View Full Version : nieuw schroefsetje hoeveel zakt die nog na?
hee
ik heb een schroefsetje van V-maxx besteld nu komt die binnenkort binnen en wou ik hem monteren.
alleen hoeveel cm zal die nog na zakken ivm die nog nieuw is.
en na hoeveel km zal die ingereden zijn ong.
het gaat over een Golf mk1 1.5 :rolleyes:
Groeten Johan
als je de goede set koopt ( ;) voor degene die hem snappen) dan moet je echt niet teveel verwachten naderhand.
Zet hem gewoon zo laag zodat je het mooi vind, en rijd er een paar dagen mee. veel zal het niet veranderd zijn.
Dan, wanneer je helemaal tevreden bent pas uit laten lijnen.
cabby tdi
19-08-2009, 17:37
OF jezet het gewoon zoals je wil ne je laat het uitlijnen.
Mocht hij alsnog zakken, schroef je op tot je weer op hoogte zit.
Je moet wel meten van het midden van de velg naar de rand van de wielboog.
op die afstand heb je immers uitgelijnd en als je dat stukje omhoog gaat zit je weer op je uitlijning.
Bedankt voor de Tips
heb mijn V-maxx setje via Tuningcenter Lowering een van de Adventeerders hier op het forum en ook op vwforum.
@ reuvers ik neem aan dat je bedoelde dat ik wel de echte v-maxx had.
dus nu nog wachten op de postbode :D
Groeten Johan
Mijn V-maxx is niet gezakt naderhand...vind wel dat achter niet laag genoeg kan helaas.
@ Johan-k: Mijn Mk1 is niet verder ingezakt na een tijdje rijden met de V-Maxx set!
@ Reuvers: big smiley! (misschien moet je toch een passende auto bij je set kopen)
lol dirk snapt hem.
Johan, ik had een set gekocht die geadverteerd werd als golf 1, maar blijkt van een corrado te zijn.
Cabbi, reden dat ik zeg niet meteen uitlijnen, is omdat je vaak bij je eerste paar ritten er achterkomt dat hij ergens aanloopt ofzo. Dan is dit nog makkelijk te verhelpen.
Als hij eenmaal uitgelijnd is adviseer ik er van af te blijven.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.