PDA

View Full Version : auto overspuiten

gele-golf2
15-08-2009, 11:14
wie kan mij helpen met het overspuiten van mijn golf 3 en wat zijn de kosten ik kan zelf ook helpen met schuren afplakken enzz aleen zoek nog iemand die hem kan spuiten stuur me een bericht

neef_m
16-08-2009, 01:00
ik wou eerst ook alvast zelf mijn auto schuren voor het spuiten maar heb dit toch niet gedaan.

waarom? mocht je dit gedaan hebben en de auto word gespoten en het resultaat is slecht ( 9 van de 10x word het zonder bon gedaan en dus eigenlijk zonder garantie ) dan zal de spuiter het verwijten aan het voorbewerken.

kosten? pff heel verschillend, maar gemiddeld zo'n 2000 euro denk ik.

Thomas
16-08-2009, 13:25
ik wou eerst ook alvast zelf mijn auto schuren voor het spuiten maar heb dit toch niet gedaan.

waarom? mocht je dit gedaan hebben en de auto word gespoten en het resultaat is slecht ( 9 van de 10x word het zonder bon gedaan en dus eigenlijk zonder garantie ) dan zal de spuiter het verwijten aan het voorbewerken.

kosten? pff heel verschillend, maar gemiddeld zo'n 2000 euro denk ik.

Dat van die garantie klopt helemaal. Echter als de voorbereidingen gedaan zijn zoals het hoort wat dus wilt zeggen uren en uren schuren dan kan er weinig mis gaan.

Het is vaak wanneer het rap rap wordt voorbereid dat het fout gaat...

neef_m
16-08-2009, 14:36
juist, inderdaad het kan uiteraard ook goed gebeuren ( zelf voorbewerken )

neem ook in je kosten heel veel kleine dingen mee. warneer hij straks helemaal strak is gespoten, dan plaats je liever geen sierlijstje terug met een kleine beschadiging erop. klipjes en bevestings materiaal voor je lijstenset kost niet zo heel veel, maar alles bij elkaar is het toch een hoop geld.