View Full Version : Volkswagen Bratwurst original teile
Gespot op een ander forum :D :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H8I48LJQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFP4U3OA.jpg
Erwin G60
15-08-2009, 20:40
Had ze van de week ook al in de supermarkt zien liggen hier even over de grens wel grappig :D
johan8vplus
16-08-2009, 18:13
en deze zijn heerlijk(zit ook kaas in) zo nu en dan krijg ik er weer een paar van iemand die vlakbij wolfsburg woont en connecties heeft bij de fabriek
Als er kaas in zit dan ken ik ze niet.
Maar de gewone Curry-wurst waar wolfsburg zo beroemd om is (ze winnen vaak de prijs van beste curry-wurst) doet mij helemaal niks.
In het half jaar dat ik in Wolfsburg heb gewerkt heb ik er regelmatig eentje gegeten. Maar doet me echt niks. Een schnitzel smaakt een stuk beter!
Desalniettemin zijn dit natuurlijk wel leuke foto's.
Die worsies die ze in de Autostadt verkopen zijn wel erg lekker !!!
a.busser
16-08-2009, 21:23
Had ze van de week ook al in de supermarkt zien liggen hier even over de grens wel grappig :D
Welke supermarkt in duitsland verkoopt deze dan??
VeeDubber
16-08-2009, 21:42
Als er kaas in zit dan ken ik ze niet.
Maar de gewone Curry-wurst waar wolfsburg zo beroemd om is (ze winnen vaak de prijs van beste curry-wurst) doet mij helemaal niks.
In het half jaar dat ik in Wolfsburg heb gewerkt heb ik er regelmatig eentje gegeten. Maar doet me echt niks. Een schnitzel smaakt een stuk beter!
Desalniettemin zijn dit natuurlijk wel leuke foto's.
Mij kun je er anders voor wakker maken, als ik 1 ding heb meegenomen vanuit WOB dan is het wel de voorliefde voor de Curry Wurst mit Pommes. Lekker!!
Erwin G60
17-08-2009, 05:36
Welke supermarkt in duitsland verkoopt deze dan??
Sowiezo Marktkauf in Meppen :thumbup:
robertjan007
17-08-2009, 08:10
Vet :D
Ja ze zijn zeker vet... het druipt eraf!
Die verkopen ze in het winkeltje van Autostadt, in de centrale hal. Ik heb een fles Volkswagen curry in de koelkast staan :D
Christiaan
17-08-2009, 09:02
Mij kun je er anders voor wakker maken, als ik 1 ding heb meegenomen vanuit WOB dan is het wel de voorliefde voor de Curry Wurst mit Pommes. Lekker!!
Tijd om er binnenkort eens wat te gaan proeven dan, is al weer even geleden :thumbup:
evilnyntje
17-08-2009, 11:34
Tijd om er binnenkort eens wat te gaan proeven dan, is al weer even geleden :thumbup:
Goed idee crewuitje dan maar?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.