PDA

View Full Version : Garagebedrijf of persoon in Zuid-Limburg


Wahnsinn
31-08-2009, 18:54
Beste VW-Liefhebbers,

Ik ben op zoek naar een garagebedrijf of persoon die het onderhoud en reparatiewerkzaamheden aan onze Golf 2 GTI kan doen. We hebben al een aantal bedrijven gehad maar we merken steeds meer dat de kennis van dit soort auto's niet meer voldoende aanwezig is. We zoeken dus iemand met liefde voor dit soort auto's. Ergens in Zuid Limburg. Rond de Parkstad bij voorkeur.

Natuurlijk moet het betaalbaar blijven, dat is helaas altijd zo...

Alle tips zijn welkom!

Gino89
31-08-2009, 19:26
Je zou het onderhoud toch eventueel zelf kunnen doen? Ik had je graag geholpen met reparaties. Maar ik heb nog nooit een gti uit elkaar gehad. Zit nog in de leer fase van de 1.6 PN motor :screwy:

Ralph
31-08-2009, 19:32
Reparatie werkzaamheden zeg je, bedoel je dan laswerk of technisch reparatiewerk ?

breadfan83
31-08-2009, 20:35
Precies... ik ben ook wel benieuwd wat je gedaan moet hebben. Wil je er best bij helpen tegen vergoeding van een hapje en 'n drankje. ;)

RubenD
31-08-2009, 21:04
Inderdaad, wat moet er gebeuren? Ik kan namelijk ook heel veel als het op sleutelen en maken aan komt ;)

Wahnsinn
01-09-2009, 08:11
Op dit moment gaat het om het verwisselen van een versnellingsbak. Maar er zijn regelmatig andere zaken. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen maar dat beperkt zich nu nog tot koppelingskabel, grote beurt etc. Ik zal natuurlijk helpen waar mogelijk.

Turbo-Variant
01-09-2009, 10:18
Daar kan ik je eventueel wel mee helpen. Stuur maar PB voor meer info.

Ralph
02-09-2009, 16:49
Op dit moment gaat het om het verwisselen van een versnellingsbak. Maar er zijn regelmatig andere zaken. Ik probeer zo veel mogelijk zelf te doen maar dat beperkt zich nu nog tot koppelingskabel, grote beurt etc. Ik zal natuurlijk helpen waar mogelijk.



Indien er laswerk moet gebeuren kun je me altijd pm-en ! :thumbup: