PDA

View Full Version : portierslot vliegt elke keer weer op slot


matt8
12-08-2009, 19:26
hallo :)

deze keer gaat het even niet om de golf maar over onze t4. een tijdje geleden het complete slot van de bestuurderskant al vervangen omdat deze bij het openen van het portier spontaan op slot ging. dit bleek gewoon om slijtage te gaan, en een nieuw slot was niet duur dus gelijk maar vervangen. nu is het al een tijdje zo dat aan de passagierskant het slot elke keer weer op slot gaat als je de sleutel omdraait in het slot. omgekeerd is dit ook zo. :redface: dus bij op slot doen gaat hij automatisch weer open. er zit centrale vergrendeling op en als ik hem aan de bestuurderskant op slot doe blijft hij wel netjes dicht. maar waar zou dit nou inzitten?? ik haal morgen nog even alles los om te kijken of me iets opvalt. het lijkt mij dat het in het motortje van de centrale vergrendeling in de deur zit. of het slot moet lam zijn maar je voelt gewoon een duidelijke klik bij het op slot draaien en het open draaien. iemand met een idee :screwy: ?? morgen koppel ik het motortje van de centrale vergrendeling even af om te kijken wat het slot dan doet. vliegt hij dan nog weer terug op slot dan is het slot kapot. of zou het ook in de centrale regelunit kunnen zitten??

suggesties?? mensen met dezelfde ervaringen?? :)

gijsy123
28-09-2009, 09:36
wij hebben het ook gehad en hebben de zekering er uit gehaalt maar toen deed die het een poos je nog :confused:
en later niet meer en idd volgens mij lag het aan de regel unit :thumbup:
greets gijs

vwbullit
01-10-2009, 21:27
is puur slijtage

Michel-t4
21-11-2009, 22:01
misschien wat laat, maar beter laat dan nooit

als je CPV hebt dan moet je de kabelboom bij het schanierpunt van je deur eens open maken (tape weg snijden) kabelbreuk. is 99 van de 100 keer het probleem.

succes michel-t4