View Full Version : Er is weer wat mis met het Forum
Bussie komt zo
08-11-2004, 08:53
What the hell!!!
Was ik bijna aan 1000 berichten zijn jullie aan het verwijderen gegaan.
NOU BEDANKT!!! :mad:
ook goeie morgen BKZ'tje ....
je moet maar zo denken,het houdt het allemaal weer een stuk leesbaarder !!
Bussie komt zo
08-11-2004, 08:56
Ja nou lekkere "goede"morgen zo koud op mijn dak
Waren toch oude berichten.
Alleen jammer dat dan gelijk je aantal gepost ook naar beneden gaat. :mad:
sorry, maar de tellers gaan nu eenmaal omlaag als er opgeschoont wordt. [slime mode}denk maar zo: voor ons hoef je geen 1000 berichten te hebben. Wij accepteren je zoals je bent. [/slime mode]
Bussie komt zo
08-11-2004, 09:36
[slime mode}denk maar zo: voor ons hoef je geen 1000 berichten te hebben. Wij accepteren je zoals je bent. [/slime mode]
Bedankt hoor Chris. eindelijk wordt ik eens geaccepteerd zoals ik ben.
dat gebeurt maar weinig. :o
Kan iemand misschien al mijn posts weg flikkeren?
Als er aan oude postings toch geen waarde word gehecht.
en het tellertje weer op '0' lijkt me wel wat.
' overigens ' d'r staan ineens 1700 post ofzo onder mijn naam.. Lijkt mij wel ERRUG veel..
Beetlefreak
08-11-2004, 11:11
...eindelijk wordt ik eens geaccepteerd zoals ik ben.
dat gebeurt maar weinig. :o
Hmmmz, kun je je voorstellen ;):D
Maar verder was de zooi gisteravond ook zo traag als de sodemieter, of waren dat die amerikanen weer :confused: :rolleyes:
*edit* Ik kom er net ook achter dat ik er 400 posts op achteruit ben gegaan */edit*
' overigens ' d'r staan ineens 1700 post ofzo onder mijn naam.. Lijkt mij wel ERRUG veel..
Als je de posts wil zien waar wij geen waarde aan hechten; Dat kan hoor.
Het merendeel komt uit oude Off topic berichten. uit de andere secties gaan de oude berichten het archief in en worden daar bewaard. (die zijn altijd met de searchmode te vinden)
Pedaalemmer
08-11-2004, 19:25
ja ik ben ineenkeer dikke 1000 posts kwijt! wahaha wel grappig
en het tellertje weer op '0' lijkt me wel wat.
Kan mijn teller dan misschien permanent op -30 gezet worden ?
Dat lijkt me pas echt...uhm....cool :rolleyes:
edit: Kzie net dat ik sinds vanmiddag alweer 30 kwijt ben, schiet al lekker op zo :biggrin:
Pedaalemmer
10-11-2004, 17:12
tis wel behoorlijk krom dat je aantal posts zo worden weggezogen want die posts zijn gewoon gemaakt of ze nou verwijdert zijn ja of nee...beetje vreemd!
wat is het probleem Henk. je hebt er nog 1735 staan. Is het dan echt status om enorm veel posts te hebben?
Beetlefreak
10-11-2004, 17:32
Ben het eigenlijk wel met GTIpowerrr eens, kan de postcount niet los staan van het aantal 'nog aanwezige posts' ??
Je hebt ze tenslotte allemaal gepost...
ben er nix op achteruit gegaan..zou ik zo zinvol posten? :D
Ben het eigenlijk wel met GTIpowerrr eens, kan de postcount niet los staan van het aantal 'nog aanwezige posts' ??
Je hebt ze tenslotte allemaal gepost...
Nee, dat kan niet. De postcounts worden geteld aan het werkelijke aantal posts die een gebruiker in de database heeft staan, en deze wordt wekeljks automatisch opnieuw uitgerekend, samen met een aantal andere scripts die de database schoon houden.
Maar ik ben het ook eens met Chris, waarom hecht je zoveel waarde aan een (off-topic(!)) postcount?
