View Full Version : Kijk Op De Te Koop Afdeling!!!
De Rs Blauwe Golf 2 Met Edition Blue Interieur Staat Momenteel Voor Een Weggeef Prijs Te Koop.
1500 Euro!!!!!!!!!! Dit Is Geen Geintje,hij Moet Er Nu Echt Vanaf.
Laat Deze Kans Niet Lopen,al Is Het Alleen Maar Voor De Onderdelen.
MMgolfnut1
08-11-2004, 22:51
Echt heel triest dat zo'n auto voor die prijs weg moet, alleen omdat er zoveel krenten in Nederland wonen.
denk dat het meer het probleem is dat nederlanders niet snel een project kopen dat al af is. in duitsland of amerika was je zo'n auto zo kwijt geweest.
Echt heel triest dat zo'n auto voor die prijs weg moet, alleen omdat er zoveel krenten in Nederland wonen.
Daar kan ik je niets anders dan gelijk in geven. Als je een auto te koop zet en je krijgt een e-mail is 9 van de 10 keer de eerste vraag is er nog iets met de prijs te doen of wat is je uiterste prijs :mad:
Arjan
MMgolfnut1
08-11-2004, 23:34
Het gaat niet om het kopen van projectauto's. Het is met alles wat je te koop aanbiedt. Echt alles moet low-budget, alles.....
MauSeR35
09-11-2004, 22:43
wil wel maar kan nie! :(
GTI powerrr
10-11-2004, 09:04
als het echt zo`n koopje is waarom is ie dan nog niet verkocht? Volgens mij heeft het niks met krenten in nederland te maken.
als het echt zo`n koopje is waarom is ie dan nog niet verkocht? Volgens mij heeft het niks met krenten in nederland te maken.
Ik snap het ook niet ,hij heeft nog helemaal geen reactie gehad,het is gewoon triest dat deze auto straks op de sloop zal eindigen als er helemaal niemand komt en de auto echt in de weg komt te staan,
Het kan raar lopen met een EX performance vw auto :frown: :frown:
vwleusden
10-11-2004, 22:33
Als ik hem nou kon verzekeren als old-timer..... dan was ie voor mij. Maar 2 GTI's als niet old-timer op mijn naam is mij te duur.
Tis echt een leuke auto en nog een hoop aan te doen omdat ie nod redelijk "clean" is.
ja heb er nog foto's van van de VWTeam Leiden meeting. toen ie nog zo broederlijk naast die van Emiel stond (die was ook nog blauw toen)
VolkswagenRacing
10-11-2004, 23:16
Als blok en alles goed is. En als me schoonouders opschieten met nieuwe huis en schuur (zodat ik geen verz en wegenbelasting hoef te betalen) ZOu ik grraag een kijkje komen nemen. Maar zal wel weer zo zijn als het zo ver is de auto op de sloop staat.
Als.. als.. als...
Pedaalemmer
11-11-2004, 10:37
Mocht de verkoop niet lukken...onderdelen zijn altijd welkom!
een lage prijs doet vaak eerder afschrikken en wantrouwen dan echt geïntresseerde liefhebbers trekken...
Mijn broer kon zijn golf II 1.8 16v KR voor 750 euro niet kwijt... alleen boden van: 500? 450? Naja... Dan maar doorrijden, tis ten slotte niet elke dag van het jaar Kerst...
2 maanden later voor 1500 euro op MP gezet... binnen 3 dagen reactie... lijkt me wat, hou em vast, kom morgen kijken... Naja... ff afwachten, en binnen een week verkocht voor 1450...
Het zit allemaal tussen de oren... :)
Pedaalemmer
12-11-2004, 11:20
een lage prijs doet vaak eerder afschrikken en wantrouwen dan echt geïntresseerde liefhebbers trekken...
Mijn broer kon zijn golf II 1.8 16v KR voor 750 euro niet kwijt... alleen boden van: 500? 450? Naja... Dan maar doorrijden, tis ten slotte niet elke dag van het jaar Kerst...
2 maanden later voor 1500 euro op MP gezet... binnen 3 dagen reactie... lijkt me wat, hou em vast, kom morgen kijken... Naja... ff afwachten, en binnen een week verkocht voor 1450...
Het zit allemaal tussen de oren... :)
dat is wel bizar he! voor die eerste prijs zien ze het waarschijnlijk eerder als een slooper dan een looper!
MMgolfnut1
12-11-2004, 13:13
Lees ff die oude PVW! Daar kan je zien om wat voor auto het gaat. Weet je ook gelijk dat de prijs te laag is en hoef je daar niet meer over te ouwe!@#!$#@en.
Ik snap het ook niet ,hij heeft nog helemaal geen reactie gehad,het is gewoon triest dat deze auto straks op de sloop zal eindigen als er helemaal niemand komt en de auto echt in de weg komt te staan,
Het kan raar lopen met een EX performance vw auto :frown: :frown:
Emiel, ik had de auto van Siegfried ook al bij te koop gezet.
Emiel, ik had de auto van Siegfried ook al bij te koop gezet.
Zoals het er nu naar uitziet heeft de Golf een nieuwe eigenaar gevonden,Jurgen aka Carlos santana heeft er serieus intresse in en zal de jetta weg doen voor de golf,de jetta blijft overigens wel binnen de club.
Jurgen werkt immers bij de dealer dus voor hem zullen al die kleine dingentjes niet heel erg duur zijn,de auto blijft voorlopig nog in de staat zoals hij nu is.
Toch fijn om te zien dat deze auto door een liefhebber gekocht wordt.
Volgend jaar zal hij zeker te zien zijn op de meetings in binnen en buitenland en zal iedreen zichzelf voor zijn kop slaan dat ze deze auto hebben laten lopen :D :D
De 16v mag na 4 jaar weer mee naar de meetings!!!!!!!!!!!! :) :) :)
voor m'n kop slaan.. tja. als ik het geld had liggen of kon vrijmaken op het moment
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.