PDA

View Full Version : Me Nieuwe Golf I 1983

Jasper Ovaal
08-11-2004, 12:14
Hoi mensen ik heb hem nu al 3 weken maar nu mogen jullie hem dan eindelijk aanschouwen, heb de Golf van Stijn gekocht, hieronder wat foto's van het nieuwe monster.

De planning. misschien voorkant wat lager, ander velgen. waarschijnlijk mat zwart spuiten, Alle ideeen om hem er fout uit te laten zien zijn welkom :tongue:

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8932&mode=normal

Deze stoelhoezen waren zo goed/fout TOp
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8933&mode=normal

Hier de velgen van me oude golf2 die er waarschijnlijk onder komen, ik heb ook nog wel Porsche Cup3 velgen met adapters maar om die er nou onder te zetten?? dan zijn de velgen erg veel meer waard als de auto.
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8935&mode=normal

En hier de achterkant van het monster, met trekhaak :)
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=8934&mode=normal

Stijn nog bedankt he, heb er al erg veel lol mee gehad. kei hard kinderen voor kinderen aan over de boulevard, :tongue:

idee van deze auto is hoe fouter hoe Goeier :D Alle foute ideeen zijn welkom. maar kom niet aan van ' maak van je VW teken een opel logo, dat is te fout :D

bobby-digital
08-11-2004, 12:24
striping vooral laten zitten, erg coool

je kan ook van die jaren 80 zonnewering dingen op je achterruit zetten, die horizontale kunstof lamellen dingen...... kan er ff niet opkomen hoe die dingen heten maar je weet wel wat ik bedoel:D

Jasper Ovaal
08-11-2004, 12:28
deze :D Achterraam Lamellen kunstof

wel erg goed, maar deze golf word erg Low budget. misschien dat ik een keer een kapote ervan tegen kom met een paar lamellen eruit ofzo, en een beetje mos erop, dan zeker wel ;)

Airtime
08-11-2004, 12:30
Hij is goed, Jasper!!!! :cool:

Striping laten zitten! Een een fietsendrager met foute fiets achterop zetten! :D

bobby-digital
08-11-2004, 12:41
kan de foto niet zien op m'n pc, maar je weet dus wat ik bedoel :D

een paar foute verstralers op de bumper is ook erg camp natuurlijk :cool:

Jasper Ovaal
08-11-2004, 13:13
kijk de goede ideeen komen er aan, :tongue: meeeeeeeeeer :p

hajee
08-11-2004, 13:18
ik vind die striping juist erg fout(lees:super)
matzwart is niet uniek...
dan deed ik eerder primer rood of gebroken wit of combinatie..
stoelbekleding is ook erg gaaf!! vooral laten zitten!!
:D suc6

Jasper Ovaal
08-11-2004, 17:00
ik vind die striping juist erg fout(lees:super)
matzwart is niet uniek...
dan deed ik eerder primer rood of gebroken wit of combinatie..
stoelbekleding is ook erg gaaf!! vooral laten zitten!!
:D suc6

Zat ik ook aan te dneken, een mengelmoes van mat blauw met mat wit, dat het heel licht mat blauw word, ff kijken of dat gaat lukken.

Matheo
08-11-2004, 17:14
pluche bekleding is wel erg fout (dashboard enzo)

Jasper Ovaal
08-11-2004, 19:15
pluche bekleding is wel erg fout (dashboard enzo)
ook erg lekker, ff kijken hoe we dat met wat accebten kunne toepassen, :o

de ideeen gaan lekekr , nu nog de tijd :D

antraciet
08-11-2004, 19:17
en uhm 'oogwimpers' rond de koplampen :D

vento tdi
08-11-2004, 19:34
en gekleurde hoes over het stuur?

Franklin
08-11-2004, 19:47
of doe een hoefijzer in je grill dat hadden ze tien jaar geleden ook allemaal ziet er ook echt niet uit. en op elke rommelmakrt liggen er wel.

Jasper Ovaal
08-11-2004, 20:07
Stuur hoes had ik wle in me handen maar ik kon niet kiezen tusen een tijger en zebra moetief, of zijn e rnog andere foutere hoezen??

Als het meezit heb ik nog van die wimpers van me kever ergens ligen, past dat makkelijk//?

Hoefijzer komt er ook aan, vreinden van me hebben zo'n manage, dus kan er dnek ik nog wel een krijgen waar de stront inzit :D

hoorde zo'n hoefijzer nou met de open knat naar boven of naar onder, zijn 2 theorien,

opening omhoog Zo blijft het geluk eri, en valt het er niet uit

Opening omlaag dan kan het geluk eruit en de auto zijn geluk meegeven. :p

mensen bedankt voor het meedenken,

hij gaat lekekr

Hoe Fouter hoe Goeier !!

Tjaap
08-11-2004, 20:13
ja die keverwimpers passen vrij simpel. Dennis had ze ook op de Golf, en HIER (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=3173) zitten ze op een cabby

Tommy
08-11-2004, 21:10
die lak mooi zo houden zeg ik!

Matheo
08-11-2004, 21:40
de "proud to be fout" mobiel :D

chrisjuh
08-11-2004, 22:54
hahahah niks meer aan doen is absolute klasse zo!
En let op; ook deze modellen zijn over 5 - 10 jaar gezocht houd dat ff in je 8terhoofd...... ;) Dus ik zou het altijd zo doen dat je 'm weer kunt terugbouwen maarje das de mening van een ouwe zeikerd.... :cool:
Maar een beetje verlaging en velgjes (degene die je hebt liggen) kunnen geen kwaad.

hajee
08-11-2004, 23:35
gewoon knetterlaag dat ding! lekker schrapen met je carterpan!!
:D

Christiaan
09-11-2004, 08:33
Alleen op z'n buik dat ding....verder is tie al geweldig fout :p

LRR
09-11-2004, 11:09
Wat zou je denken van zo'n grote blauwe zwaailamp van een oude brandweer T1 of zo midden op je dak ??

Is harstikke illegaal, maar toch ook superfout ?????

Grtz......... LRR

bobby-digital
09-11-2004, 11:47
denk dat je al aardig wat foute ideen heb opgedaan:) een pluche plafond is ook wel kinky:D:D en dan helemaal roze...hahahah erruug fout

LRR
09-11-2004, 11:48
Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Jasper Ovaal
09-11-2004, 11:52
Ff kijken hoor,. wat gaat er wel gebeuren aan die auto::

- Verlagen
- Hoefijzer
- foute stuurhoes
- Dakrek met zwaailamp :)
- waarschijnlijk toch een matte kleur met een zeer foute striping
- Velgen
- als ik een mooi stofje kan vinden dan misschien ook dat plafond, incl interieur delen :rolleyes:

Nu nog zo'n sillecone opblaashoer, voor naast me en het is een echte hoerensloep :p

toch raar dat ze noit met me mee willen rijden, zullen ze zich schamen als ze in me auto zitten :cool:

Mensen bedankt weer, ik kan weer aan de slag. ff kijken wat ik dit weekend kan doen, misschien zondag ff knutselen, eerst de velgen nog ff laten uitlijnen, en een band laten plakken,

gegroet, Jasper

Jasper Ovaal
09-11-2004, 11:53
Ik bedenk opeens nog iets veel fouters:

TWEETY & SYLVESTER SPATLAPPEN !!!!! :eek: :eek: :eek:

Dan ben je pas superfout bezig denk ik !!!!!

Grtz.......... LRR

Zo'n idee had ik half, heb leiver van die vrachtwagen spatlappen, met zo'n vrouwtje erop, heb ook wel wat, en zeker breed genoeg :rolleyes:

Brazen
09-11-2004, 12:13
visje voor op kofferklep.....kussens....gordijnen.....geruit dekentje...

bobby-digital
09-11-2004, 12:15
OH MY GOD......... dit wordt de ergste pimp golf oooooit:D

goed bezig :cool:

BugStuk
09-11-2004, 12:17
... een leuk kleurtje getint glas....

Brazen
09-11-2004, 12:19
hele grote mega sticker van uh......Simmerstyle.....of No Fear.....!

VWrijder
09-11-2004, 12:20
Een windmolentje aan je antenne?

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1391&stc=1

VWrijder
09-11-2004, 12:28
... of een vette "I brake for Hobbits (http://www.cafepress.com/ibs1.12226558)" bumper sticker :cool:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1392&stc=1

Tjeerd
09-11-2004, 12:42
Zijn de dobbelsteentjes al genoemd?

Brazen
09-11-2004, 13:19
en niet vergeten......de tennisbal op je trekhaak.....of issie al genoemd ??

Jasper Ovaal
09-11-2004, 13:23
... of een vette "I brake for Hobbits (http://www.cafepress.com/ibs1.12226558)" bumper sticker :cool:

Zo die hebben echt wel een paar hele goede teksten staan op hun site , top.

Ik heb nu een hawai slinger aan de binnespiegel. maar dobbelstenen zijn makkelijker, heb nu steeds ruzie met die slinger :D

als hoedeplank stof heb ik nu een ouderwets stukje gordijn zitten, had ff geen zwartte stof, maar dat gordijn staat veel beter :o

Viperwin
09-11-2004, 13:45
Van die plastic handjes die je op de rand van je deur moet plakken of van die verticale kunststof deurbeschermers met reflectortjes erin... Uit dezelfde categorie: zo'n antistatische strip onder de auto. Ook lekker fout: zo'n gehaakt mutsje met een pleerol eronder op de hoedenplank, plaid op de achterbank, digitaal plakklokje op het dashboard... En ga zo maar door :P

chrisjuh
09-11-2004, 16:49
Wat ook super fout is zijn van '' HUP HOLLAND HUP'' zonweringen op de 8terzijruitjes.....

steven16v
09-11-2004, 18:50
Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

Peppie
09-11-2004, 20:20
Hondje met knikkend hoofd op de hoedenplank, hoelahoep-meisje op je dashboard, zonneschermpjes met beertje, beren-wiledoppen, vossenstaart aan je antenne, van die Halfords-plaatjes achterop zoals rabbit-power of zo, stikkers; mijn auto leeft, hij rookt, wipt en zuipt.....

Ik ben eigenlijk ziek...

arnus71
09-11-2004, 20:50
* Baby on board plaatje in je achterruit?
* Chrome wieldoppen van de Halfords ofzo. Anders je velgen spuiten zonder af te tapen!
* Blauw/zilvere folie op je koplampen + verstralers
* CB radio met gigantisch antenne
* Zo'n reflector stuk tussen de achterlichten (zijn waarschijnlijk zeldzaam!)

Jasper Ovaal
09-11-2004, 21:44
Ik zit elk jaar met kerstmis met kerstlampjes in de auto. Het eerste jaar waren het er een stuk of 200 afgelopen jaar iets meer als 600 met een complete kerstkribbe op de hoedenplank en kerstboom met gekleurde lampjes. Tip pas op voor de politie. Die kunnen dat niet waarderen. Echt niet. Trust me. Groeten Steven.

hier wil ik foto's van zien, TOP :biggrin:

had toen wel me Swift met ek enm wk goed onderhanden genomen, ook erg fout, alleen me broer kon net nioet op tijd remmen voor die bmw.

Baby aan boord gaat er ook zeker komen, en de knikkende hond ook.

waar kan je die Hawai dames kopen. die zijn ook super

had ik nou maar een grotere hoedenplank

GTI powerrr
10-11-2004, 09:14
zo`n lelijk dom gemonteerde derde remlicht!

oergolf
12-11-2004, 00:48
-Kogelgaten stickers op je deur

-halfords zonnewering (dieren) die je met een zuignapje bevestigd of iets anders fout.

-nep tomaat op je achter ruit

-enz

scumbag
12-11-2004, 15:29
Mijn God, wat een draak van een auto wordt dat...zet er meteen van die harmonica-mofjes op, over de ruitenwisserarmen, wellicht in combinatie met van die maagkramp-opwekkende verlichte ruitensproeierkopjes, of is dat over-the-top?

Halverwege de jaren 80 had je op menig golf 1 windgeleiders op de voorschermen, over de gehele lengte...je ziet die dingen (gelukkig?) nooit meer...ideetje? waren ook van Kamei, een beetje het neefje va de driedelige achterspoiler

Wat WEL cool is...je kent die stickers "My other car is a Porsche", zou er niet zoiets bestaan als "My other car is ALSO a Mk1" o.i.d?

"Lach maar, de mijne is betaald", ken je die nog?

Stijn
17-11-2004, 20:11
Ah cool, d'r is een hele topic over! Had ik even gemist :)

Wees goed voor m'n telg he...

Jasper Ovaal
15-12-2004, 14:30
ik heb dit weekend ff andere velgen on het golfje gezet, alleen moet ik nbu verpicht andere schokbrekers, de achteraknt was te ver naar de grond gezakt. dus heb je nog nieuwe schokbrekers en misschien gelijk verlaagde veren, laat het me even weten.
Ze taan super, aardig fout. ;)
achter sloten ze dus ff te strak aan, voor heeft ie veel te veel ruimte, hoeveel lager zou die kunnen? voor en achter met verlaagde veren?

om nog goed rijdbaar te houden en dat er ook nog mensen achterin kunnen??

laat me maar ff horen wat je er van vind..
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=9903&mode=normal

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=9904&mode=normal

het idee was goed, nu toch weer naar die afwerking....

SplitBien
15-12-2004, 14:31
VET MAN!!!! Nu op de grond smijten dat ding en klaar!

Tjaap
15-12-2004, 14:32
das een behoorlijke aanschaf geweest voor een lowbudget auto

Tommy
15-12-2004, 14:38
hahaha, jah idd!

ps. heb binnekort een setje dempers en 40 mm veren over... staat weet ik niet, voorste veerpoten liggen in de kofferbak, achterst zitten er momenteel onder. schroefsetje is onderweg.

als je interesse hebt... hoeft niet veel te kosten. Dus als je het gebruiken kunt, dan zullen we maar geen probleem van de prijs maken dacht ik zo.... :D

Stijn
15-12-2004, 14:39
Nou moet je'm zeker niet meer overspuiten, dit is hartstikke goed zo!!
Maar andere schokbrekers, waarom? omdat hij wat hoger moet achter? Dan zou ik andere veren plaatsen. Golfjes hebben de neiging om door de jaren heen op hun kont te gaan zitten om dat de achterveren moe raken.
Je zou dus:
-Of gezonde standaard veren kunnen plaatsen (gaat denk ik aanlopen)
-Of load adjusters monteren, extra veren die de boel stugger maken
-Of een verlagingsset kopen, met goed stugge veren (anders gaat het weer aanlopen)

Voor kun je lage veren plaatsen (-40mm ofzo?) of er gewoon budget-style een winding afzagen.

Nogmaals: ziet er zwaar cool uit zo: die kleur, die striping, dat rek, die velgen! Niks meer aan doen!

Jasper Ovaal
15-12-2004, 14:39
das een behoorlijke aanschaf geweest voor een lowbudget auto

ik had deze nog klaar liggen voor me kever, maar dat duurt toch nog wel ff voordat ik daarmee de weg op kan, en het past ook prima voor een half jaar op de golf, dus ik leen ze ff ;) daarna polijsten en onder de kever :rolleyes:

Stijn
15-12-2004, 14:42
PS zijn de stoelen al droog :)

Tommy
15-12-2004, 14:46
ps. van hier... veren van voor zijn nog nieuw, de veren van achter 2 maand gebruikt ongeveer... dempers geen idee van.

MauSeR35
15-12-2004, 15:02
heb je al zon foute sportuitlaat ook? of liever nog zon zichtbaar gemonteerde uitlaatversierder..
ziet er al lekker fout uit zo, ga zo door!

Jasper Ovaal
15-12-2004, 15:12
ps. van hier... veren van voor zijn nog nieuw, de veren van achter 2 maand gebruikt ongeveer... dempers geen idee van.
oke tommy, lijkt me prima, moet dan helmaal goedkomen denk ik, moet alleen ff kijken hoe we ze uit het noorden hier krijgen, jij een oplossing??? :) en die prijs moet denk ik ook wel goed komen,,,, alvast bedankt

@stijn, stoelen zijn denk ik wel aardig droog, had het eerste weekend de kofferruimte bekleding eruit gehaald, die was door drenkt, en daar ff wat water uit de hoeken gehaald, en ik heb er standaard een vochtvreter in staan, dus het meeste is er nu wle uit. en ik ga hem dnek ik toch een keer spuiten hoor, Donker mat blauw, met erg mooie vlammen, word echt wel leuk, zal kijken of ik die stickers met een fohn eraf kan halen voor je :p

zal zo nog ff een foto plaasten van het board van tim wat ik ook gespoten heb, op de auto komen dan oranje rode vlammen...

@ mauser, had inderdaad nog zo'n sierstuk liggen, alleen het schroefdraad was stuk, dus of ff een andere kijken of ff met een lasje vast zetten. en dan las ik er gelijk een paar extra grote bouen op het sierstuk, ze moeten het wel GOED kunnen zien dat ie nep is,,, :wink:

Christiaan
15-12-2004, 15:36
wat ik nog helemaal niet gezien heb, en ook zo ontzettend fout is...

Op je dashboard een foto van je vrouw/vriendin/schoonmoeder/oma met de tekst op het lijstje "Denk aan mij" :D

volksaddiction
15-12-2004, 15:40
hahaha, heb deze hele topic gemist....
in 1 woord:
GEWELDIG !!!
Pimp my ride Jasper style :D :D

Melvin
15-12-2004, 16:04
@christiaan: zo'n lijstje is vet, maar dan wel de originele foto erin laten zitten van bij aankoop, heb er ook nog over zitten denken trouwens :P

volksaddiction
15-12-2004, 16:09
@christiaan: zo'n lijstje is vet, maar dan wel de originele foto erin laten zitten van bij aankoop, heb er ook nog over zitten denken trouwens :P
Psies, of gewoon zo'n foto erin :D

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1649&stc=1

Melvin
15-12-2004, 16:12
@volksaddiction: dat vind ik toch te ver gaan... zielig voor die jonge...

volksaddiction
15-12-2004, 16:16
Ben je gek, als iedereen met hem in zijn lijstje gaat rijden wordt ie nog beroemd ook !!
Anders gewoon een plaatje van P. Anderson erin, of sinterklaas.......

hajee
15-12-2004, 17:17
mooie wielen, maar niet onder een golf 1.
vind ze te groot onder een golf 1, persoonlijk.
óf je moet hem ontzettend naar beneden gooien.

Jasper Ovaal
15-12-2004, 18:08
mooie wielen, maar niet onder een golf 1.
vind ze te groot onder een golf 1, persoonlijk.
óf je moet hem ontzettend naar beneden gooien.
het is gewoon ff wennen :wink:

hij gaat waarschijnlijk lager dankzij tommy, en als de vlammen erop zitten is ie op en top,,

@ leon, hoe ben jij in me familie album gekomen, dat is neef hans :p

hier een idee van de vlammen op me board hoe ze ook op me golf komen. :cool:

http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=9911&mode=normal

Tommy
15-12-2004, 18:11
oke tommy, lijkt me prima, moet dan helmaal goedkomen denk ik, moet alleen ff kijken hoe we ze uit het noorden hier krijgen, jij een oplossing??? :) en die prijs moet denk ik ook wel goed komen,,,, alvast bedankt

Zal eens kijken hoe ver ik ze gooien kan.... ;) :biggrin:

volksaddiction
15-12-2004, 18:14
@ leon, hoe ben jij in me familie album gekomen, dat is neef hans
whahahaha :D :D

Jasper Ovaal
15-12-2004, 19:14
Zal eens kijken hoe ver ik ze gooien kan.... ;) :biggrin:

Ik kan heel goed vangen, dus aan mij zal het niet liggen :tongue:

ik ga a.s. zondag naar groningen, als we nou een beetje op tijd daar klaar zijn, kunnen we wel gelijk ff langs heereveen, stuur anders ff een PM met je tel nr en adres, dan moet het dnek ik wel goed komen,

oke spreek je,

hajee
15-12-2004, 20:38
het is gewoon ff wennen :wink:

hij gaat waarschijnlijk lager dankzij tommy, en als de vlammen erop zitten is ie op en top,,

hier een idee van de vlammen op me board hoe ze ook op me golf komen. :cool:

ok lager en vlammen is cool!
;)

Mister Cool
16-12-2004, 11:09
Tsjee ik moest even heel wat lezen, hele topic pas voor 't eerst gelezen nu. Maar leuk dat je het apparaat natuurlijk wel zo superfout mogelijk wilt maken, ook veel goeie ideeën er tussen trouwens... Maar ik vind die porschevelgen veel te mooi voor onder een echt foute auto :confused: . Trouwens, is zo'n zwart ding over het achterraam al genoemd? Van die kunstof lamellen ofzo. Ook heel fijn zoiets...

Mister Cool
16-12-2004, 11:10
Ow en wat ik me trouwens nog bedacht... Je hebt ook wel van die gekrulde antennetjes, van die kleine zwarte. Een zoot van die dingen op je auto zijn ook erg fout :biggrin:

Jasper Ovaal
16-12-2004, 16:12
die porsche velgen leent ie alleen maar ff voor een jaartje ofzo :cool:

en het staat beter als die standaard velgjes,m en het zwaarder stuurder valt ook reuze mee,, komt goed, misschien dit weekend ff langs tommy, voor de verlagingsveren :p

Tommy
16-12-2004, 19:29
hahaha, jah idd!

ps. heb binnekort een setje dempers en 40 mm veren over... staat weet ik niet, voorste veerpoten liggen in de kofferbak, achterst zitten er momenteel onder. schroefsetje is onderweg.

als je interesse hebt... hoeft niet veel te kosten. Dus als je het gebruiken kunt, dan zullen we maar geen probleem van de prijs maken dacht ik zo.... :D

ff geduld nog.

Big_Mac_Mark
18-12-2004, 14:15
Je moet eigenlijk een tankdop-sticker (van autostyle/Tepper) erop maken! das extreem fout...

Tommy
15-03-2005, 20:17
sodemieters... ik schaam me eigenlijk al een betje.... maareh... heb dan eindelijk alle 4 veren bij elkaar kunnen vinden... :o :o

Had eerst 3 apart liggen, en 1 kon ik niet van een demper krijgen zonder slag/luchtsleutel.... Had ik hem er eindelijk eens afgehaald...(heb thuis niet zown ding... :mad: ) Was ik de 3 die ik apart had gelegd kwijt.... :rolleyes: :eek:

Maar heb dan vanavond, na een ingeving :p, eindelijk alle 4 compleet bij elkaar.... En heb ze net even een beetje gepoetst...(weinig succes :D )

Ze gaan donderdag op reis(morgen werken, donderdag vrij) En dan zijn ze er vrijdag wel dacht ik zo... :D

http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=2856&stc=1

Tommy
15-03-2005, 20:19
heb je nog interesse eigenlijk..? haha... :redface:

baseknot
15-03-2005, 20:47
wat ook wel fout is is zon gebroken antenne die dan weer aan mekaar geplakt is met duck tape.
maar deze ride gaat echt pimping fout worden .
succes met het projectje:D:D:D:D

bvdkruijt
16-03-2005, 18:31
Die auto heb ik op marktplaats zien staan :) leuk ding hoor!

Jasper Ovaal
21-03-2005, 10:41
Die auto heb ik op marktplaats zien staan :) leuk ding hoor!
apart, volgens mij heeft ie niet op Mp gestaan. geeft niks.. :rolleyes:

maar ja, gister ff ermeem bezig geweest, veren zijn ontvangen Thom. gaan er van de week onder.

Gister ff met de roller bezig geweest. hier het resultaat. als het meezit volgende week de vlammen eronder.
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/ff%20licht%20opschuren.jpg
eerst mooi maken

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/bovenaan%20beginnen.jpg
Zo en we kunnen beginnen.

