Log in

View Full Version : vw polo coupe avance

vwMD
14-08-2009, 18:26
hallo

ik zag vandaag bij iemand een polo coupe avance
in de tuin staan alleen ik wou graag wat info over deze auto hebben kan op internet niet veel vinden over de uitvoering

is dit een speciale uitvoering want hij had een soort van scorpion(de strepen) stickers op de zei kant

mvg vwMD

Jorp
15-08-2009, 09:41
Weinig bijzonders aan, waarschijnlijk sportstoeltjes in het grijs. Sportstuurtje en wat andere comfortabelere en sportievere opties dan een fox.

sjampoo
15-08-2009, 17:24
Avance is een 1987'er ( dacht ik uit mijn hoofd ) model, ter ere van het zus en zoveel jaar bestaan van de PON importeur. Dat je weinig info zult vinden, komt omdat het een puur en enkel Nederlands model is dat nooit in Duitsland of andere landen geleverd is.

Waarschijnlijk is ie groen/grijzig metallic. Er zijn 2 uitvoeringen geweest: Comfort en Sportief. De een met sportstoelen, de ander met getint glas (ofzoiets), en meer van dat soort spul. Er was tegelijktijd ook een Jetta (2) Avance. De stoelbekleding is ' bijzonder ' want speciaal wat luxer uitgevoerd,.. verder weet ik t ook niet zo uit m'n hoofd.

Roy 1.6
15-08-2009, 19:42
Ik heb ook een Golf(2) avance met andere stoelen en CV af fabriek. :)

vwMD
15-08-2009, 20:26
de auto is zwart van kleur heb hellaas geen foto van de polo maar ieder geval bedankt voor de info
ik moet de auto laten staan ben nog geen 18 helaas

Sjon
17-08-2009, 08:21
.

Viperwin
17-08-2009, 12:35
Heb ook een '87-er Coupe Avance gehad, polarzilver (champagne-achtig metallic), zat alles op wat Sjon hierboven als de Comfort-uitvoering omschrijft. Zaten bij mij vanaf nieuw ook spatbordverbreders en dikke deurlijsten op, en een achterwisser (geen idee of dat standaard was, specifiek was voor deze uitvoering of als extra optie erop zat).
Een mistlicht achter, halogeenverlichting en een sigarettenaansteker hoorden er in ieder geval niet bij. :tongue: