View Full Version : Koppakking overleden
Koen is sleeping
08-11-2004, 19:38
Het is weer maandag: vanmorgen mijn koppakking gemold op 500 meter van mijn werk! Eventjes teveel op zijn donder gegeven denk ik.... :(
Maar het valt mee, hij was niet warm gelopen, dus waarschijnlijk is alles nog redelijk in orde.
evilnyntje
08-11-2004, 19:48
Damn, ik schrok al toen ik het topic las. Sterkte iig!
Koen is sleeping
08-11-2004, 21:29
Komt goed. Zaterdag ff kopje vlakken en een verse pakking monteren. Is wel ff wennen, heb nu papa's Applause ingepikt, maar das ineens heel langzaam.
Wil ook gelijk de klepsteelrubbers en zo vervangen, verder nog meer doen?
Iemand nog tips?
Komt goed. Zaterdag ff kopje vlakken en een verse pakking monteren. Is wel ff wennen, heb nu papa's Applause ingepikt, maar das ineens heel langzaam.
Wil ook gelijk de klepsteelrubbers en zo vervangen, verder nog meer doen?
Iemand nog tips?
Distributie riempje?? Spanrol?? je hebt het toch al los liggen dan, en is minder werk dan klepsteel rubbers vervangen...en als je dan toch bezig bent zou ik de klepzittingen gelijk even opschuren :rolleyes:
Koen is sleeping
08-11-2004, 22:35
Riem en spanrol zijn 3 maanden geleden vernieuwd, dus die mogen weer terug wat mij betreft. klepzittingen opschuren? Bedoel je ivm betere werveling van het mengsel?? Ik weinig verstand van, leg eens uit aub. (heb assistentie, gozer die jarenlang bij een revisiebedrijf heeft gewerkt. Of eigenlijk: ik assisteer hem)
zittingen opschuren is om de afsluiting tussen klep en klepzitting te verbeteren
Koen is sleeping
08-11-2004, 22:44
Aha! Weer wat geleerd.
Neem aan (hoop eigenlijk) dat meneer de revisie-goeroe dat soort dingen allemaal gewoon gaat doen zonder dat ik er om hoef te vragen. Hoop ook dat hij ergens nog wat extra paardjes op kan duiken eigenlijk. :rolleyes:
Koen is sleeping
13-11-2004, 23:20
Jaja! Kop is klaar! (Bijna dan.)
We hebben ook de nokkenassen maar vervangen, want de tandwielen waren een beetje errug ver weg.... :eek:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1424&stc=1
Wat kost een setje tandwielen eigenlijk los?
Koen is sleeping
18-11-2004, 22:37
Maar dan eindelijk na 1,5 week: de golf rijd weer! Van het weekend ff goed afstellen en inrijden en Hassan is weer blij! :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.