PDA

View Full Version : versnellingsbak fm

elvis
13-08-2009, 11:51
Hallo ik heb een probleempje . . .

Als ik rij dan maakt waarschijnlijk de versnellingsbak een raar geluidje , net of het iets aanloopt , het is net of er een lager aan puin is , de bak is ook 1 grote roerpot :D In de 5 wil hij ook niet echt makkelijk in . Het geluid blijft egaal dus geen pieken of dalen , het gaat om een mk1-gti (1.6 EG ) met een FM bak

Alvast bedankt

Gr Elvis

bjuriaan
14-08-2009, 18:01
had toch een bak met korte versnellingen?

Oftopic: huisje al is klaar?

elvis
14-08-2009, 18:37
;)

offtopic ; huis is nog niet klaar :D

RJTuning
14-08-2009, 19:01
ontopic. denk dat je het antwoord zelf al klaar hebt. omdat die een egaal geluid maakt lijkt het me dat een van de lagers stront is.
omdat het gluid geen pieken of dalen vertoont is het een bewegend deel dat altijd draait dus geen bepaalde versnelling.

oplossing: ik heb hier een hele mooie 4 bak liggen die je zo mee kan nemen voor een vriendschappelijk forum prijsje ;)

elvis
14-08-2009, 23:17
ontopic. denk dat je het antwoord zelf al klaar hebt. omdat die een egaal geluid maakt lijkt het me dat een van de lagers stront is.
omdat het gluid geen pieken of dalen vertoont is het een bewegend deel dat altijd draait dus geen bepaalde versnelling.

oplossing: ik heb hier een hele mooie 4 bak liggen die je zo mee kan nemen voor een vriendschappelijk forum prijsje ;)

Ja dan moet ik toch maar een andere bak halen

ps het is een 5 bak ;)

bjuriaan
15-08-2009, 23:22
joh heb ie een 5 bak...

Eerst maar is afwachten wat het word na het wiellager vervangen...

Bjorn

elvis
17-08-2009, 17:54
Auto straks weer opgehaald , wiellager en naaf linker voorzijde waren compleet aan puin , meteen maar v-snaar laten vervangen , over een paar weken de auto maar eens ff helemaal nalopen als mn huis klaar is dan heb ik er weer tijd voor :D

mag nu een slotje op :thumbup: