View Full Version : Misha's Jetta!
Ja, alweer een Jetta... een 1.3 uit 1990 met 114xxx nap intussen.
En! jaja, een witte! hij is nu een weekje in bezit en VAGfest zit erop :D
Aankoop:
http://img194.imageshack.us/img194/851/dsc9214.jpg
http://img99.imageshack.us/img99/8131/dsc9216.jpg
Terug van VAGfest:
http://img196.imageshack.us/img196/6095/dsc9376.jpg
http://img176.imageshack.us/img176/805/dsc9381.jpg
:)
oldscool
16-08-2009, 17:21
gaaf ding combi kleur en wielen
je weet er altijd leuke verschijningen van te maken. ook lekker laag voor de zoveelste x
Hij is......wit :D
Ben niet helemaal kapot van die wielen maar alles bij elkaar maakt wel een leuk plaatje :thumbup:
Edition-Blue
16-08-2009, 18:33
Iss ziet er weer mooi uit, leuke jetta.
De wielen zijn juist nog niet klaar :D die wil misha nog aanpassen
marcel #2
16-08-2009, 18:38
De harten van de velgen worden gif groen ?
Nee joh ;) .. volledig in het wit van de auto, binnen en buitenkant!
Mistlampen in de bumpah zal hem ook niet misstaan denk.
Setje gele mistlampen had ik inderdaad ook in gedachte, maar waarschijnlijk zijn dat te rigoureuze veranderingen ;)
Ik moet 'm binnen 2 weken weer te koop zetten, anders klopt m'n reputatie niet meer die sommige van me hebben..
classic-edition
16-08-2009, 19:26
Hey weer een mooie wagen combinatie van de velgen en verlaging staan hem goed.
Succes ermee
Groet,
Marco
gaaf ding! wielen staan 'm erg goed. had persoonlijk alleen de striping erop laten zitten, dat is immers binnekort retro haha
succes
breadfan83
16-08-2009, 19:35
Netjes wie immer. :thumbup:
Zijn dat die velgen van onder die mk1 die ook hier op 't forum staat?
Geloof 't wel ja, volgens mij zijn er niet zo veel bordeaux rode Teledials :tongue:
Ik vind dit niet gek staan maar ik denk dat ze in het wit nog veel mooier ogen!
Ik moet 'm binnen 2 weken weer te koop zetten, anders klopt m'n reputatie niet meer die sommige van me hebben..
idd,evengoed weer een nette jet :thumbup: ik zou de wielen trouwens zo laten,vind het wel wat mysterieus hebben :D
Voorlopig blijven ze nog wel even zo hoor, thanks :thumbup:
mooie jetta
maar waar is je einddemper?
D'r zit zo'n einddemper onder voor een modelletje met dunne bumpers.
Dus de eindpijp die komt wat voor de uitsparing en loopt dan naar beneden.
Zo zijn er nog wel wat kleine dingetjes die moeten gebeuren vroeg of laat.
komt uit de buurt van rotterdam????
Capelle a/d ijssel ja ..
had hem gezien op mp, vond de prijs wat hoog ondanks lage km stand
Ik betaal geen vraagprijzen :D
tiefflieger
16-08-2009, 22:08
Netjes Misha, ff een weekje er tegenaan en het is weer een totaal andere auto geworden !
martijnvanderh
17-08-2009, 08:42
Cha-ne-ne!!
Dikke bak gozer, das duidelijk!
En hij is echt tering laag, lachen hoe mensen reageren als je met de jetta over het campingterrein reed en constant alles raakte!
Geweldig!
cha-neja-neheej.. worstebroodjehoofje! :D
Thanks Ampi, bekijks genoeg inderdaad
ziet er weer dik uit kel! Ik hoop binnenkort ook weer trg te zijn met een jeta:D...ook een witte. maar toch heel iets anders..
ronaroot
17-08-2009, 15:39
Jetta "ligt" er lekker bij :D :thumbup:
Velgen toevallig in België opgehaald ?
Sorry voor de offtopic maar hoe heb je die striping er zo goed af gekregen???
gewoon punnikken :D .. beetje stickerverwijderaar en een föhntje eventueel.
Thanks voor de rest, de velgen komen inderdaad bij de zuiderburen vandaan!
ronaroot
17-08-2009, 16:48
Dan zijn ze van Bosse geweest he ;)
En dan zijn het mijn oude velgen, kicks !!
Dan hebben die velgen al een leuk reisje afgelegd.
Ik heb ze in België gekocht, Velgen ontdaan van de lak en de rand laten polijsten.
Toen heeft Bosse ze van mij gekocht en hart in kleur gezet en nu heb jij ze weer naar Nederland gehaald :D :D
Paar nieuwe pics :cool:
http://farm4.static.flickr.com/3448/3833781443_cd93ba5c7f_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3512/3834575432_d76454db54_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2438/3833784525_5eece3bf68_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2675/3834578314_0093d0bcbe_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2475/3833783453_64d0be0457_o.jpg
voorbumper bijwerken,velgen NIKS aan doen:D en af is ie:thumbup:
gruwelijk vet!
De Limburger
18-08-2009, 20:23
werkelijk mega mooi.
classic-edition
18-08-2009, 20:26
:spankit:
Hmm, ik vind het werkelijk GEEN porum, die velgen verprutsen die mooie witte Jetta. Verkeerde kleur hart, te strakke banden enz. Je vorige Jetta was mooier :D Maar goed, dat is mijn mening. Veel succes ermee ;)
ik vind dat juist de combi wielen/dikke bumpers deze auto super maakt....
tiefflieger
18-08-2009, 20:35
Helemaal eens met De Pul, voorbumper bijlakken/ spuiten en de velgen zo laten.
Erg mooi zo !
Trouwens zijn dat mijn oude achterlichten (uit Ede) ?
breadfan83
18-08-2009, 20:43
Wat heb je met die laatste feauteau gedaan? Kan aan m'n scherm liggen, maar ik zie overal rode vlekken (bovenkant sideskirts bijvoorbeeld).
Ow enne, nette Jetta, de kleur van de velgen staat eigenlijk wel leuk zo, zeker op 't eerste plaatje.
erik_jetta
18-08-2009, 21:07
dat is de reflectie van de zon...
dikke poep hoor misha, alleen de kleur vd velgen vind ik persoonlijk niks, misschien een paar tintjes lichter????
martinus83
18-08-2009, 23:46
Grappig, die hoofdsteun zon eind achter die b-stijl :D (i know, is maar een kort deurtje)
Leuke foto's mish!
achter de oude vag dealer @ bij mij om de hoek :d
desnelders
19-08-2009, 09:31
mooie nieuwe sletta! van de plannen om de velgen wit te maken ben ik niet zeker of het vetter gaat staan maar wie niet waagt blijft maagd :D
Thanks Ken, ik ben wel benieuwd wat het geeft in het wit, ik denk dat 't super gaat staan!
Maar dit is ook wel vet, dus alles op het gemak.. als er weer wat centjes zijn gaan we verder :)
Nog een fototje:
http://farm4.static.flickr.com/3544/3836510828_5a4c387888_o.jpg
VWType17
19-08-2009, 12:25
Ziet er weer goed uit Misha :thumbup:
Mooie wielen, ik wil ze ook wel in het wit zien :eek:
Kun je 'm misschien nog een beetje verlagen :screwy:
Thanks, denk niet dat 't nog gaat lukken om 'm een beetje te verlagen :D
Wel ga ik even kijken of ik de wielen wit kan shoppen, ben wel benieuwd!
vwleusden
19-08-2009, 16:07
Ziet er grappig uit maar wanneer begint het project gezien dit onder projecten staat !
Jij hebt zeker je lolbroek aan.. 't project is al bijna afgerond ;)
vwleusden
19-08-2009, 17:07
Jij hebt zeker je lolbroek aan.. 't project is al bijna afgerond ;)
jij bent zeker de leukste thuis met een grapjas aan.
Wat is dan het project geweest? Zie geen bijzonderheden
Die zooi allemaal ophalen vwleusden
jij bent zeker de leukste thuis met een grapjas aan.
Moet dat dan?
Bekijk de aankoop foto's en de meest recente foto's is, genoeg verschil lijkt mij zo.
Ohja, d'r ligt ook een 16v KR onder de kap... ik heb alleen geen foto's van de ombouw.
:rolleyes:
precies, schroefsetje en wieltjes...verder is er geen zak aan gedaan :confused:
Dat kan iedere malloot (zo blijkt wel weer :thumbup: )
Wat zegt hij nou er ligt een 16V onder de kap :)
Dan zal die 16v wel lekker tot leven komen door die uitlaat.. :redface:
Ik mis het project-idee ook een beetje, maargoed ;)
Ik wist trouwens niet dat je alweer een andere auto had... is bij jullie toch niet echt bij te houden ;)
Ga je om je eigen projecten druk maken... ik rij tenminste dagelijks met plezier rond.
Een auto is toch om te rijden, niet om dag en nacht in de garage te zetten??
Iedereen heeft zo z'n eigen hobby, sommige pompen (10)duizenden euro's in 1 auto,
andere maken door middel van kleine handelingen een dikke bak, prima toch?
martijnvanderh
19-08-2009, 18:45
HOEZO GEEN PROJECT?
pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct
Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak!
stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen
stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen
stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt.
Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn? Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??
HOEZO GEEN PROJECT?
pro·ject het; o -en vooraf omschreven, gezamenlijk te verrichten werkzaamheden, leidend tot een eindproduct
Alleen het rijden over een veldje op VAGfest is al een project met deze worstenbroodje-dikke-bak!
stap 1 (vooraf omschreven): Hee mischa! Jij hebt het minst gedronken he? Dan gaan we rondje rijden met jouw wagen
stap 2 (gezamenlijk te verrichten): Gewichtsverdeling van alle passagiers, inschatting van hoogte van de graspollen tegenover hoogte wagen, gezamenlijk opletten of er niet te hoge drempeltjes liggen
stap 3 (eindproduct): vetta bak, uberlaag, schrapend over alles wat hij tegen komt.
Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn? Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??
:goodpost: :thumbup:
jetta mk1 '82
19-08-2009, 18:58
Ga je om je eigen projecten druk maken... ik rij tenminste dagelijks met plezier rond.
Iedereen heeft zo z'n eigen hobby, sommige pompen (10)duizenden euro's in 1 auto,
en de ander koopt voor weinig en verkoopt voor (te) veel :D !
gr. Martijn
Is nog steeds geen antwoord op de vraag :D
tiefflieger
19-08-2009, 19:08
Dus nu mag een auto die niet 350 dagen per jaar stil staat ook al niet meer onder projecten staan ?
Dan zou het erg leeg worden onder "projecten".
Gaat hard de vwforum kant op hier met al dat commentaar op anderen...
ja idd...kom ik speciaal van vw forum hierheen...gaat het hier ook zo.
meer dan de helft van de topics hier bestaat uit het verlagen van een auto en dikke wielen eronder zetten en voor de rest niet zoveel. Zitten maar een paar from wreck to wriches bij ofzo.
ik vind het dikke poep hoor
HOEZO GEEN PROJECT?
Mensen.... maak je toch niet zo druk. Hoe uitgebreid moet het project zijn?
Alles wat er nodig was, is een schroefset, dikke wielen, goede poetsbeurt en een stereootje om JVT en flinke namen over te draaien!!!??
Inderdaad dat is juist
en waarom lopen jullie toch allemaal achter misha aan te vangen :confused:
knedel16vweber
19-08-2009, 20:28
idd wat een geneuzel weer....
ik vind um cool mish, al was ik helemaal kapot van je vorige sletta, wat een mooie kar was dat.
maar deze mag er ook wezen.
succes er mee!
ennuh, laat ze maar lullen ;)
groet frank
breadfan83
19-08-2009, 20:34
Als er aan geknutseld wordt (in bepaalde mate) is het een project. ;)
En waar je de zooi post maakt toch ook niet zo veel uit, wel?
Ben nu wel benieuwd naar hoe die wieltjes er in 't wit uitzien... hop hop!
Niet iedereen heeft 10 jaar nodig om een auto dik te maken ;)
Bedankt voor de reacties trouwens, gelukkig zijn de meesten positief, ook al was dat niet het geval was het totaal niet erg.
Ik bouw die auto's voor mezelf, voor niemand anders.. als iemand 't er niet mee eens is dan is dat zijn probleem, niet het mijne!
Net even een US-module erin gezet, kijkt ook altijd wat mooier in de avond :)
Net even een US-module erin gezet, kijkt ook altijd wat mooier in de avond :)
ik ben een noob, wat is een us module??
Dat je knipperlichten half meebranden met het stadslicht, zoals bij US bumpers.. www.uslights.nl
Dat je knipperlichten half meebranden met het stadslicht, zoals bij US bumpers.. www.uslights.nl
zelfde als ik heb dus, duur woord voor meebrandende knipperlichten :tongue:
Roy-16VT
19-08-2009, 22:52
Dus nu mag een auto die niet 350 dagen per jaar stil staat ook al niet meer onder projecten staan ?
ik heb zo`n vermoeden dat misha daar z`n eigen aandeel ook in heeft gezien zijn posts hier.
verder zal ik hier geen woorden aan vuil maken ik denk dat misha zelf ook wel wwet wat ik bedoel ;)
ook begrijp ik jou commentaar (tiefflieger) dat heeft volgens mij weinig te maken met forums maar meer met de mentaliteit van de mensen, ik vind het jammer dat men niet kijkt naar wat een auto WEL heeft maar dat men eerder op zoek is naar wat een auto NIET heeft of wat er NIET GOED is
en een ander zal dit zien als topicvervuiling ik zie meer iets met ballen en kaatsen ;)
oldscool
19-08-2009, 23:10
ABSOLUUT MEE EENS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
krijgen we dadelijk nog een tv show wel een handelaar geen handelaar :screwy:
Een beetje kort lontje allemaal? :tongue: Laat ieder z'n ding doen, doe ik ook. Misha maakt al tijden nette auto's en hoe die het flinkt om ze ook nog steeds voor (te) veel ;) ;) te verkopen snap ik nog steeds niet.
Een projectauto hoeft helemaal niet de meeste tijd in de garage te staan. Sterker nog; als ik een auto gebouwd heb, zal en moet die ook gaan rijden en gebruikt worden ook. Ik denk dat je de project area beter kunt zien als een soort car-dairy ;)
Daar is het nog altijd een forum voor. Als je geen kritiek/commentaar kunt hebben, zit er rechtsboven in je scherm een kruisje óf je plaats hier je project niet :)
Back on-topic, want dit gezeik begin ik ook onderhand beu te worden :tongue:
Om terug te komen op je witte sletta; we hebben nog steeds geen antwoord op je vraag... Wanneer komt de 16v erin?? ;)
Btw, je oude rode jetta... rijdt ie hier nog/weer op het forum rond?
Een beetje kort lontje allemaal? :tongue: Laat ieder z'n ding doen, doe ik ook. Misha maakt al tijden nette auto's en hoe die het flinkt om ze ook nog steeds voor (te) veel ;) ;) te verkopen snap ik nog steeds niet.
Een projectauto hoeft helemaal niet de meeste tijd in de garage te staan. Sterker nog; als ik een auto gebouwd heb, zal en moet die ook gaan rijden en gebruikt worden ook. Ik denk dat je de project area beter kunt zien als een soort car-dairy ;)
Daar is het nog altijd een forum voor. Als je geen kritiek/commentaar kunt hebben, zit er rechtsboven in je scherm een kruisje óf je plaats hier je project niet :)
Back on-topic, want dit gezeik begin ik ook onderhand beu te worden :tongue:
Om terug te komen op je witte sletta; we hebben nog steeds geen antwoord op je vraag... Wanneer komt de 16v erin?? ;)
Ik vind dat er weinig auto's voor te veel geld verkocht worden van misha, hij komt altijd wel redelijk uit, maar der moet toch vaak geld bij,
En ik geloof niet dat misha hapt ofzo dus die reactie slaat ook op niks eigenlijk.
vwforum tja mischien wel de zeveraars die zijn overgekomen maar nog niet de sjaken :)
en ik heb rechts boven geen kruisje??? wel links rood oranje groen :thumbup:
misha wat voor merk schroefset zit er onder . hoe gaat hij zo laag bumpstop ingekort etc .montage foto,s , dat zou leuk zijn .maar ik vind het weer een dikke jetta in korte tijd dat wel
martinus83
20-08-2009, 08:39
Een forum is om commentaar te krijgen en te leveren, of elkaar te complimeteren over wat we doen omtrend de gezamelijke hobby. Zolang we elkaar in onze waarde laten, prima! Anders werd het wel een heel erg dooie boel.
Hier monteerd misha eenschroefset, plaatst wielen, verwijderd stickers, andere tails, knippers, bouwd een us-look stadslichie in, wellicht later nog een andere interieur, wielen andere kleur geven, muziek erin?
Ken een belgisch voorbeeld van een groene mk2 waar dus echt helemaal niks gedaan wordt afgezien van een keer een ander wiel en reacties als merci, merci, merci! Dat is inderdaad vrij doelloos maar goed.
Vind dit wel leuk om te volgen, misha zet toch steeds leuke wagentjes neer en is contineu bezig.
Liever volg ik uitgebreidere projecten, komt ook omdat ik daar zelf de passie voor heb sommige net als anderen dat ook hebben. Maar niet iedereen ziet dat zitten, en wil aan zoiets beginnen. Toch is het leuk te lezen wat anderen aan hun autos doen ook al is het niet veel. Deze sectie had ook "de garage" ofzo kunnen heten net als op VWforum.. toevallig heet dit "projecten"
Maar we hebben 5 sterren systeem, misschien moet de omschrijving van de 1-2-3-4-5e ster iets aangepast worden zodat je kan zien wat "project" topic je opend, in welke mate het een amateur of vergevorderd groots project is.
Ken een belgisch voorbeeld van een groene mk2 waar dus echt helemaal niks gedaan wordt afgezien van een keer een ander wiel en reacties als merci, merci, merci! Dat is inderdaad vrij doelloos maar goed.
denk dat hij mij bedoeld, geen probleem mee hoor maat, maar heb deze al meer dan 12 jaar(origineel toen ik hem kocht) en geloof me deze heeft al tal van veranderingen ondergaan, niet alleen kwa velgen enzo, schroefkitten, interieurs, grills,rolkooi enz enz. En bijna alle onderdelen zijn vervangen door nieuwe originele onderdelen maar dat telt blijkbaar niet mee, een auto is nu eenmaal het mooist volledig OEM met dikke verlaging + dikke velgen!! Kan dus in mijn ogen niet veel meer doen dan eens veranderen van velgen ;)
PS: mischa: als je wil dat ik de foto's verwijder geef me maar een seintje dan maar wou hier toch even op reageren!
VETTE JETTA :thumbup:
De 16v komt er in als in werk heb en een fatsoenlijk inkomen.
Althans, misschien... ik beloof niks, want voor 't zelfde geld heb ik binnenkort alweer wat anders ;)
Wat de rode betreft, die gast heeft een topic op VWforum, hier ben ik 'm nog niet tegen gekomen.
misha wat voor merk schroefset zit er onder . hoe gaat hij zo laag bumpstop ingekort etc .montage foto,s , dat zou leuk zijn .maar ik vind het weer een dikke jetta in korte tijd dat wel
Ik had een TEC setje besteld, maar toen ik de doos open trok zat er een Raceland setje in.
Ook prima dacht ik, vooraan zijn de bumpstops, hulpveren en stofkapjes weg..
achteraan de originele bumpstops en stofkapjes weg.. zitten nu wel supersport bumpstops tussen.
Vooraan heb ik nog iets van 3cm over meen ik, en achteraan ligt hij op 't laagst (op de bumpstops).
Chobee: Als je de foto's even vervangt door links ofzo dan vind ik 't prima, mooie auto trouwens ;)
Bedankt verder voor de reacties, al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..
Chobee: Als je de foto's even vervangt door links ofzo dan vind ik 't prima, mooie auto trouwens ;)
Bedankt verder voor de reacties, al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..
thanks maat, heb foto's verwijderd moeten ze maar vragen als ze willen zien hoe hij vroeger was toen ik nog geen computer had!
vette jetta hoor kerel :thumbup:
classic-edition
20-08-2009, 19:03
Misha laat ze maar lullen je maakt telkens met kleine veranderingen toch elke keer een dikke bak. Niet iedereen heeft duizenden euro's te besteden in een project of heeft nog andere dingen in het leven waar men geld aan uit wil geven.
Als sommige mensen dat niet kunnen waarderen jammer dan.
Komt bij dat een project ook ergens moet beginnen (meestal met wielen en een verlaging). Ik vind dan ook dat je jezelf ook niet hoeft te verantwoorden wanneer er een andere motor of idd in komt omdat het dan pas een project zou zijn.
Amen.
(p.s dit is niet bedoeld om nog meer gelul in je project topic te stoppen ;) )
al snap ik niet waarom er altijd z'n gezever is in mijn topics..
Dat komt omdat jij ook vaak zevert in andermans topics! :tongue:
Maar dat geeft juist een beetje leven in de brouwerij.
Erg leuke jetta heb je daar weer gemaakt, vaak is het de kleine subtiele dingen die het hem doen.
Kortom goed bezig geweest man, al vondt ik van al je wagens die kever het allermooist!
Dat komt omdat jij ook vaak zevert in andermans topics! :tongue:
Dat ervaar ik toch niet zo moet ik zeggen, een mening geven is 1 ding
Maar keer op keer iemands topic volspammen is iets heel anders ...
Enfin, bedankt voor de complimenten in ieder geval!
jarnogti
20-08-2009, 21:03
vind het een leuk leuk en strak slettatje
less is more :thumbup:
Jij hebt smaak kerel en daar kan geen enkele negatieve reactie iets aan veranderen :thumbup:
als je dat maar weet wat een gezever zeg!!
zeg nu zelf wat heeft een auto meer nodig dan een dikke verlaging + een dikke velg?
niets want zo zijn ze het mooist, zeer vette jetta maat :thumbup: :thumbup:
Joey_G40
20-08-2009, 21:17
Ziet er DIK uit Misha!! Heb je ex jetta nog wel gezien in hardenberg bij stroeve vorige week .
Thanks heren!
De rode rijdt inderdaad in Hardenberg rond Joey!
bluebastard
20-08-2009, 21:46
als je dat maar weet wat een gezever zeg!!
zeg nu zelf wat heeft een auto meer nodig dan een dikke verlaging + een dikke velg?
niets want zo zijn ze het mooist, zeer vette jetta maat :thumbup: :thumbup:
ja en nee toch. Bij iedere auto en persoon is het weer anders wat je er mee doet qua styling.
En waar moet je dit soort "projectje(s) anders plaatsen hier op het forum dan onder het kopje watergekoelde projecten !?
Blijven toch 1 voor 1 dikke Jetta's als je het mij vraagt!! :thumbup:
Ik zou er persoonlijk alleen dunne bumpers op plaatsen. :D
martinus83
20-08-2009, 23:33
denk dat hij mij bedoeld, geen probleem mee hoor maat, maar heb deze al meer dan 12 jaar(origineel toen ik hem kocht) en geloof me deze heeft al tal van veranderingen ondergaan, niet alleen kwa velgen enzo, schroefkitten, interieurs, grills,rolkooi enz enz. En bijna alle onderdelen zijn vervangen door nieuwe originele onderdelen maar dat telt blijkbaar niet mee, een auto is nu eenmaal het mooist volledig OEM met dikke verlaging + dikke velgen!! Kan dus in mijn ogen niet veel meer doen dan eens veranderen van velgen ;)
Heb je ook wel gelijk in moet ik dan toegeven. Heb je topic eens gelezen op mk2.be denk ik, maar voort weet ik dat er niks nieuws meer toegevoegd wordt. Ik bedoelde dat er hier een project topic is, van u dus, waar niks in beschreven is aan veranderingen is om maar in te springen op reacties van anderen hier. Want ik zelf heb liever dat men die goude mk2's waarvan jij er 1 hebt wél post in plaats van helemaal niet post!
Ik vind dat er weinig auto's voor te veel geld verkocht worden van misha, hij komt altijd wel redelijk uit, maar der moet toch vaak geld bij,
En ik geloof niet dat misha hapt ofzo dus die reactie slaat ook op niks eigenlijk.