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/afplakken%20is%20voor%20amateurs.jpg
ja als je die nacht 2 uur hebt geslapen, dan wil je er wel is naast schieten. met een mesje straks zo weer weg te halen hoor :rolleyes:

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/het%20resultaat.jpg en alweer klaar. kan ook bijna het dakrek ernog op. maar eerst het dak nog zwart wit geblokt maken.

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/klaar%20voor%20de%20vlammen.jpg
zo. klaar voor de vlammen. dan is hij klaar voor de laatste watergekoelde ACN.

meer foto's weer op me site \/

Richard
21-03-2005, 11:12

echt mooie teksten op die pagina

Melvin
21-03-2005, 11:24
cool... alleen hij is niet echt mat he :S...

maar wel geinig ;)

Jasper Ovaal
21-03-2005, 11:33
cool... alleen hij is niet echt mat he :S...

maar wel geinig ;)
wel mat alleen op de foto nog niet helemaal opgedroogd :tongue:

Jasper Ovaal
21-03-2005, 17:08
oja, iemand nog tips voor een zwart wit geblokt dak? bedankt.

idee nu is van groot plakplastic allemaal vakken te snijden van 15 x 15 en die om en om op te plakken, dan wit verven en klaar.? zo juist of zijn er makkelijker manieren?

lwin
21-03-2005, 17:54
apart, volgens mij heeft ie niet op Mp gestaan. geeft niks.. :rolleyes:

maar ja, gister ff ermeem bezig geweest, veren zijn ontvangen Thom. gaan er van de week onder.

Gister ff met de roller bezig geweest. hier het resultaat. als het meezit volgende week de vlammen eronder.
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/ff%20licht%20opschuren.jpg
eerst mooi maken

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/bovenaan%20beginnen.jpg
Zo en we kunnen beginnen.

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/afplakken%20is%20voor%20amateurs.jpg
ja als je die nacht 2 uur hebt geslapen, dan wil je er wel is naast schieten. met een mesje straks zo weer weg te halen hoor :rolleyes:

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/het%20resultaat.jpg en alweer klaar. kan ook bijna het dakrek ernog op. maar eerst het dak nog zwart wit geblokt maken.

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/klaar%20voor%20de%20vlammen.jpg
zo. klaar voor de vlammen. dan is hij klaar voor de laatste watergekoelde ACN.

meer foto's weer op me site \/

waar hebben we dit eerder gezien :biggrin:

roller de rol rol

lache bak man

Jasper Ovaal
21-03-2005, 19:29
nu nog ff de complete zijstrip op de deur rood maken, kunnen ze er morgen op.

Melvin
21-03-2005, 22:44
ben je zelf tevreden over het resultaat? zie je veel structuur of heb je er daarvoor te weinig tijd aan besteed?

Jasper Ovaal
22-03-2005, 17:49
ja valt mij 100 % mee, als je er echgt de tijd voor neemt, en goede verf en roller, moet het er erg netjes uit komen te zien. bij mij is alles redelijk netjes, alleen ik wou het dak nog voor de 2de keer doen, dat was niet zo verstandig. :( dus daar ben ik maar mee gestopt. maar gelukkig bedek ik de helft met witte blokjes, waarschijnlijk morgen middag, en misschien gaan morgen ook al de vlammen erop. hou jullie op de hoogte,

net wel de rode strips weer op de zijkant gezet, ziet er best leuk uit..

Sponze®
22-03-2005, 23:15
Cool project...

riekt naar overmatig alcohol-gebruik....

Was 't maar zomer :D

Jasper Ovaal
23-03-2005, 18:53
zo, vanmiddag weer ff bezig geweest, het geblokte dak.
Hoe doen we dat
- We nemen raamfolie van de gamma. (45x200)
- deze snijden we in plaatjes van 15 x 15 , dit doen we zo'n 44 x :eek:
- Hier mee eindelijk klaar gaan we baplen hoe de blokken op de auto komen. even centreren dus.
- daarna steeds blokje voor blokje tegen hoekje van hoekje.
- darna de rest nog afplakken waar nodig,
- Rollen.
- Voorzichtig stiekum ff kijken hoe het er een beetje uitziet.
- Toch nog ff geduld hebben en dan blokje voor blokje eraf trekken.

