View Full Version : Schroefset van Sjaak
--daniel--
01-09-2009, 22:39
Heeft er iemand ervaring met de schroefsets die Sjaaks autoservice verkoopt op MP? Ik denk erover om er één te kopen. Goede prijs (200) en hij belooft veel goeds.
jetta mk1 '82
01-09-2009, 23:14
bestel er een bij skg daar heb ik meer vertrouwen in en zijn bijna net zo duur !
gr. Martijn
kayatelecom
01-09-2009, 23:21
advies beter bij bolku Halen hele goeie ervaring mee heeft verstand van onderdelen
* Zelfs is stuk goedkoper ook
evilnyntje
02-09-2009, 07:04
bestel er een bij skg daar heb ik meer vertrouwen in en zijn bijna net zo duur !
gr. Martijn
Bekijk de adverteerders een die bieden allemaal schroefsets aan tegen goede prijzen, diverse merken.
Ik zou je ook aanraden om hem bij SKG te bestellen, goeie service en hele snelle levering :thumbup:
zou niet bij sjaak bestellen :shake: ,alleen al omdat ie markplaats er mee bombadeert.
skg of vmax setje halen :thumbup:
--daniel--
02-09-2009, 15:02
Ok, ziet er wel goed uit op mp. Heeft er niet iemand één onder z'n auto zitten?
Bij SKG is ook de vmaxx te bestellen.
Ook mijn advies :)
--daniel--
02-09-2009, 18:04
En de Tec tuning van SKG is dat wat?
marcelaudi
02-09-2009, 18:35
En de Tec tuning van SKG is dat wat?
ik heb er 1 onder mijn type 1 cabrio zitten , mag niet anders zeggen dan super setje voor het geld .
je kan er super laag mee , maar ook leuk om een paar centimeter mee te zakken zonder dat hij als een kart op de weg ligt.
Gr marcel
Sethenor
02-09-2009, 19:00
Ik kom redelijk vaak bij Sjaak. Heb ook de schroefsets zien liggen. De oranje met zwarte in de etalage had hij zelf onder zijn golf 2 en hij was er erg tevreden over.
Ik heb zelf een vmaxx set, dus kan er verder niet over oordelen.
In de etalage lag er 1 met dunne stelringen, maar hij vertelde dat hij ze verkocht met dikke ringen, dus is hoogst waarschijnlijk net zoiets als een vmaxx set etc.
ik heb net een schroefset gekocht van tech tuning op marktplaats (foto van een blauwe schroefset, maar is gewoon rood) Was net geen 200 aan de deur bezorgd. En ik vind het erg goede kwaliteit en hele fijne rij eigenschappen. Zeker aan te raden ;)
VwGolfMK2VW
03-09-2009, 11:59
ik ben ook van plan om een schroefset aan te schaffen rond die prijzen (200 euro).
hoorde van veel mensen dat Vmaxx heel laag gaat, maar nu hoor ik hier eigenlijk hetzelfde over de Tectuning sets.. wat is nu de aanrader dan??
Gisteren bij Skg een schroefset besteld en vandaag in huis. Prima levering :)
Ik heb een TEC Tuning schroefsetje onder de Golf IV zitten.
Bevalt prima, kan ook erg laag. En 2 jaar garantie, wie doet je wat voor dat geld.
Schijnt btw minder stug te zijn dan de VMaxx, aldus SKG zelf.
--daniel--
05-09-2009, 18:40
Vandaag een setje opgehaald bij Sjaak. Ziet er goed uit. Gelijk maar even gemonteerd en moet zeggen dat hij lekker stug is, niet te. Hij moet nog iets lager maar kan ook niet te ver aangezien ik een automaat rijd.
Er zit een jaar garantie op dus ik denk (en hoop) dat de set dat wel uithoud.
Vandaag een setje opgehaald bij Sjaak. Ziet er goed uit. Gelijk maar even gemonteerd en moet zeggen dat hij lekker stug is, niet te. Hij moet nog iets lager maar kan ook niet te ver aangezien ik een automaat rijd.
Er zit een jaar garantie op dus ik denk (en hoop) dat de set dat wel uithoud.
foto ben benieuwd hoe de golf 1 er staat
--daniel--
09-09-2009, 21:13
Hij staat er nu zo bij. Moet nog het een en ander aan gebeuren.
Moet en kan ook nog een stuk lager maar niet met deze velgen. Door de verkeerde Et waarde loopt hij aan op de onderste schotel aan de voorzijde als ik hem nog lager zet.
De set kan nog wel ongeveer 6 a 7 cm lager denk ik.
http://www.volksforum.com/albums/files/9/7/0/7/Afb008.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/9/7/0/7/Afb007.jpg
Dus je hebt nu voor hetzelfde geld een set met 2 jaar minder garantie gekocht?
martiepartie
10-09-2009, 09:56
ja tuurlijk, iedereen houdt toch van risico's! :screwy: ;) :D
Je hebt trouwens als consument altijd 3 jaar productgarantie van de verkoper, als Sjaak het nog zo lang volhoudt :D
--daniel--
10-09-2009, 19:10
Ja, eigenlijk wel ja.
golf 3 setje gehaald ziet er super uit mooie dikke sleutel erbij en rijd perfect. niet te stug.
jaar garantie vind ik perfect zeker voor deze prijs waar hebben we het over?
mocht hij na een jaar stuk zijn? wat ik niet kan geloven zoals de set eruit ziet. koop ik toch weer een nieuwe . een keer goed stappen en je bent ook 200,- kwijt :D :D :thumbup:
Als je dit al perfect vindt rijden...dan wil je wel eens horen als je er een KW, Bilstein of andere kwaliteits onderstel onder had gehad.... ;)
Als je dit al perfect vindt rijden...dan wil je wel eens horen als je er een KW, Bilstein of andere kwaliteits onderstel onder had gehad.... ;)
ik begrijp goed wat je zegt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat velen hier met een golfje 1 waar de krachtige motor in ontbreekt, het prima vinden met een set van 200 euro implaats van 800 plus voor de merken die jij opnoemt.
Ik bedoel eerlijk, zo'n set is onderhand duurder als wat ik heb betaald voor de auto ;) lol
Heyzzz
Bij wie moet ik nu zijn voor een set onder de 200,-
Als het maar laag kan?
Ik heb onder mijn Passat ooit eens een set van TA technix gekocht op marktplaats,iedereen riep niet doen is rommel!
en toen ik het er onder had en ik tevreden was reed half passat forum er mee!
maar vertel!
welke en bij wie?
Grtz
--daniel--
15-09-2009, 18:04
Ben het helemaal met Reuvers eens. ;)
--daniel--
15-09-2009, 18:06
Volgens mij heeft Sjaak ze ook voor de Passat voor 200 Eu.
Rooney GTI 83
15-09-2009, 20:20
Ook al krijg ik zo'n setje voor niks,wil ik het er nog niet onder hebben.......maar dat is mijn mening.
--daniel--
20-09-2009, 00:15
Heb je er ook maar enige ervaring mee dan??
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.