D'r staan smilies achter Stijn ;) Ik vind het allemaal prima wat jullie doen en maken :thumbup:
Een VW heeft idd maar erg weinig nodig om er dik uit te zien :rock:
En nee, geen dunne bumpers erop :tongue:. Dat hoort niet op een late Jettah :)
Thanks Ken, ik ben wel benieuwd wat het geeft in het wit, ik denk dat 't super gaat staan!
Maar dit is ook wel vet, dus alles op het gemak.. als er weer wat centjes zijn gaan we verder :)
Misha, je hebt weer snel een mooie auto neergezet. :thumbup:
btw ik zou de wielen juist donkerder maken als contrast.
http://www.volksforum.com/albums/files/2/7/4/1/jettamisha2.jpg
Maar ja het is jouw auto natuurlijk :D
TomKraft
22-08-2009, 18:30
Als ik dit zie mis ik mijn witte Jetta ook wel, heb 'm ook vaak genoeg zien passeren op VAGFest :)
Mooie Jetta! Al vond ik de rode net iets stoerder ...
Zwart vind ik zo gewoon.. misstaat niet hoor, maar dit :redface:
http://img16.imageshack.us/img16/1249/teledialswit.jpg (http://img16.imageshack.us/i/teledialswit.jpg/)
:limey: :limey: :limey: :limey: :limey: :limey: :limey: :limey: :limey: wit wit wit
Mijn voorkeur gaat ongetwijfeld uit naar wit :cool:
Zwart vind ik zo gewoon.. misstaat niet hoor, maar dit :redface:
Ik dacht dat wit niet zo mooi uit zou komen met de gepolijste rand, maar je plaatje overtuigd... :thumbup:
Wit is mooier dan donkergrijs / zwart
Doen! :cool:
De bedoeling is wel dat de gehele velg wit wordt, dus geen gepolijste randen meer!
evilnyntje
22-08-2009, 19:13
De bedoeling is wel dat de gehele velg wit wordt, dus geen gepolijste randen meer!
Dan zou ik er zo'n zwart randje op doen wat reflecteert (geen idee of die er ook in het zwart zijn). Anders is het zo wit.
Dat is wel de intentie, dat het zo wit wordt ;) .. wss wel de verzonken stukjes van het logo op de naafkap zwart.
ik ga toch voor dat donkere,hoe ze waren of zwart...dat witte is IMO een beetje teveel van het goede....
Je kan niet teveel van iets goeds hebben :thumbup: :D
wss wel de verzonken stukjes van het logo op de naafkap zwart.
Doen :thumbup:
Dan zou ik er zo'n zwart randje op doen wat reflecteert (geen idee of die er ook in het zwart zijn). Anders is het zo wit.
ja zwarte reflextie folie is er .. ;)
das waar maar het shopje van frank doet me iets meer als dat witte...
maar goed,we wachten af.....
Niet met mijn naam erop in ieder geval :D
Ze worden van binnen en buiten wit, het verzonken logo zwart en op de binnenrand komt een zwart/witte Wheelwhores sticker.
Zo, dan is het eruit ook.. ik wilde het eigenlijk voor me houden tot het gerealiseerd is maar gezien dat niet voor binnenkort is.. :rolleyes:
Toevallig heb ik dit wel eens gezien... neem van mij aan dat dat echt heel erg vet is!
ronaroot
22-08-2009, 19:55
Jammer, is dat gepolijste in zo'n slechte staat dan ?
nee hoor.. maar ik wil niks gepolijst erop hebben, eens wat anders :thumbup:
ronaroot
22-08-2009, 20:13
Dacht al ..., ik heb ze namelijk eind vorig jaar nieuw laten polijsten ( je wilt niet weten wat me dat gekost heeft :rolleyes: )
als ze nu al slecht zouden zijn was het wel heel slecht gedaan.
Maar goed zijn nu jouw velgen dus je moet ermee doen wat jezelf wilt.
Ben benieuwd hoe ze worden :thumbup:
Zijn die dingen nou nog niet weggebracht? Pfff..... :)
Help mij m'n wielen wit te maken, stort op giro 988 :D
Misha word nog lastig gevallen vanuit leeuwarden
Ik zou voor wit gaan Misha, ziet er retestrak uit zo :thumbup:
Thanks Nigel, wit staat al vast.. de vraag is wanneer :)
kiwi-gti
23-08-2009, 11:26
Leuk daily-projectje weer Misha, ook dit gaat de goede kant op zo. Had niet anders verwacht :thumbup:
bluebastard
24-08-2009, 09:39
Help mij m'n wielen wit te maken, stort op giro 988 :D
paar busjes motip kost je hooguit 30 euro.... :rolleyes:
Voor velgen kan je beter 2k lak pakken, die is stukken steviger!
Vindt de wielen zoals ze nu zijn ook erg mooi, maar ik snap het wel.
Bloedt kruipt waar het niet kan kruipen toch?
De velgen worden afgedraaid en gecoat, ik ga niet in de weer met knikkerbussen en dergelijke.
Ze zijn nu wel door de vorige eigenaar gespoten met de hand maar als ik ze wit wil dan wil ik 't ook goed hebben.
martinus83
24-08-2009, 11:31
paar busjes motip kost je hooguit 30 euro.... :rolleyes:
Dat zit er nu ook op aan de staat van de lak te zien..
CleanedCordoba
25-08-2009, 07:19
zıet er goed uıt man !
spreek je wel weer zodra ık terug ben van vakantıe
Weer wat te doen :)
http://img22.imageshack.us/img22/5623/dsc9732.jpg (http://img22.imageshack.us/i/dsc9732.jpg/)
CleanedCordoba
15-09-2009, 11:46
netjes man ! lekker muziekje erin :D
Kunnen we die hardstyle weer ff lekker laten knallen :D
zou er niet teveel moeite in steken,moet er binnen een maand toch weer uit:lmao:
leuke sub,dat fusion ben ik zelf niet zo kapot van....
mediamarkt spul.. deze mtx is een instapmodelletje.. beter een beetje duurder tweedehands kunnen kopen
( en met een fisheye lijkt de sub niet groter ;) )
Gasten... het is om wat geluid te hebben, ik ga echt geen honderden euro's aan muziek besteden.