En ik maar denken dat 't spaarpunten waren.....damn.. :frown:
Pedaalemmer
11-11-2004, 14:08
Nee, dat kan niet. De postcounts worden geteld aan het werkelijke aantal posts die een gebruiker in de database heeft staan, en deze wordt wekeljks automatisch opnieuw uitgerekend, samen met een aantal andere scripts die de database schoon houden.
Maar ik ben het ook eens met Chris, waarom hecht je zoveel waarde aan een (off-topic(!)) postcount?
omdat het dan helemaal geen nut meer heeft om te laten zien hoeveel posts iemand heeft.
aan het aantal posts hangt ook een naam vast...als het zo door gaat staat er zo weer newbie achter mijn naam :confused: :confused:
Pedaalemmer
11-11-2004, 14:09
wat is het probleem Henk. je hebt er nog 1735 staan. Is het dan echt status om enorm veel posts te hebben?
jullie hebben zelf daar namen aan vast gehangen aan de namen dus ik heb de status er niet aan verzonnen. het gaat er niet om heoveel posts je hebt as ze maar kloppen. en nu is het gewoon een gok wat er achter je naam dalijk staat en dat is erg irritant thats all!
SplitBien
11-11-2004, 14:55
ben er nix op achteruit gegaan..zou ik zo zinvol posten? :D
Ga er niet vanuit.... ;)
omdat het dan helemaal geen nut meer heeft om te laten zien hoeveel posts iemand heeft.
aan het aantal posts hangt ook een naam vast...als het zo door gaat staat er zo weer newbie achter mijn naam :confused: :confused:
jullie hebben zelf daar namen aan vast gehangen aan de namen dus ik heb de status er niet aan verzonnen. het gaat er niet om heoveel posts je hebt as ze maar kloppen. en nu is het gewoon een gok wat er achter je naam dalijk staat en dat is erg irritant thats all!
De meeste van die titels zijn VW-gerelateerd.
Bijvoorbeeld: bij veel "on-topic"-posts wordt je bestempeld als een VW Addict of Guru. Is dat een goede titel als je veel off-topic posts zoals "LOL :D" hebt? Nee
Als die postcount vw-gerelateerd is, is hij waardevol en heb je recht op die bepaalde titel. Deze posts worden niet verwijderd, en je postcount zal daardoor dus niet omlaag gaan. Je hoeft in dat geval ook niet te gokken naar je user-title...
Pedaalemmer
11-11-2004, 16:57
De meeste van die titels zijn VW-gerelateerd.
Bijvoorbeeld: bij veel "on-topic"-posts wordt je bestempeld als een VW Addict of Guru. Is dat een goede titel als je veel off-topic posts zoals "LOL :D" hebt? Nee
Als die postcount vw-gerelateerd is, is hij waardevol en heb je recht op die bepaalde titel. Deze posts worden niet verwijderd, en je postcount zal daardoor dus niet omlaag gaan. Je hoeft in dat geval ook niet te gokken naar je user-title...
ook goed
Beetlefreak
12-11-2004, 18:58
Niet helemaal waar vind ik. Dit forum incl. VW Scene is strax een jaar in de lucht.
Als iemand al langer lid is word je op een gegeven moment vanzelf posthoer, ook als je nuttige berichten plaatst.
Dan is die titel toch ook niet van toepassing?
"ouderdom" op een forum zegt echter ook wel iets. bijvoorbeeld bij verkooptransacties.
als iemand een goede bekende is op het forum is hij makkelijker te achterhalen mocht er iets mis gaan. zie het ook als een soort "feedback" functie zoals ze die op Ebay hebben.
en natuurlijk geld het niet altijd en voor iedereen maar "overall" vinden we het een goed systeem.
zo ging ik op het oude forum ooit eens van 3500 naar 10.000 berichten......ook leuk
dat kwam omdat je er al weken om zat te zeuren Ed :p
Tjaapie, volgens mijn was ik toen administrator en kon ik dat zelf veranderen.
Hoeveel butt en onzin had ik op natuurlijke wijze gepost? Wel belachelijk veel....
maar je bent ouder en wijzer geworden (lees: je rijdt jetta 1) :biggrin:
hijs gespoten btw...ik zal bij me topic ff de foto's knallen.....ziet er wel aardig uit.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.