me in het begin zovaak pb'de om het setje kwijt te raken..
en uiteindlijk kom je je woord niet na..

maar geen probleem VRIEND!
hoop dat niemand in je neppe acties trapt!
DIT IS EEN WAARSCHUWING VOOR DE MEDE FORUMMERS
het gaat hier om de gebruiker; wrdg60

classic line
12-08-2009, 15:50
jammer dat dit weer moet gebeuren

ik hoop dat wrdg60 als nog de bouten naar je stuurt

sjampoo
12-08-2009, 16:06
Bedankt voor de waarschuwing, maar bedenk jezelf wel dat wij als Volksforum.com slechts als prikbord voor advertenties functioneren. Wij staan in principe buiten eventuele geschillen met betrekking tot afspraken van de handelende partijen.

Jouw ervaringen hebben betrekking tot een gebruiker met de naam WRDG60, op VWForum. Hier op Volksforum is er geen gebruiker met deze naam actief.

Nu is jouw verhaal redelijk duidelijk ( al begrijp ik jouw gebruik van SMS-taal niet zo goed) maar elke verhaal heeft twee kanten. Aangezien de gebruiker hier niet (onder deze zelfde naam ) is aangemeld, zal de tegenpartij jouw verhaal niet bevestigen nog weerleggen. Misschien is het beter om een link naar deze waarschuwing op VWforum te plaatsen: Ik neem aan dat je aldaar óók een waarschuwing hebt geplaatst.