Als ik de radio zo nu en dan wat harder kan zetten vind ik het meer dan voldoende.. :rolleyes:
misha lezen..iig begrijpend lezen
voor hetzelfde geld had je tweedehands echt goed spul gehad.
dit speelt prima voor mijn eisen... 2e hands is ook maar 2e hands, gevoelsmatig.
Leuke aankoopen, gaat vast goed klinken!
Veel plezier ermee.
Waarom lopen jullie zijn spul nou zo de grond in te boren?
martinus83
15-09-2009, 12:47
2ehands kopen moet je mee uitkijken, kunt van buiten niet zien hoe het er van binnen aan toe is
leuk spul misha, netjes inbouwen he ;)
is een mening stijn..
Een mening ja, maar je hoeft niemand de grond in te stampen,
maar dat is schijnbaar normaal op dit forum :thumbup:
cleaned is teminste meej rielekse gaste ;)
Jurgen Santana
15-09-2009, 13:19
2ehands kopen moet je mee uitkijken, kunt van buiten niet zien hoe het er van binnen aan toe is
Volgens mij is de Jetta zelf ook 2e hands (of erger) :D
Of is bovenstaande alleen voor de stereo-instalatie van belang?
Een mening ja, maar je hoeft niemand de grond in te stampen,
maar dat is schijnbaar normaal op dit forum :thumbup:
cleaned is teminste meej rielekse gaste ;)
dus.. grond instampen?
audio is veel gevoeliger. zou ik ook geen 2de hands halen. ook al is de kwaliteit op papier beter.
@ richard. volges is het meej een groothoeklens geschoten en niet met een fisheye lens. volges mij het die gabbert dat niet eens.
desnelders
15-09-2009, 13:50
mijn vriendin is ook niet nieuw maar 2e hands, maar ben er enorm tevreden van, ze speelt heel zuiver en hard :D
maakt allemaal niet uit misha zolang jij er tevreden mee bent in jouw auto, proficiat me het nieuwe speelgoed :thumbup:
Stijn z'n topic is weg gesodemieterd .. en zelf geven ze de aanzet voor weer precies hetzelfde gezeik, ik weet ook wel dat het geen db-drag zooi is.. scheelt dat ik ook weet dat ik daar niet op zit te wachten. En ik zit al helemaal niet te wachten om een rooitje of meer aan wat muziek uit te geven.
Enfin, vandaag met Franske de boel er al een eind ingebouwd.. alleen nog even gaten maken in de panelen voor de speakers en dan de boel aansluiten.
martiepartie
15-09-2009, 15:51
Mooi toch zo?! Ik snap niet dat mensen voor duizenden euro's aan audio in een auto stoppen waar de akoestiek nooit goed gaat zijn en een ronkende motor het geluid ook nog eens verstoord.
Ik heb zelf niet eens een sub+amp, dus wat dat betreft pak het al een stuk beter aan dan dat ik ooit gedaan heb :D
Daarom, dan daarbij vind ik snoeiharde muziek in de auto ronduit irritant.. 't is puur om net even wat harder te kunnen als je wat relaxte liederen in de auto aan hebt staan zonder dat het gelijk als een krant klinkt.
Ik moet nog steeds zelf zingen in al mijn auto's, misschien dat ik er daarom meestal alleen in zit...
:thumbup:
tiefflieger
15-09-2009, 18:19
Leuk spul Misha, inderdaad goed genoeg voor een lekker stukje muziek...
Ik heb jarenlang plezier gehad van een MTX "instapmodel" woofer en die dingen doen het echt goed kan ik je vertellen.
Commentaar lijkt hier de laatste tijd meer op de personen gericht als dat het echt ergens over gaat, is meteen ook de reden dat ik mijn spullen hier al niet eens meer laat zien...
breadfan83
15-09-2009, 18:23
Hoe zuiver speelt dat Mediamarkt spul? Al aangesloten?
Heb zelf ook 'n MTX setje, niet de duurste serie d'r van, maar was / ben daar goed over te spreken. Het hoeft voor mij ook niet altijd zo hard, als het maar zuiver speelt. Die knal-groene Fusions kostten me destijds wat te veel vergeleken met de bekendere merken eerlijk gezegd, dus ben wel benieuwd hoe die bevallen.
CleanedCordoba
15-09-2009, 18:24
Idd kan je waarschijnlijk vanavond muziekje knallen :D
Denk dat ik vd ook eens wat kabels ga trekken;)
toch wel lekker een beetje bass erbij
Mooi toch zo?! Ik snap niet dat mensen voor duizenden euro's aan audio in een auto stoppen waar de akoestiek nooit goed gaat zijn en een ronkende motor het geluid ook nog eens verstoord.
Idd, dat vind ik ook. Beetje geluid voor een paar 100 euro is prima, de rest van het geld lekker opzuipen ofzo :tongue:
CleanedCordoba
15-09-2009, 18:27
Idd, dat vind ik ook. Beetje geluid voor een paar 100 euro is prima, de rest van het geld lekker opzuipen ofzo :tongue:
now we are talking :D
Juistem, morgen maken we de boel af als het goed is :)
Een lekker stukje muziek is nooit weg Misha.
Ik heb zelf net kieskeurig.nl zitten afstruinen waar ik de goedkoopste amp + sub kan scoren voor de GTI !!
Niet dat ik dat zozeer wil, maar de uitsparingen zitten er al in...... ;)
Ik bestel het binnenkort van Kenwood aangezien mijn radio ook K'wood is en ik niet al teveel vreemde soorten door elkaar wil hebben (tenminste niet dat wat in het zicht komt).
De Limburger
16-09-2009, 06:18
Leuk spul, virend van me heeft dat kistje ook en klinkt echt goed hoor. Zelf heb ik de Sledgehammer van MTX incl de composet en ook de MTX monoblok, eigenlijk had je die beter kunnen nemen, is volgens mij net zo duur maar wel een stuk beter,naar mijn mening.
Verder veel plezier ermee.
GR Ronnie
martinus83
16-09-2009, 08:35
Volgens mij is de Jetta zelf ook 2e hands (of erger) :D
Of is bovenstaande alleen voor de stereo-instalatie van belang?
ja, dat zie je goed
ik heb zelf een keer tweedehands audio gekocht en doe dat dus niet (snel) meer
ahhh.. omdat jij een keer slechte ervaring gehad hebt met tweedehands audio is alle tweedehands spul slecht...
is ook een manier van er naar kijken..
martinus83
16-09-2009, 08:40
Dat zeg ik niet, maar dat risico heb je wel ja. vooral met versterkers en subs.
Als een versterker loopt te clippen waardoor je spoel te heet wordt gaat hij snel achteruit. Lullig als jij net die sub koopt en hij na een week in jou kistje vastsmelt.
Daarbij kun je een versterktje en een subje kopen voor relatief weinig geld, trek het uit je auto en sluit het in de volgende auto weer aan.
Renegade
16-09-2009, 08:40
ja, dat zie je goed
ik heb zelf een keer tweedehands audio gekocht en doe dat dus niet (snel) meer
Ligt er helemaal aan WAT je 2de hands koopt van audio,
Zelf heb ik rondom een setje speakers van focal 2de hands gekocht, compo voor en coax achter. Speelt na meer dan 2 jaar nog steeds perfect.
Versterker van audison, ook 2de hands, 1,5jaar en speelt nog steeds perfect.
Voor die audison had ik een goedkoper merk versterker 2de hands gekocht, half jaar was die stuk !
Spul dat goedkoop is kun je beter nieuw kopen. De echte topmerken kun je ook 2de hands kopen !
martinus83
16-09-2009, 08:43
@ renegade; Ligt er ook aan in welke categorie audio je zit. Een versterker met een nieuwwaarde van 750 euro kopen voor 375 legt al een andere kijk op de zaak dan een meteen nieuw waarde van 150 euro waarnaast ook de kwaliteit een rol speelt zoals je al zegt..
Wat een gezeik weer. Koopt hij leuk audio spul begint men direct weer te huilen.
@ Misha, leuk setje. Succes met de inbouw.
Het risico wat je loopt is gewoon veel groter als je 2e hands spul koopt.. en gezien mijn eisen niet zo denderend hoog zijn, heb ik ervoor gekozen om nieuw spul te kopen wat dan misschien niet zo goed is, maar dan ben ik er wel zeker van dat het allemaal gaat werken.. is dat nou echt zo moeilijk om te begrijpen?
Bedankt voor de relaxte reacties in ieder geval.. vanavond de boel afmaken met Tinusse!
breadfan83
16-09-2009, 19:54
Mish, zit de audio er al in? Ben wel benieuwd naar de zuiverheid van de set. :thumbup:
Net klaar, 't zit er allemaal in.. het gaat behoorlijk hard kan ik jullie mededelen.
Echt getest heb ik 't nog niet aangezien het 10 uur 's avonds is en ik geen aso ben :D
Morgen even een uitgebreid rondje rijden en eens wat verschillende muziek draaien!
dan kan niet voor dat geld hoor....
:redface: je hebt gelijkt, het klinkt nog steeds maar pauper :D
breadfan83
16-09-2009, 22:09
dan kan niet voor dat geld hoor....
:tongue:
jettaracing
16-09-2009, 22:14
Wel een leuke sub ,ook al is het een 'instap' model !
Ik heb zelf 2 van deze in 12 inch (xt12's) in de rode jetta,en ben daar zeer tevreden over !
Die Lanzar versterkes zijn op zich best wel goed hoor ,je moet er alleen niet al te veel van verwachten , maar denk dat deze set up best wel leuk kan spelen
martijnvanderh
16-09-2009, 22:25
Mish! Hoe klinken de flinkerds over je nieuwe boomboxen?
breadfan83
16-09-2009, 22:37
ik hoor ze hier ampi
Clown, je staat naast 'm. :rolleyes:
http://farm3.static.flickr.com/2577/3912039065_c1e9c2e124_o.jpg
:D
Clown, je staat naast 'm. :rolleyes:
die passat staat nu wel 2 straten verder op
CleanedCordoba
16-09-2009, 22:53
die passat staat nu wel 2 straten verder op
wat een slechte sound dan :cool:
Neej ben benieuwd. Zal deze week ook eens aan de audio gaan :D
Golf_84er
16-09-2009, 22:57
Hey misha, helaas kon ik je vanavond niet meer helpen. heb nog een hoop gezeik gehad met mijn eigen golf. winter wielen er tijdelijk ongegooid voor Gremmen. En helaas ook verhoogd want anders kan de beste man er niet mee rijden.
bouten bleken achter te lang te zijn dus nog een hoop gedoe gehad en ze nog ingekort.
loopt nu niet meer aan maar hij starte ook niet meer:(
Morgen vroeg naar gremmen brengen en hopen dat hij het krijgt gevonden van het inhouden/stotteren.
Ben benieuwd naar je sound, zal binnenkort ff komen check..
JVT erin bijvoorbeeld:S klinkt altijd goed!!!
iPodje eraan en dan heb ik wat ik wil, en hard :D
Laat maar weten wanneer je langs komt... is er zondag niks te doen kwa meets?
XT12 is echt een prima sub hoor, zeker voor het geld. Wel een oude serie dus lekker goedkoop. Fusion zooi zou ik zelf niet aan beginnen, vind het echt bagger. Waar heb je de speakers ingebouwd? In de achterpanelen? En spelen ze onversterkt?
Speakers zitten in de originele deurbakken... Fusion is ook niet zo mijn merk maar ik ben wat zulke zooi betreft altijd een koopjesjager, op Ron de Vries stond dit setje van 250 voor 70 euro.. dus 't zal wel een fatsoenlijke serie zijn wat prima speelt. Ik heb achterin de hoedenplank ook nog de originele VW speakers, die spelen ook nog mee. Verder zijn de speakers onversterkt, vind ik opzich niet nodig.
martinus83
17-09-2009, 11:04
Versterkte speakers in originele plastic deurbakken in een onaangepaste mk2 deur is zonde van je geld. Dan moet je het helemaal goed doen wil je wat aan die versterking hebben.
martiepartie
17-09-2009, 11:08
Versterkte speakers in originele plastic deurbakken in een onaangepaste mk2 deur is ook vrij nutteloos. Dan moet je het helemaal goed doen.
nutteloos ?
weer vrij overdreven.. Ik heb mijn Harman Kardon speakers met 3 lange schroeven aan mijn deurpaneel zitten (totdat mijn speakerbakken af zijn :D ) en ik kan je vertellen dat het toch al heel erg goed speelt. In een schaal van nutteloos tot perfectie zit ik toch over de helft ;)
En volgens mij is de sub versterkt en zijn de speakers onversterkt.