Succes en dit is het resultsaat.
Vind hetzelf helemaal super gelukt. vanavond ff de verlagingsveren eronder gooien en klaar.
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/afpakken%20begint.jpg
afplakken
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/en%20roillen%20maar.jpg
gerold

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/sweet.jpg en klaar, zo vet

http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/de%20hoekjes.jpg :biggrin:

Weet het alleen nog niet van de vlammen op de zijkant/ of motorkap. word misschien een beetje rommellig, heb ff gauw met wat tape er wat vlammen opgezet, Jullie mening??
bedankt
http://www.bugardi.com/Fotoalbums/golf%20mat%20zwart/valmmen%20moeten%20subtieler%20vind%20ik.jpg

René
23-03-2005, 19:17
leuk!!

doet me denken aan een blauwe golf 1 die een keer in de VW-Speed stond..
dak is super!!!

Jasper Ovaal
23-03-2005, 22:42
oke, dan de voorkant is nu ook gezakt, morgen weer foto's ervan, ziet er ook weer super uit. met hulp van dushan en tim..

volksaddiction
24-03-2005, 00:22
GOED BEZUG !!
Zaterdag af ?
Kom ik m ff IRL aanschouwen :biggrin: :D
Hij is echt goed......fout !
Mooi man !

johangolf1
24-03-2005, 07:31
ziet er zekers wel gaaf uit zeg...

waar heb je die witte stikkers vandaan en wat heeft het gekost ik moet namelijk ook nog witte blokkies hebben...

volksaddiction
24-03-2005, 07:43
waar heb je die witte stikkers vandaan en wat heeft het gekost ik moet namelijk ook nog witte blokkies hebben...
Je moet goed lesuh, niet alleen plaatjes kijken :biggrin: :tongue: ;)

zo, vanmiddag weer ff bezig geweest, het geblokte dak.
Hoe doen we dat
- We nemen raamfolie van de gamma. (45x200)
- deze snijden we in plaatjes van 15 x 15 , dit doen we zo'n 44 x
- Hier mee eindelijk klaar gaan we baplen hoe de blokken op de auto komen. even centreren dus.
- daarna steeds blokje voor blokje tegen hoekje van hoekje.
- darna de rest nog afplakken waar nodig,
- Rollen.

Melvin
24-03-2005, 07:51
heej jasper, hij is inderdaad mooi geworden voor een quickie-job!

wat voor verf had je nou gebruikt?

Jasper Ovaal
24-03-2005, 09:57
@ melly, Gewoon zijdeglans verf van de gamma, moet natuurlijk wel low budget kwijt. ;) ben totaal kwijt met stickers en ver en alles en verlagingsveren zo'n 60 euro kwijt. en hij ziet er weer als nieuw uit. :p

en de blokjes zijn geschilderd !!

Mister Cool
24-03-2005, 10:04
hahaha heerlijk fout zo, goed besug met die kar :D . Die rooie streep is wel lekker A-team achtig hoor :p . Ben benieuwd naar het eindresultaat, en ik denk wel meer hier... :rolleyes: :biggrin:

johangolf1
24-03-2005, 19:27
@volksadiction: ik lees dus niet zoveel kijk liever plaatjes :p...
whahha was weer is te snel met reageren zonder te lezen whahaha...
gaat ik binnen kort ook maar is effe knutselen...

Jasper Ovaal
24-03-2005, 20:36
Denk het niet dan zitten de vlammen er nog niet op, weet ook niet of ik ze er op doe, misschien een paar kleine subtiele vlammentjes.

en ik moet ook nog ff wat booschappies doen, wil niet hebben dat we droog komen te staan. :D komt goed...
GOED BEZUG !!
Zaterdag af ?
Kom ik m ff IRL aanschouwen :biggrin: :D
Hij is echt goed......fout !
Mooi man !