View Full Version : stuurbekrachtiging in lupo 1.0 liter bouwen
Olla,
Vraagje. Ik heb een lupo 1.0 uit 2000 maar er zit geen stuurbekrachtiging op. nou kan ik aan een complete stuurbekrachtigingset komen. Zit hiervoor al voorbereiding op mijn lupo en zo ja wat heb ik nog extra nodig aan klemmen snaren ed..
Thnxxx
Als je aan een complete stuurbekrachtigingsset kan komen...dan heb je niets extra nodig toch? ;)
Bij de mijne zat er wel een sensor op 1 van de leidingen...weet niet of jouw Lupo daarop voorbereid is...
Als je aan een complete stuurbekrachtigingsset kan komen...dan heb je niets extra nodig toch? ;)
Bij de mijne zat er wel een sensor op 1 van de leidingen...weet niet of jouw Lupo daarop voorbereid is...
Thnxx :thumbup: man !
mooi mooi alleen ff andere multiriem ..? die zat erniet bij maar de voorbereiding zit dus ook op de motor om de pomp te bevestigen ?
Dat zeg ik net...als hij COMPLEET is, dan ben je niets extra nodig toch... ;)
Wat zit er allemaal bij de set? En wat is je motorcode?
Dat zeg ik net...als hij COMPLEET is, dan ben je niets extra nodig toch... ;)
Wat zit er allemaal bij de set? En wat is je motorcode?
uhmm ff checken . http://link.marktplaats.nl/272107896 kijk hier maar is naar.
Welke motorcode heb jij?
Ik weet eigenlijk niet of de houder van de pomp al in de steun zit die nu tegen je blok aan zit. Het is de grote grijze houder waar je dynamo ook al in gemonteerd zit. Moet je even kijken of daar onder nog bevestigingspunten zijn voor je stuurpompje.
En wat de poelies betreft....als het goed is wordt je dynamo nu al aangedreven en zit er een spaninrichting op de riem, dus dan is het gewoon een kwestie van een langere riem halen?
Maak anders ff een fotootje van je motorblok.
Welke motorcode heb jij?
Ik weet eigenlijk niet of de houder van de pomp al in de steun zit die nu tegen je blok aan zit. Het is de grote grijze houder waar je dynamo ook al in gemonteerd zit. Moet je even kijken of daar onder nog bevestigingspunten zijn voor je stuurpompje.
En wat de poelies betreft....als het goed is wordt je dynamo nu al aangedreven en zit er een spaninrichting op de riem, dus dan is het gewoon een kwestie van een langere riem halen?
Maak anders ff een fotootje van je motorblok.
Ik heb foto's gemaakt maar hoe krijg ik die hierop.. ? ben nieuw hier he :confused:
Zo te zien zit er geen bevestiging aan de steun van de dynamo. Maar ik zal ff kijken hoe ik die foto's erop krijg .. en dan weet jij et misschien wel..
en waar staat die motorcode?
wat is je kenteken? daaruit kan ik wel je motorcode uit vinden...
46fnhb is et kenteken ik hoor et wel ..!
Je hebt de AHT.
Fijne blokjes zijn dat... heb er in een half jaar tijd 20 000 plezierige kilometers mee gemaakt toen hij nog in mijn Lupo lag :)
Als ik jou was, dan had ik de set gewoon gekocht. Desnoods vraag je de verkoper of hij er de steun bij kan doen waar de pomp in gemonteerd wordt. Ik heb vaker onderdelen gekocht bij Lupo-tech en denk dat hij deze wel heeft liggen voor een AHT blokje.
Je hebt de AHT.
Fijne blokjes zijn dat... heb er in een half jaar tijd 20 000 plezierige kilometers mee gemaakt toen hij nog in mijn Lupo lag :)
Als ik jou was, dan had ik de set gewoon gekocht. Desnoods vraag je de verkoper of hij er de steun bij kan doen waar de pomp in gemonteerd wordt. Ik heb vaker onderdelen gekocht bij Lupo-tech en denk dat hij deze wel heeft liggen voor een AHT blokje.
sorry voor mijn late reactie thanks man.. jij kent die gast dus.. ! ik heb hem even gemailed. als hij die steun ook heeft ga ik em gwoon aanschaffen. dan moet het wel goed komen.
http://i32.tinypic.com/2wnsolf.jpg dit is et blokje et is gelukt..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.