Het speelt wel goed hoor, net even stukje wezen rijden.. klein stukje nog maar.
Misschien binnenkort nog even naar de afstellingen kijken, beetje fine-tunen :)
'T gaat in ieder geval al goed hard en blijft mooi zuiver, ik ben dik tevreden.
Versterkte speakers in originele plastic deurbakken in een onaangepaste mk2 deur is zonde van je geld. Dan moet je het helemaal goed doen wil je wat aan die versterking hebben.
Daarom moet je je deurbakken dus aanpassen, ik zou iig geen composet rechtstreeks op de HU zetten. Je kunt er echt veel meer uitkrijgen, ook qua filtering e.d. als je hem via een versterker laat spelen. Ik laat zelfs 8,7cm coax speakertjes via een versterker lopen, het scheelt echt veel.
martinus83
17-09-2009, 16:30
nutteloos ?
weer vrij overdreven.. Ik heb mijn Harman Kardon speakers met 3 lange schroeven aan mijn deurpaneel zitten (totdat mijn speakerbakken af zijn :D ) en ik kan je vertellen dat het toch al heel erg goed speelt. In een schaal van nutteloos tot perfectie zit ik toch over de helft ;)
En volgens mij is de sub versterkt en zijn de speakers onversterkt.
Je bent waarschijnlijk niet voor niets met deurbakken bezig. :rolleyes:
martinus83
17-09-2009, 16:33
Daarom moet je je deurbakken dus aanpassen, ik zou iig geen composet rechtstreeks op de HU zetten. Je kunt er echt veel meer uitkrijgen, ook qua filtering e.d. als je hem via een versterker laat spelen. Ik laat zelfs 8,7cm coax speakertjes via een versterker lopen, het scheelt echt veel.
Dat zeg ik ja, als je ze versterkt zou ik de deurbakken en panelen ook aanpassen, anders is het jammer van je versterker, kwaliteit zal er niet uit komen op een stukje hardboard geschroefd.
Composet kan gerust op rechtstreeks op een HU, in mijn alfa 156 op een Alpine klinkt dat formidabel, en dan heb ik een standaard fabrieks af koffiefilter composet. Klinkt iig beter dan een versterkte composet in standaard mk2 deurbakken.
heb overigens MFD deurbakken liggen, erg mooi, skai bekleed, voor 16,5 cm composet, mocht er iemand interresse hebben, ik ga nm. terug naar OEM look
http://volksforum.com/forum/showthread.php?p=781147#post781147
VeeDubber
21-09-2009, 11:19
Opgeschoond!
Heren, deze discussie is recent nog gevoerd en toen bleek ook al dat jullie er niet uit kunnen komen, dus ga hier nu niet weer opnieuw beginnen aub!
Oke dames... even enkele updates:
• Lakschade op de voorbumper bijgewerkt
• Achterbumper recht gehangen
• GT achterlichten
http://farm4.static.flickr.com/3481/3962686585_d0d4a21a33_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2500/3963463944_9542b384a8_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2639/3963466692_191f76227a_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3487/3963470030_94b905066b_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2447/3963473760_7e286c41b5_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2620/3962695059_07d2fc1ab0_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2427/3962696457_d3227c4b3a_o.jpg
http://farm3.static.flickr.com/2439/3962700263_5b753527e2_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3520/3963477178_558134a5f5_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3533/3963480340_c6d414441e_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3475/3963482228_40e0066cf8_o.jpg
En nog een paar meer: http://www.flickr.com/photos/39256604@N02/
Nog een update, de auto is verkocht.. zonder wielen/audio/GTs, die had ik namelijk nog niet toen de koper kwam.
Die gaan dus in de kast, misschien dat voor een volgende Jetta.. nu maar op zoek naar een opvolger van de witte.
Hij wordt trouwens aanstaande zaterdag opgehaald.. muziek is er al uit en de wielen zijn er ook onder vandaan..
CleanedCordoba
28-09-2009, 22:29
nette pics weer :D
erik_jetta
28-09-2009, 22:42
Komt er nu een 35i? aangezien bijna alle osse boys dat willen/hebben!
breadfan83
28-09-2009, 22:46
:rolleyes: :D
Voor mij geen 35i.. veel te duur in de maand, dat verdien ik nooit meer terug ;)
ossen zijn toch kudde-dieren?;)
CleanedCordoba
28-09-2009, 22:51
ossen zijn toch kudde-dieren?;)
uuuuuhhhhhhhuuummm ........................
breadfan83
28-09-2009, 22:52
Voor mij geen 35i.. veel te duur in de maand, dat verdien ik nooit meer terug ;)
Hebben die dan ook een 3k grens? :confused:
uuuuuhhhhhhhuuummm ........................
niet alle ossen :confused: :tongue:
Mister Cool
28-09-2009, 23:36
Hebben die dan ook een 3k grens? :confused:
Hahaha :D :D :D
Vond dit anders wel een mooie jetta. Ben benieuwd wat het volgende word!
wildeknak
29-09-2009, 06:26
Jammer man.. Je hebt er een mooi wagentje aan zo..
Ben benieuwd wat er nu komt.. :D
martinus83
29-09-2009, 20:01
Wat er nu komt raad je niet makkelijk
breadfan83
29-09-2009, 20:10
Iets tijdelijks? :D
De Limburger
29-09-2009, 20:22
Jammer Misha, was een dikke auto, nu dan eens zien wat er nu gaat komen.
Gr Ronnie
Alles is tijdelijk :thumbup:
Ik ga vrijdagochtend de nieuwe ophalen, schroefsetje is zojuist besteld.
De Limburger
29-09-2009, 20:32
Mmmmhh lekker laag, dikke wielen, audio, wat wil je nog meer...???
Ik denk dat het een Polo wordt, haha.
Gr Ronnie
We zullen hem missen!
dat zal wel ja!!! :D
hij zal wel ver weg gaan!! :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.